Teittekö mitään speciaalia ennenku LA koitti?
Siis pientä reissua johonkin, kylpylähoitoja tms. Ideoita olis kiva saada, kun miehen kanssa aateltiin jotain yhteistä kivaa kehittää.
Rv38
Kommentit (10)
No en noilla viikoilla kyllä itse lähtis mihinkään kauas :D mutta tiedän kyllä joitain, jotka ovat viimesillään vielä lentänytkin yms! Ite en uskaltaisi :)
Emme.
Äitini sen sijaan lähti moikkaamaan ystäviään opiskelukaupunkiinsa, niinpä synnyinkin tuolla mstkalla 4 viikkoa ennen LA:ta.
Ei lähdetty mihinkään, mutta käytiin kylpylässä, leffassa, ravintoloissa ymv. ahkerasti viimeisillä raskausviikoilla.:)
Me ollaan käyty viikonlopun mittaisilla kylpyläreissuilla, paljon ulkona syömässä ja mies on hemmotellut mua kasvo- ja jalkahoidoilla sekä hieronnoilla. Nyt ollaan oltu 2 viikkoa Kroatiassa viimesellä kahdenkeskisellä pitkällä reissulla. :)
Rv 29
En kyllä lentämään lähtis itsekkään. :D joku hierontahoitola olis ehkä kiva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan käyty viikonlopun mittaisilla kylpyläreissuilla, paljon ulkona syömässä ja mies on hemmotellut mua kasvo- ja jalkahoidoilla sekä hieronnoilla. Nyt ollaan oltu 2 viikkoa Kroatiassa viimesellä kahdenkeskisellä pitkällä reissulla. :)
Rv 29
Kuulostaa ihanalta, mutten uskalla ulkomaille enää lähteä. Kylpylää mietin. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei lähdetty mihinkään, mutta käytiin kylpylässä, leffassa, ravintoloissa ymv. ahkerasti viimeisillä raskausviikoilla.:)
Ravintola ja leffaan, kiva idea. :)
Ap
Meille tehtiin pientä remonttia juuri ennen laskettua aikaa. Ja tietenkin supistukset alkoivat muutama tunti sen jälkeen kun remonttimiehet tulivat sisälle. Kovaa vauhtia he painoivat hommaa sen päivän, ja heti viiden jälkeen iltapäivällä lähdettiin sairaalaan. Siis lapsen isä ja minä. Remppareiskat lähtivät kotiinsa.
nukuin, suunnitelmissa oli shoppailla, rentoutua kahviloissa, panostaa itseeni ja kotiin, mutta voimat loppui kesken. sitten jo otiinkin synnärilä.
Up