Kerro jotain itsestäsi!
Kerro joku juttu itsestäsi mitä lähes kukaan ei tiedä.
Omani:
Olen todella nirso ja tarkka siitä mitä syön. En tykkää syödä vierailla tai vieraiden ihmisten kanssa.
Kommentit (30)
Mulla ei ole lapsia vielä, mutta mulla on ihan kauhea vauvakuume
Ostan liikaa kirjoja. Tänäänkin tuli ostettua kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kirjoja luet? Itsellä hakusessa joku hyvä kirja näihin pimeneviin iltoihin.
Mä olen ylipainoinen mutta kasvoista todella kaunis nainen. Iloinen ja mukava.
Nelikymppinen kerran pitkästä avioliitosta eronnut.
Mulla on aina ollu vientiä miesmarkkinoilla,eikä minua ole kukaan mies jättänyt,minä aina kyllästyn miehiini.
Mun piti kertoa et olen mies ennen kuin luin jutun loppuun, mut kai sen tyhmempikin tajuaa.
En ole aina ollut näin hyvässä "elämän asemassa" kuin nyt. Kaikki luulevat että olen ollut aina kiltti ja mukava, todellisuudessa takana aika rankka ja villi menneisyys....
Oon muksuna onnistunu jäädyttämään kielen katutolppaan. Joka aamu ennen eskariin lähtöä oli pakko kokeilla "onko tarpeeksi kylmä", kunnes sitten olikin. En kehdannu kertoa äidille, kun oli monta kertaa iskostettu ettei talvella kieltä tungeta metalliin :D. Vanhempani eivät vieläkään tiedä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän ihan paula vesalalta 😀
How you doin'? ;)
Olen joidenkin mielestä Dave Mustainen ja toisten mielestä Albert Järvisen näköinen.
M22
Vierailija kirjoitti:
Oon muksuna onnistunu jäädyttämään kielen katutolppaan. Joka aamu ennen eskariin lähtöä oli pakko kokeilla "onko tarpeeksi kylmä", kunnes sitten olikin. En kehdannu kertoa äidille, kun oli monta kertaa iskostettu ettei talvella kieltä tungeta metalliin :D. Vanhempani eivät vieläkään tiedä asiasta.
Ahahha ai kauhee:''D Miksi?! Tiesit mitä siitä käy ja pakko oli silti kokeilla moneen kertaan. Hölmö!
Miten muuten pääsit irti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kirjoja luet? Itsellä hakusessa joku hyvä kirja näihin pimeneviin iltoihin.
Tänään jäin jumiin matkakirjaosastolle. Mukaan lähti The Road to Little Dribbling ja Gamla Stan - Slottet och Storkyrkan.
Tällä hetkellä olen surullinen, pettynyt ja raivoissani lapseni kokemasta kohtelusta. Mutta, eihän sitä voi näyttää, kun pitää olla viisaana ja vahvana lapsen tukena.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä olen surullinen, pettynyt ja raivoissani lapseni kokemasta kohtelusta. Mutta, eihän sitä voi näyttää, kun pitää olla viisaana ja vahvana lapsen tukena.
Miksi? Mitä on tapahtunut?
Mä en ole koskaan tykännyt ruuasta nirsoilevista ihmisistä. Tavallinen ruoka, mikä on ruuaksi laitettu, sen pystyy syömään vaikka ei juuri suunmakuista olisikaan. Ymmärrän jos ei syö matoja tai heinäsirkkoja, mutta esim. etanoita voisin kuvitella syöväni, mutta en paheksuisi jos ei niitä syö. Itse en syö maksalaatikkoa vapaaehtoisesti, mutta pystyn syömään pakotettuna tai jos mitään muuta ei ole.
Päällystän kaikki kirjat ja usein myös paksut vihkot/esitteet, enkä halua että niihin tulee yhtään ryppyjä.
Tykkään repiä varpaankynsiä ja purra kynnet sormista.
Olen keskivertomamma, painan 90 kg, pituus 152, tykkään makkarasta ja oluesta, myös musta makkara käy ;)