Kerro jotain itsestäsi!
Kerro joku juttu itsestäsi mitä lähes kukaan ei tiedä.
Omani:
Olen todella nirso ja tarkka siitä mitä syön. En tykkää syödä vierailla tai vieraiden ihmisten kanssa.
Kommentit (30)
Olen syrjäytynyt naisvihaaja. Kirjoitan päivittäin kymmeniä viestejä palstalle, vietän täällä lähes kaiken hereilläoloaikani. Minulla on useita provohahmoja, joilla leikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muksuna onnistunu jäädyttämään kielen katutolppaan. Joka aamu ennen eskariin lähtöä oli pakko kokeilla "onko tarpeeksi kylmä", kunnes sitten olikin. En kehdannu kertoa äidille, kun oli monta kertaa iskostettu ettei talvella kieltä tungeta metalliin :D. Vanhempani eivät vieläkään tiedä asiasta.
Ahahha ai kauhee:''D Miksi?! Tiesit mitä siitä käy ja pakko oli silti kokeilla moneen kertaan. Hölmö!
Miten muuten pääsit irti?
Joo kyllä, 5-vuotias minä oli aika hölmö :D! Ei sitä silloin mitään uskonut vaan kaikki piti kokeilla tai vähintäänkin nähdä. Kerrasta kyllä opin, että ei kannata kieltään tolppaan jäädyttää. Lemmikkikaupassakin piti sormi työntää häkkiin ja niinhän se meni ihan varotusten mukaan, jyrsijä nappas sormesta palasen :'D. En mä tostakaan kehdannu kertoa, en muista paljon oli ikää.
Irti pääsin kun repäsin päätä taaksepäin. Kielestä jäi pala tankoon, sattu niin perkeleesti ja verta tuli vähintäänkin litroittain :D. Onneks on iän myötä tullu ees vähän järkeä päähän, eikä ihan kaikkea tarvi nähä tai kokea vaan uskon ihan puhettakin. Joskus.
Käyn joka ilta puolen tunnin suihkussa. Kofeiini ei sovi minulle. En juo, polta, shoppaile. Vuosi sitten olin treffisivustolla. En meikkaa. Sädekehä kiristää:)
42-v yh.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itsestäni, elämästä ja tästä maailmasta noin ylipäätään, vaikka kaikissa näissä on paljon parantamisen varaa.
Tuolla asenteella pärjäis jossain siperiassakin.
Vierailija kirjoitti:
Päällystän kaikki kirjat ja usein myös paksut vihkot/esitteet, enkä halua että niihin tulee yhtään ryppyjä.
Itse päällystän ilmaisjakelutkin.
Kun minulla on vapaata töistä, menen luonnon helmaan ja poltan kannabista. Tuuletun ja nautin luonnosta. Satoi tai paistoi.
Olen itsestäni huolen pitävä, siisti, hyvin käyttäytyvä ja huoliteltu nuori nainen.
Minulla on todella herkkä vatsa ja usein aivan kamalia ilmavaivoja. Kotona piereskelen kuin mikäkin merimies.
Tykkään itsestäni, elämästä ja tästä maailmasta noin ylipäätään, vaikka kaikissa näissä on paljon parantamisen varaa.