Vaimo ei suostu pitämään suupalloa
Minua niin kovin kiehtoo ajatus suupallo vaimoni suussa seksin aikana, mutta hän ei suostu edes kokeilemaan sitä vaikka olen ilmaissut minkälaista nautintoa se tuottaisi minulle, kun näkisin pallon hänen suussaan.
Perjantaina kävin hakemassa pallon postista ja koko viikonloppu on mennyt mankuessa eikä suostu.
Miten saisin suostuteltua vaimon pitämään suupalloa suussaan edes kerran, mutta mielellään useamminkin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoamalla riittävän hyvää vastapalvelukseksi... epäilen vain että ei sinulta taida sellaista löytyä.
Vaimolle on rakennettu omakotitalo eikä voi pitää yhtä hemmetin palloa suussa?! ap
Pitäisikö omakotitalon olla vaimosta kiihottava? Kiihottaako omakotitalo sinua?
Pallo omaan suuhun, onanoi ja katso peilistä. Siinäpä sulle ratkaisu 😃
Selvästi vaimosi ei tykkää palloajatuksesta. Älä enää kinu, kohta häntä ei enää huvita seksikään tuollaisen kinujan kanssa. Teillä nyt vaan ei ole yhtenevät mieltymykset seksiasioissa.
Minä voisin ihan hyvin pitää palloa. Mutta ymmärrän hyvin, jos joku ei halua. En minäkään suostuisi sellaisiin juttuihin, jotka tuntuisivat tosi inhottavilta. Pikku epämiellyttävyyksiä voisin sietää, jos mies tykkäisi niistä kovasti.
Rakensit vaimollesi talon, missä sinä sitten asut? Eiköhän se ole yhteinen..
Pistä itse pallo suuhusi ja lähde kävelylle.
Anna oma osuutesi talosta jo tänään vaimollesi ja heti aamusta pankkiin allekirjoittamaan paperit. Veikkaan että iltapäivällä suostuu jo pitämään sitä palloa suussakin samalla kun sinä kattelet sitä entisen talosi ikkunasta vesisateessa.
Tuota noin ap, oletko ajatellut mikä on seksin tarkoitus?
Nimittäin tarkoitushan on että teillä olisi kummallakin kivaa. Nyt sä ehdotat sellaista, että sulla olis kivaa sen perusteella, että sun vaimolla ei olis ollenkaan kivaa.
Reppana ei koskaan ole saanut naista kiihottumaan niin että nainen tekee mitä vain ja suostuu melkein mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin ap, oletko ajatellut mikä on seksin tarkoitus?
Nimittäin tarkoitushan on että teillä olisi kummallakin kivaa. Nyt sä ehdotat sellaista, että sulla olis kivaa sen perusteella, että sun vaimolla ei olis ollenkaan kivaa.
Joo, muttakun minä haluasin kokea tämän nautinnon. ap
Kerro minulle , mitä nautintoa saat siitä että vaimosi suussa olisi pallo?
Mitä sinä teet vaimosi nautinnon eteen?
Jatkuva mankuminen ja painostaminen tuon pallon käyttöön tappaa tehokkaasti vaimoltasi tunteet sinua kohtaan. Minusta tuollainen kinuaminen kuulostaa joltain teinin vinkumiselta ja ei todellakaan aikuiselta kiihottavalta mieheltä... Eli en suosittelisi tuota kinuamista. Jos saat vaimon sillä suostumaan tekee sen vastenmielisesti kuin vessan pesun ja tuskin kokee sitä itse kiihottavana.
Mietin usein miestäni ns. naisen osassa ja kiihotun aivan hirveästi jo ajatuksesta, että joku raavas homo kääntäisi mieheni ympäri ja antaisi tälle seksuaalista nautintoa - you know, the manly way. Joskus kun katson miestäni, hän muistuttaa vaan niin kovasti jouluporsasta, koska ihraa on kertynyt kylkien väliin, vatsaan ja persuksiin... Itse en viehäty kumppanin omakätisestä alistamisesta, mutta jokin asia siinä vain kiihottaa alistaa ruumiltaan pehmeämpää miestä, varsinkin kun mies on ajoittain taipuvainen (epä)hienohkoon sovinismiin.
Mulla saattais tulla oksennus pallo suussa. En haluisisi sekstailla ja samalla jännittää oksennanko vai kestänkö sittenkin. Lisäksi jos pallossa on jotkut remmit joita ei saa itse otettua nopeasti auki, niin todellakin jäisi käyttämättä. Kaiken kukkuraksi suupallot ja kaasunaamarit ym. on todella typeriä ajatuksenakin. Menis fiilikset heti jos jotain tollasta pitäis päällensä vetää.
Vierailija kirjoitti:
Tunge se pallo omaan kurkkuusi. Tai vaikka aunukseen.
Se kävi siellä kyllä. Olisikohan se sitten se syy?
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle , mitä nautintoa saat siitä että vaimosi suussa olisi pallo?
Helpompi kuvitella ensimmäinen oma orkku. Kun naapurin rekku vihdoin suostui tuomaan pallon ap:lle ap:n sitä riittävän kauan manguttuaan.
Apua tukehdun tähän juttuun! En siis palloon vaan teidän juttuihin 😂 😂😂 Siis kommentteihin!
Vai niin. ap