Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syönkö liikaa?

Vierailija
21.08.2016 |

Aamupala: munakas (2 kananmunaa) rypsiöljyssä paistettu, n. 75g pinaattia, kahvi kevytmaidolla
Päivällinen: makaronilaatikkoa normiannos, vähän ketsuppia
Välipala: omena, kaksi kourallista pähkinöitä
Päivällinen: kaksi keitettyä kananmunaa, omena, 2 rkl auringonkukansiemeniä ja 1 rkl pellavansiemeniä
Iltapala: keitetty kananmuna, maitorahka (250g) ja piltti, ja kuppi teetä

Olen siis 50 kg 160 cm... syönkö liikaa jos haluan vain pitää painon normaalina?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tykkää voista, maistuu pahalta. :) ap

No paista sitten kookosöljyssä. Toi rypsiöljy ei sovi paistamiseen.

Pullon kyljessä lukee, että soveltuu paistamiseen. Rasvat muuttuu joka tapauksessa huonoiksi paistettaessa, et ei oo loppupeleissä väliä onko paistorasva terveellistä vai ei. Ja kookosöljy ei kyllä mitenkään erityisen terveellistä oo, eikä voikaan. ap

Pitäisikö sun hankkia oikeaa tietoa rasvoista eikä luottaa, mitä pullon kyljessä lukee.

Vierailija
22/23 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tykkää voista, maistuu pahalta. :) ap

No paista sitten kookosöljyssä. Toi rypsiöljy ei sovi paistamiseen.

Pullon kyljessä lukee, että soveltuu paistamiseen. Rasvat muuttuu joka tapauksessa huonoiksi paistettaessa, et ei oo loppupeleissä väliä onko paistorasva terveellistä vai ei. Ja kookosöljy ei kyllä mitenkään erityisen terveellistä oo, eikä voikaan. ap

Pitäisikö sun hankkia oikeaa tietoa rasvoista eikä luottaa, mitä pullon kyljessä lukee.

Olen hankkinut tarvitsemani tiedot rasvaan liittyen, olen hyvä näinkin. :)ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa munia eli huonoa rasvaa. Ellet sitten erottele keltuaista pois? Mutta munien syönti voi lihottaa. Max. kaks kokonaista munaa päivässä. Aamumunakas ok ilman keltuaisia.

Toinen mihin kiinnitin huomiota on kasvisten puute. Miks ei päiväruuan kanssa ole kasviksia? Niitä vois olla muutenkin enemmän. Esim.illallinen vois olla vaikka ruokaisa salaatti ja siihen voit laittaa ne kaks munaa, jos haluat.

Entäs puuro? Se vois myös olla hyvä vaihtoehto aam- tai iltapalalle, jos vaan maha kestää. Siihen päälle raejuustoa niin tulee vähän protskua samalla :)