Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelenko liian vanhanaikaisesti, kun en tykkää että deitti treffailee useampaa?

Vierailija
23.08.2016 |

Tilanne siis se, että kahdet treffit takana ja kävi ilmi, että mies käyttää edelleen Tinderiä. Olenko minä vaan liian vanhanaikainen, kun en tykkää?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta jokainen nainen jota minä olen tapaillut viimeisen 6 vuoden aikana, on tapaillut muita miehiä samaan aikaan. 

Asia ei siis ole minulle mikään ongelma, tämä vaan lähinnä havaintona että tuo on maan tapa nykyään.

M41

Mä en ainakaan haluaisi tavata toiste ihmistä, joka vielä ekojen treffien jälkeen katselee valikoimaa ja treffailee muita. Tai siis tottakai saa treffailla muita, mutta silloin on selvää, ettei hän ole minusta kiinnostunut eikä meidän ole järkeä tavata enää toiste. Tästä kannattaa olla rehellinen. 

Vierailija
82/83 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta jokainen nainen jota minä olen tapaillut viimeisen 6 vuoden aikana, on tapaillut muita miehiä samaan aikaan. 

Asia ei siis ole minulle mikään ongelma, tämä vaan lähinnä havaintona että tuo on maan tapa nykyään.

M41

Mä en ainakaan haluaisi tavata toiste ihmistä, joka vielä ekojen treffien jälkeen katselee valikoimaa ja treffailee muita. Tai siis tottakai saa treffailla muita, mutta silloin on selvää, ettei hän ole minusta kiinnostunut eikä meidän ole järkeä tavata enää toiste. Tästä kannattaa olla rehellinen. 

Mitenkä tämä toimii sinun itsesi kohdalla? Ilmoitatko joka treffien jälkeen toiselle, seuraako jatkoa vai ei?

Vai miten toinen sitten tietää, saako tapailla muita vai onko vuorovaraus vielä sinulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Mitenkä tämä toimii sinun itsesi kohdalla? Ilmoitatko joka treffien jälkeen toiselle, seuraako jatkoa vai ei?

Vai miten toinen sitten tietää, saako tapailla muita vai onko vuorovaraus vielä sinulla?

Kyllä, kerron että olenko kiinnostunut tapaamaan jatkossakin, vai että kiitos mukavista treffeistä mutta meidän ei kannata enää tavata. Kyllähän sinäkin tapaamastasi ihmisestä tiedät, kiinnostaako hän vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme