Urheiluautolla et naisia saa
Pitää olla hybrid tai täys-sähköauto.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/10/03/urheiluautolla-et-naista-h…
Todellakin nyt on korkea aika vaihtaa ne saastuttavat kanttilaatikot tyylikkääseen ekoautoihin.
Kommentit (24)
Katsokaas muuten huviksenne ihmisiä kadulla kun kallis avoauto ajaa ohi. Naiset tarpovat eteenpäin naama peruslukemilla mutta miesten päät kääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä ja ajokortittomia naisia voi ehkä houkutella autolla, omillaan toimeen tulevia naisia tuskin muiden autot kiinnostaa. No, ehkä se auto yksin, jos sellaisen ostamista itselleen harkitsee :-)
Olen köyhä - en tosin kortiton - ja kun kiinnostava mies tuli hakemaan minua toisille treffeille kalliilla avoautolla, kirosin itsekseni kun tajusin että ei tästä mitään tule. Et sinä muiden ajatuksista mitään tiedä.
No mitä sulla on kalliita avoautoja vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä ja ajokortittomia naisia voi ehkä houkutella autolla, omillaan toimeen tulevia naisia tuskin muiden autot kiinnostaa. No, ehkä se auto yksin, jos sellaisen ostamista itselleen harkitsee :-)
Olen köyhä - en tosin kortiton - ja kun kiinnostava mies tuli hakemaan minua toisille treffeille kalliilla avoautolla, kirosin itsekseni kun tajusin että ei tästä mitään tule. Et sinä muiden ajatuksista mitään tiedä.
No mitä sulla on kalliita avoautoja vastaan?
Ei mitään, kivalta ne näyttävät. Jos olisi varaa, ostaisin varmaan sellaisen itsekin. Mutta ei köyhän ja rikkaan välille voi syntyä tasavertaista parisuhdetta. Siitä autosta tajusin miehen olevan minua huomattavasti varakkaampi. Vaikka ei minulle kelpaisi tämän palstan köyhät katkeromiehetkään, joita onkin tullut jo tähän ketjuun huutelemaan.