Olen ruma 32v mies ja neitsyt, tekisi mieli hypätä junan alle
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on juuri se junan alle hyppääminen.
Aika tylyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylyä.
Sakari Kuosmasen äänellä: hei, elämä on.
Sääli veturinkuljettajaa. Ei heistä ole kiva ajaa edes luusereiden yli. Rautateitä voi harrastaa vähä rakentavamminkin.
Naiset näyttävät ihastuvan myös rumiin miehiin. Mutta joo... kyllähän minä myös vähän ymmärrästä suon. Onhan naisettomuus raskasta, eikä siihen äkkinäinen asenneterapia auta, kun asenteet muuttuvat niin saakelin hitaasti.
Siisti ulkonäkö, fiksut puheet ja luonnikas huomaavaisuus, ei siis lipevyys, auttavat pitkälle. Lisäksi aktiivisuus näyttää olevan etu. Minulla on sellainenkäsitys, että naisia kiinnostaa, mitä mies tekee. Tosin siinä käy helpolla niin, että nainen ihastuu vaikkapa taitavaan kitaristiin ja pettyy, kun kitaristi käyttää paljon aikaa harjoitteluun, eikä sitten pidäkään naiselle tauotonta seuraa ja soittele serenadeja vain hänelle :D
No ei ainakaan parisuhde. Hyvää elämää voi elää ilmankin
-mies
Ei elämällä ole tarkoitusta, mutta yksi asia on varma: henkeään ei saa enää koskaan takaisin, kun sen kerran menettää. Siksi elämässä voi tehdä kaikenlaisia kivoja asioita niin kauan kuin pystyy. Voi vaikka silitellä kissoja tai katsoa hyviä elokuvia tai lähteä sienimetsään.
Miksi se neitsyys on niin olennaista? Miten elämäsi muuttuisi paremmaksi, jos et olisi neitsyt?
kysyy 50-vuotias nainen, joka ei ole neitsyt, mutta on kylläkin ollut ilman seksiä kohta 15 vuotta
Elämällä ei ole ulkoapäin annettua tarkoituista. Se pitää luoda itse. Mieti mikä se se sinulle olisi. Sitten suunnittele valintasi ja ajankäyttösi sen mukaan.
Mene salille. Syö terveellisesti. Käy töissä. Toista, toista, toista. Kokeile ensi kesänä uudestaan ja saatat jonkun neidon löytää.
Ymmärrän hyvin. Koita hakea jotain masennuslääkkeitä ja löytää jotain muuta mielekästä tekemistä. Jos sulla on yhtään tuloja ja rahaa, niin kannattaa kokeilla vaikka aasiasta etsiä naista.
Aikuistuminen ja vastuunotto omasta elämästä on myös sinun elämäsi tarkoitus!!! Kenenkään naisen ei pidä joutua pelastamaan sinua itseltäsi. Tolla sun asenteella päätyy vain sairaalloiseen takertumissuhteeseen, jossa veisit eron tullen hengen toiseltakin, koska hän olisi mielestäsi "elämäsi ainoa tarkoitus". Pelottavaa...
Mun työkaveri on todella kaunis, mm hänen siskonsa on tunnettu malli, ovat todella samannäköisiä.
Oli mennyt kesälomalla naimisiin ja nyt toi töihin kiitoskortin.
Mies on todella hoikka, max 170 cm pitkä, siis luultavasti lyhyempikin, kalju ja kroppa on täysin eriparia, jalat lyhyet ja yläkroppa pitkä.
Ja olivat baarissa tutustuneet. Kummatkin olivat pienellä kaveriporukalla baarissa ja jokainen istui vuoron perään eri paikassa. Rakastuivat sen illan aikana.
Neitsyydestä pääsee kyllä eroon lompakkoa näyttämällä, muista kondomit !!!!
Olen varma, ettei syy neitsyyteesi ole mahdollisessa rumuudessa. Oletko sosiaalinen? Onko tuttavapiirissäni naisia? Millainen luonteesi on? Miten käytät päiväsi?
Ei se parisuhde- ja perhe-elämä välttämättä ole sen parempaa elämää kuin yksin eläminen. Toki ymmärrän että asiat pitää itse kokea, jotta niitä osaa arvostaa tai olla arvostamatta. Jos se neitsyys ahdistaa, niin sen saa 'pois päiväjärjestyksestä' käyttämällä maksullisia.
bordelliin vaan. Niitä on jokaisessa pienessä kylässäkin. Parisuhde ei itsetuhoiselle ruikuttaja-uhriutujalle ole älykäs ratkaisu.
Salitreenin aloittaminen voisi toimia. Se kohottaa ulkonäöllistä itsetuntoasi kun huomaat kropan muuttuvan edukseen, saat tekemistä ja muutakin ajateltavaa kuin surkeutesi ja lisäksi tulee liikunnan yleinen mieltä kohottava vaikutus. Parisuhdetta sillä ei suoraan voi tilata, mutta veikkaisin että mahdollisuudet paranevat, ei pelkästään sen takia mitä ulkonäön suhteen tapahtuu vaan ihan siksikin mitä henkisellä puolella tulee tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Mirja-Tiina jonka pillussa on about 150 miestä uittaneet pippeliään, hienoa. On se naisille helppoa löytää seuraa, ne ämpärirumatkin saavat miestä ihan milloin vain haluavat. Heilläkin on jopa varaa nirsoiluun kun monet kivat miehet taas märäntyvät sinne yksiöönsä, tasan ei mene nallekarkit.
Jospa sä olet vähän niinkuin sellainen työmuurahainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, ettei syy neitsyyteesi ole mahdollisessa rumuudessa. Oletko sosiaalinen? Onko tuttavapiirissäni naisia? Millainen luonteesi on? Miten käytät päiväsi?
- En erityisen, sen mitä työkavereiden kanssa tulee rupateltua
- Eipä ole juurikaan naisia, töistä tunnen muutaman, mutta enpä niiden kanssa tervehtimistä kummempaa ole jutellut, koska ovat varattuja
- Luonteeltani olen suht hiljainen kaveri, en todellakaan mikään huomion keskipiste
- Päivä menee yleensä toimistotöissä ja ilta kotona elektroniikkaa harrastusmielessä rakennellessa, baareissa tulee käytyä silloin tällöin mutta eipä siellä ole naiset koskaan minun jutuille tahi naamalle lämmenneet, tuttua juttua jo koulu- ja opiskeluajoista asti
Maksullisia olen harkinnut, koska neitsyys on alkanut harmittaa siinä mielessä, että jos ja kun tässä joskus jollain ihmeellä naisen löytäisi, niin johan se nauraa minut pihalle talostaan, kun olen ihan kokematon ja ikää on vaikka kuinka.
T: Aloittaja
Älä hyppää junan alle. Siitä tulee hirveä sotku, traumoja veturikuskille, viivästyksiä junamatkustajille, surua omaisillesi, ja mieti nyt hyvä ihminen vielä niitäkin, jotka joutuvat sinun jäänteesi siivoamaan. Plus menetät ainutkertaisen elämäsi, jolla voisit oikeasti tehdä jotain ruikuttamisen sijaan.
Kuten tuolla jo sanottiin, kenenkään velvollisuus ei ole olla sinun elämäsi tarkoitus. Sinun on ihan itse keksittävä, miksi olet olemassa ja mitä sinun pitäisi tehdä. Pikku vinkki: se EI OLE ainakaan junan alle hyppääminen. Mitä jos siirtäisit katseesi pois omasta navastasi, ja alkaisit miettiä, millä tavoin voisit tehdä maailmasta paremman paikan? Tämä yksinkertainen totuus unohtuu monelta tänä hedonistisena aikana - mutta se on niin totta. Lahjojen saaminen on kivaa, mutta paljon kivempaa on niiden antaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Mirja-Tiina jonka pillussa on about 150 miestä uittaneet pippeliään, hienoa. On se naisille helppoa löytää seuraa, ne ämpärirumatkin saavat miestä ihan milloin vain haluavat. Heilläkin on jopa varaa nirsoiluun kun monet kivat miehet taas märäntyvät sinne yksiöönsä, tasan ei mene nallekarkit.
Komppaan.
Ei se varmastikaan parisuhde. Tosin ei se sitä ole muillekaan, vaikka moni siihen harhaan unohtuu.