Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevat tänne kuluttamaan meidän luonnonvarojamme

Vierailija
22.08.2016 |

kuten esimerkiksi vettä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin naisiamme.

Vierailija
2/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai alienit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kulutat Lähi-idän luonnonvaroja, kun käytät heidän öljyllään kulkevaa autoa, pöljä.

Vierailija
4/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa vesilaskun?

Vierailija
5/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kulutat Lähi-idän luonnonvaroja, kun käytät heidän öljyllään kulkevaa autoa, pöljä.

Ne saa siitä melko kohtuullisen korvauksen, pöljä. On maita missä kenenkään ei esim. tarvitse tehdä töitä.

Vierailija
6/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa vesilaskun?

Artisti.

Vierailija
7/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa on niin korkeat käyttö- ja jätevesimaksut että kieltämättä pikkasen korpeaa vapaamatkustajat.

Vierailija
8/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa vesilaskun?

Artisti.

Ei naarata. :)

Vierailija
9/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne saa siitä melko kohtuullisen korvauksen, pöljä. On maita missä kenenkään ei esim. tarvitse tehdä töitä.

Maa jossa kenenkään ei tarvitse tehdä töitä? Onko antaa esimerkkejä?

Vierailija
10/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Erääseen yliopiston järjestämään koulutukseen tuli saudiopiskelijapoikia suurenpuoleinen lauma ja niillä kaikilla oli opiskelua varten ihan tolkuton taskuraha sen tavallisen kaikille sikäläisille jaettavan lisänä. Aiheutti ympäristössä kateutta ja katkeruutta.

Vierailija
11/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalaisten pitäisi elää vain omilla luonnonvaroillaan ja sellaisilla, joista tuottaja saa oikeudenmukaisen korvauksen, niin huonosti menisi.

Vierailija
12/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se satumaa, jossa kenenkään ei tarvitse tehdä töitä?

Vierailija
13/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo saudit eivät juuri tarvitse töitä elääkseen. Valtio maksaa kaikille kansalaisuudesta korvausta.

Siirtotyöläisethän siellä kaikki oikeat työt tekevät ja saudimiehet vähän vahtivat päältä.

Vierailija
14/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän kuntiin perustettavat jätteidenlajittelulaitokset tulevat tarjoamaan työpaikkoja. Josko tätä potentiaalista työvoimaa vihdoin hyödynnettäisiin.

Vierailija
15/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo saudit eivät juuri tarvitse töitä elääkseen. Valtio maksaa kaikille kansalaisuudesta korvausta.

Siirtotyöläisethän siellä kaikki oikeat työt tekevät ja saudimiehet vähän vahtivat päältä.

No mutta jokuhan siinä maassa ne työt tekee eli ei ole maata jossa ei kenenkään tarvitse tehdä töitä vaan kansanryhmiä jotka ovat etuoikeutettuja.

Vierailija
16/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai alienit?

Kenties turkkilaiset kun Peders Orpo ei ilmiselvästi halua puhaltaa Turkin viimeaikaisesta kehityksestä huolimatta viisumivapautta koskevaa peliä poikki. Voin jo arvata, että puheet EU-erosta tulevat kasvamaan monessa maassa entisestään, jos EU viisaudessaan noinkin holtittomasti käyttäytyvän maan kanssa viitsii edes neuvotella asiasta vakavissaan. Se on ihan turha perustella viisumivapautta Turkin loittonemisella Eu:sta, kun Turkki itse aktiivisesti toimien hakee pesäeroa.

http://yle.fi/uutiset/orpo_vetosi_lopetetaan_flirttailu_rajojen_sulkemi…

Vierailija
17/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alienit tuovat maapallolle ja ihmisille paljon hyvää, mistä ei vielä tiedetä yleisesti.

Vierailija
18/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieneista voi koota Suomen jalkapallojoukkueen. Vihdoin menestyttäisiin maailmalla.

Vierailija
19/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se satumaa, jossa kenenkään ei tarvitse tehdä töitä?

Kehittyneemmissä sivilisaatioissa robotit tekevät kaikki fyysiset työt.

Vierailija
20/36 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabiemiraatit, Qatar, Kuwait ja Saudi-Arabia ovat maita joissa kenenkään kansalaisen ei tarvitse tehdä töitä.