Saanko vinkata oikeasti hyvänmakuisen eineksen?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän lihapullat ovat todella hyviä, mistään muista eineslihapullista en pidä lainkaan.
Kokkikartanon tuotteet ovat myös hyviä, maistuu ihan oikealle kotona tehdylle ruoalle. Toisin kuin lukuisat muut esinesruoat. En tosin kaikkia niiden tuotteita ole maistanut, mutta kaikenlaiset pastaruoat on hyviä ainakin.
Koskikylän kermaperunat ovat aivan ihania! Mielestäni parempaa kuin itse tehdyt! Myydään ainakin Lidlissä.
Taidat olla huono kokki :)
Kokkikartanolta en ole pahoja eineksiä syönyt, joskaan en ole montaa maistanut. Lohikeitto on lähes ainoita täyseineksiä joita koskaan nykyään syön.
Ja eineslihapullat on oikeasti jopa parempia kuin omatekoiset, mutta omissa on enemmän lihaa ja vähemmän roskaa niin siksi tulee väännettyä itse.
Lidlin korma ja tikkamasala- kastikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon esimerkiksi kaikki tuotteet <3
Broilerpasta on rakkautta.
Mullekkin tuo oli pitkään ykkönen, mutta olen huomannut niissä yhden ongelman. Broileripasta on nimittäin ihmeellisen "kuivaa". Aiemmin tuota oli vaan 700g:n laatikoissa, mutta nyt huomasin saman siinä pienemmässäkin. Ihan kuin nestettä olisi säästelty, ei tee mieli syödä vaikka maku onkin hyvä. Olen laittanut joskus palautetta firmalle, mutta ei kai niitä yhden ihmisen urputukset paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän lihapullat ovat todella hyviä, mistään muista eineslihapullista en pidä lainkaan.
Kokkikartanon tuotteet ovat myös hyviä, maistuu ihan oikealle kotona tehdylle ruoalle. Toisin kuin lukuisat muut esinesruoat. En tosin kaikkia niiden tuotteita ole maistanut, mutta kaikenlaiset pastaruoat on hyviä ainakin.
Koskikylän kermaperunat ovat aivan ihania! Mielestäni parempaa kuin itse tehdyt! Myydään ainakin Lidlissä.
Taidat olla huono kokki :)
Heh, oon toiminu ravintolapäällikkönä jo yli 10vuotta ja sitä ennen n. 10vuotta ravintolakokkina. Gourmet ruokaa on tullut väsättyä elämäni aikana erittäin paljon... Siltikin yllättynyt, kuinka hyvää mm. edellä mainitut einekset voivatkaan olla... Tosin lihapullat ovat itse tehtyinä aina parhaita, mutta Kivikylän lihapullat on einespullista parhaimpia. Kyllä olen oikein hyvä kokki, mutta kotona on joskus kiva päästä helpoimmalla...
Mä tykkään kaalilaatikosta. Ei tietysti yhtä hyvää kuin äidin tekemä, mutta kelvollista kuitenkin. Kaalilaatikko sopii muutenkin uudelleen lämmitettäväksi, ehkä se siksi toimii eineksenä.
Kaalikääryleet. En huomaa makueroa itsetehtyihin, mutta en kyllä sisältöä ole katsonut.