Tää on kamalaa. Emme pysty kumpikaan mieheni kanssa vaihtamaan vauvan kakkakvaippaa oksentamatta
Siis joka kerta lentää laatta. Ja vaikka en itse olisi vaihtamassa, niin miehen yökkäys saa minutkin voimaan pahoin. Olen laihtunut useamman kilon vauvan syntymästä kun oksennan niin usein. Tätä kestää vielä vuosikaudet. Jo pelkkä kakan haju saa vatsan vellomaan, kun tiedän että joudun kohta näkemään sen ruskean läjän joka haisee kuolemalle.
Kommentit (28)
Ahahhahh mikä mielikuva: lapsesta roiskuaa ripulia ja mamma ja isukki oksentaa kaaressa kilpaa :DD
Helppo ratkaisu:
http://tuotteet.etra.fi/fi/g23785396/scott-profile60-puolinaamari
Tuohon se moniraitainen kaasunsuodatin, niin ei haise miltään.
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu:
http://tuotteet.etra.fi/fi/g23785396/scott-profile60-puolinaamari
Tuohon se moniraitainen kaasunsuodatin, niin ei haise miltään.
Kyllä itse suosisin ihan kunnon nassea.
mä kirjoitti:
Normaali äidinvaisto yleensä tekee äidin "immuuniksi" oman lapsensa kakan hajulle siten, ettei se yökötä samalla tavalla kuin muiden kakan haju. Ehkä ap:lle ei ole kehittynyt normaalia äidinvaistoa?
No provohan tuo aloitus tietysti oli, mutta jos leikimme että ap on ihan tosissaan, niin miettikää millaiset traumat sille vauvalle syntyy siitä että vanhemmat yökkäävät joka kerta kun vaihtavat kakkavaippaa. Se kakkaminen on nimittäin ihan olennainen osa vauvan elämää. Ei se ole vauvalle mikään pikkujuttu kuten aikuiselle on vessassa käynti.
Mä luulen kans tätä provoksi. Olen isä ja aikoinaan vaihtanut lukemattomia vaippoja lapsille. Joskus kun olivat alkaneet jo syödä kiinteitä niin haju voi olla aika rankka. Kertaakaan ei lentänyt laatta. Jos ei oman lapsen persettä pysty oksentamatta pesemään niin parempi jättää lapsi/lapset tekemättä.
Mistä hankitte sen? Kysykää onko palautusoikeus vielä voimassa? Tai onko jopa virheellinen tuote nk. maanantaikappale?
Vierailija kirjoitti:
mä kirjoitti:
Normaali äidinvaisto yleensä tekee äidin "immuuniksi" oman lapsensa kakan hajulle siten, ettei se yökötä samalla tavalla kuin muiden kakan haju. Ehkä ap:lle ei ole kehittynyt normaalia äidinvaistoa?
No provohan tuo aloitus tietysti oli, mutta jos leikimme että ap on ihan tosissaan, niin miettikää millaiset traumat sille vauvalle syntyy siitä että vanhemmat yökkäävät joka kerta kun vaihtavat kakkavaippaa. Se kakkaminen on nimittäin ihan olennainen osa vauvan elämää. Ei se ole vauvalle mikään pikkujuttu kuten aikuiselle on vessassa käynti.
Mä luulen kans tätä provoksi. Olen isä ja aikoinaan vaihtanut lukemattomia vaippoja lapsille. Joskus kun olivat alkaneet jo syödä kiinteitä niin haju voi olla aika rankka. Kertaakaan ei lentänyt laatta. Jos ei oman lapsen persettä pysty oksentamatta pesemään niin parempi jättää lapsi/lapset tekemättä.
Eipä sitä juurikaan voi tietää oksettaako se oman vauvan paska ennen kuin se vauva on syntynyt...
Mulla on todella herkkä yrjörefleksi ja ahdistaa jo nyt oman lapsen kakkahanurin peseminen. Olen siis nyt raskaana. Mies saa luvan hoitaa kyseisen operaation aina kun on paikalla. Ja mun vaan tarvitsee oikeasti ostaa joku helvetin maski.