YLI 170CM NAISET ON KAUHEITA AMAZOONEJA JOITA KUKAAN MIES EI HALUA!!!
Miehet haluu söpöjä pieniä naisia ei kiraffeja!!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluu söpöjä pieniä naisia ei kiraffeja!!
Terkuin nimimerkki: M165cm
No ei ole halunnut niin, paitsi pökkiä. En nyt sitten tiedä mistä se on kiinni lopulta.
Joo, ei kukaan ole koskaan halunnut. Neitseellisesti ne lapsetkin on siinneet, kuinkas muuten?
T. NAINEN 179 cm
OOT VÄÄRÄSSÄ, VAIMONI ON 175 EIKÄ OO AMAZOONI. ITE OON SITÄPAITTI 173 EIKÄ TUNNU MISSÄÄN!!!!!!!!!!
Hei pliiiis älä jaksa, 0/5
T. 156 cm
Nimenomaan tämä on ehdoton totuus.
Mä olen 180cm nainen ja mun mies on 173 cm
Kyllä mulla oli aikoinaan 173 cm pitkä nainen. Hänestä tuli lisäksi myöhemmin miss Suomen perintöprinsessa. Nätti oli, mutta hankala luonne.
M4X
Itse olen 173cm LYHYT! Harmittelen, koska olisin mielelläni yli 180 cm. No, aina ulkona käytän korkeita korkoja, eikä kyllä tähän mennessä ole tarvinnut seinäruusuna olla ;)
Oma muru ollut kyllä jo pitkään, eli ei muille tarvettakaan. Hän on miltei 2m, joten voin kulkea koroissa huoletta hänenkin kanssaan.
Jos olet joku hobitti, älä lähesty, hottismartan sanoja lainatakseni. :D
Hyvin oon kelvannu. Mies 195 cm ja minä 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Hei pliiiis älä jaksa, 0/5
T. 156 cm
Kyllä minusta meni jo pakkasen puolelle eli -1/5
Viistoistavuotiaasta ollut ainasuhteessa, ihanien ja putkien miesten kanssa. Mieheni kanssa naimisissa nyt 10v. :)
T. N35, 185cm
Kyllä minulla vaan on aviomies.
T. 175 cm pitkä nainen
Hauskaa että mallit on yleisesti + 170cm. Eli lienee jonkun persjalkasen vouhotusta tämä alotus.
Minä olen 175 ja mieheni 186. Hänestä on kiva, että olen pitkä ja itsekin tykkään olla pitkä ja pitkät jalat, mutta varmasti lyhyemmätkin mielletään tosi kauniiksi ja pääasia että itse tykkää ja oma puoliso tykkää. Kaikenpituiset on kauniita ja söpöjä, kukin omalla tavallaan.
Onneksi oon lesbo niin ei tarvii miettiä haluaako miehet mua vai ei.. Tuo yksi nainen pysynyt vierellä jo 10v.
T. 177cm
Olet 30 v. myöhässä, ap! Puolisoni ei saanut memoasi ajoissa.
Voi sentään! Onneksi olen itse vain 169, 5 cm, sillä tottahan toki ihmisarvoni, itsetuntoni ja koko elämäni määräytyy sen mukaan, että miehet pitävät minusta!!!
...Tai sitten ei.
Ite oon 176cm ja mies on 181cm. Sanoo, että on mukavaa kun "näin normaalinpituisen" naisen kanssa voi pitää kädestäkin ilman että se on hankalaa kävellessä. :)
Hah, joku anustappi siellä kateellisena ^^