Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa siroja naisia ollenkaan?

Vierailija
22.08.2016 |

Olen kyllästynyt deittailemaan noita halvatun sotanorsuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nuorissa paljonkin. Kolmenkympin jälkeen osuus alkaa tosin vähetä kun muut paitsi urheilulliset alkavat pyöristymään usein.

Mitä jos laittaisin deitti-ilmoitukseen että haet urheilullista naista, sen luulisi sulkevan pois "sotanorsut"?

Vierailija
2/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Ne ei vaan hengaa täällä suurimmaksi osaksi eikä myöskään deittipalstoilla.

Samoin kun kaikki mielipiteet täällä edustaa yleensä marginaallisen pientä osuutta ihmisistä. Se on hyvä aina muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on, tiiän pari 22-vuotiasta. Itse jos naisista tykkäisin niin fitnesskroppa tai Marilyn-kurvit viehättää enemmän kuin keijukaisneidot.

Ota normaalipainoinen, älä läskiä tai siroa.

Vierailija
4/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Minä ainakin. Tosin en tiiä mistä sulle löytyis. Toisaalta jos oot komea, lihaksikas, huumorintajuinen, herrasmies, mukava yms niin luultavasti niitä siroja löytyy sullekki... :)

Vierailija
5/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On - yksi asuu meillä

Vierailija
6/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä juurikaan ole, vaan suomalaiset naiset ovat aika raskasrakenteisia.

Katsoo vaikka missejä, niin ei ole siroudesta tietoakaan, vaan vyötäröt on vähintään 65cm jne.

Kauniita tavallaan, mutta ei Suomessa juuri siroja naisia näe ja silloin harvoin kun näkee, on kyseessä useimmiten mamu.

Vierailija
7/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisethan eivät ole usein hoikkinakaan siroja, on meillä sen verran roteva ruumiinrakenne :D

Vierailija
8/8 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee siron ja ei-siron raja? Ranteen ympärys? Nilkan? Vyötärön? Nämä on vähän niitä käsitteitä, että jokainen määrittelee ne itse.