Naiset, alkaisitko parisuhteeseen miehen kanssa, joka on käynyt joskus aiemmin elämässään huorissa?
Pidätkö tuollaista miestä kunniattomana vai onko asia sinulle ok, kunhan kyse ei ole ollut exän pettämisestä tms.?
Kommentit (57)
Jos olisi käynyt ennen meidän suhdetta ja "kokeilumielessä" tai nuoruudessa poikaporukan kans. Varmaan ok.
Mut mun ihku aviomies on käynyt avioliittomme aikana, vaikka kotonakin saa. Tätähän on hemmetin vaikee sulattaa. Ihan oksettaa toi sika.
Pitää nyt mennä sp-testeihin sian takia. Itselläni ainoa kumppani 17-vuotta ollu vain tuo sikamies. Kyllä tää tuhoaa lopulta meidän avioliiton. Ja kyse ei ole yhdestä kerrasta vaan kymmeniä kertoja.
Kysyinkin oliko sen arvoista, toisessa vaakakupissa maksulliset toisessa avioliitto.
Elämä on valintoja täynnä.
En ole ikinä kysynyt mieheltäni, onko hän käynyt maksullisissa. 10 onnellista vuotta takana, eikä kiinnosta mitä on tapahtunut niitä ennen.
Jos lasketaan kaikki nekin ketkä on yhden kerran ulkomaanreissulla käyneet kokeilemassa, niin varmaan joka toisessa avioparissa on tilanne, että mies on käynyt huorissa. Ellei useammassakin.
Olen jo alkanut.
MUTTA en kylläkään asiaa oikeastaan hyväksy. Minä nyt vain satuin rakastumaan tähän mieheen enkä hänen menneisyyttään voi enää muuttaa. Tunnen myös mieheni niin hyvin, että huorissa käyminen on osa menneisyyttä ja tiedän (uskon) ettei hän pidä kyseistä toimintaa itsekään enää hyväksyttävänä.
Minullakin on oma menneisyyteni jonka kaikista tapahtumista en tosiaan ole ylpeä, niin miksi en antaisi miehelle hänenkin menneisyyttään tässä tapauksessa anteeksi.
En koska seksikäsityksemme olisivat liian erilaiset. Tosin itse en muutenkaan koskisi mieheen joten asian miettiminen on aika turhaa.
Eikö olekin muuten hassua miten miehet käyttävät vapaata seksiä täysin railakkaasti ja silti valitetaan naisen seksuaalisesta vapaudesta? Hah hah. Onneksi miehille ei niitä neitsyitä enää ole.
Kauhean julmia naisia tässä ketjussa. Entä jos mies ei saa läheisyyttä ja seksiä keneltäkään ilmaiseksi esimerksi kiltin luonteen vuoksi?
Riippuisi siitä, miten mies nykyään asiaan suhtautuu. Yhden kerran voisin katsoa sormien läpi, ja olen katsonutkin, kun mies itsekin oli sitä mieltä että se oli inhottavaa. Jos en olisi varma, olenko miehestä kiinnostunut, tuollainen tieto helposti kyllä kallistaisi vaa'an ein suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö tuollaista miestä kunniattomana vai onko asia sinulle ok, kunhan kyse ei ole ollut exän pettämisestä tms.?
Mies, alkaisitko parisuhteeseen naisen kanssa, joka nimittelee seksin myyjiä huoriksi? Suosittelisin varovaisuuteen, sillä naisten keskuudessa harrastettu keskinäinen huorittelu on varsin yleistä ja voi kohdistua aikanaan esimerkiksi työkavereihisi.
Tämän ketjun opetus kaikille miehille, jotka touhua ovat harrastaneet/ajatelleet harrastavansa: ÄLÄ KERRO!
En. Huonoitsetuntoisena parikymppisenä yritin, mutta ei, ei siitä tullut mitään.
Mulla ei ole ongelmia prostituuion kanssa sikäli, että mun mielestä nainen (tai mies) saa sitä vapaasti ammatikseen/sivutuloja tienatakseen harjoittaa, ei olisi mulle mikään ongelma esim. olla prostituoidun kaveri. Mutta huorissa käynyttä/käyvää miestä en parisuhdekumppaniksi huolisi, arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan.
sanotaanko että yleisesti ottaen pysyn kaukana miestyypistä joka käy edes huorissa.
Vierailija kirjoitti:
sanotaanko että yleisesti ottaen pysyn kaukana miestyypistä joka käy edes huorissa.
Kysymys kuuluikin "joka on käynyt joskus aiemmin". Eli ei siis puhuttu seksiä säännöllisesti edelleenkin ostavista miehistä vaan sellaisesta, joka jossakin vaiheessa elämäänsä ennen tapaamistanne on seksiä ostanut. Se kun ei näy päällepäin etkä siitä välttämättä koskaan edes kuule, ellei mies halua olla täysin rehellinen seksuaalihistoriansa suhteen.
Itse arvaisin, että miehen ei tässä suhteessa kannattaisi olla rehellinen, mikäli tapahtuneesta ei tiedä kukaan muu esimerkiksi kaverit tai samassa reissussa ulkomailla ollut poppoo.
Nykyhetki vaikuttaa menneisyyttä enemmän itselläni parinvalinnassa.
Jos kyseessä olisi ollut 100% joku vapaasta tahdostaan itseään myyvä ja miehellä ei olisi tauteja, niin sitten voisin. Muussa tapauksessa en.
Kyllä vain, mutta veloittaisin 100 € jokaisesta varvista.
Kerran maksullisissa käyneenä miehenä voin kertoa ettei ollut paras kokemus.
Enkä mene enään uudestaan. Seksi jonkun kanssa kenelle sinulla ei ole tunteita on enemmänkin masturbointia toisen ihmisen avulla.
En tykännyt. Oli miljoona kertaa paskempaa seksiä kuin sellaisen naisen kanssa kenenstä välittää.