Erilaiset perheet avalla just nyt - POLYAMORIA
Heteromiehen fantasia - saada kaksi naista kerralaan, mutta että elää arkea tuollaisessa himmelissä.. Tuo kupla lienee jo puhjennut?
(Vanha uusinta lienee kyseessä)
Kommentit (34)
Mikä maku suomalaisilla naisilla on miehissä huhhuh.
Mielenvikasta sanon minä - näkeehän tuon jo äijän naamasta
"mä ihmettelen miten joku pärjää yhden naisen kanssa" *röhöhöhöhööö* - sikanauru päälle
Käänsin juuri kanavalle. Ovatko nuo naisetkin siis parisuhteessa keskenään ja romanttisesti kiinnostuneita toisistaan, vai ovatko kumpikin vain kiinnostuneita tuosta miehestä?
Kaikenlaisia pällejä, no sama mitä tekee, kunhan ei lapsia.
Uusinta, siinä oli vielä se että naisilla ei saanut olla muita miehiä. Kyllä jos tuon kuvion ottaa niin pitää kaikki variaatiot tulla kyseeseen, ei ole vara kenelläkään vaatia etuuksia yli muiden.
Vierailija kirjoitti:
Mikä maku suomalaisilla naisilla on miehissä huhhuh.
Sano älä muuta!
Itse en huolisi tuota äijää vaikka olisi viimeinen uros maailmassa, saatikka puolikasta hänestä.
Lapsiparat! Joutuvat todistamaan vierestä aikuisten fantasiamaailmassa eloa..
Polyamoria on just jees. Uskokaa pois.
T. polysuhteessa periaatteessa vuodesta 2011
ame kirjoitti:
Eipä uskota.
Toivottavasti et ole pilannut tai tule koskaan pilaamaan yhdenkään lapsen elämää touhuillasi.
Eikös tää tunnettu Enkeli Elisa kirjailija ole näitä tyyppejä? Toinen mies (oman aviomiehen lisäksi) menossa...
Näkee että äijä on dominoiva päällepäsmäri ja muijat nauttivat alistumisesta ja toistuvan mustasukkaisuuden kokemuksen tuottamasta nöyryytyksestä. Lapsia hinataan perässä kuin lammaslaumaa ja elämä pyörii aikuisten elämänmenon ympärillä.
Polyamoriassa ei sinänsä mun mielestä ole mitään vikaa, mutta ällöttää sellaiset miehet tai naiset, jotka haluaa haalia itselleen paljon silmäniloa, mutta kieltää kumppaneiltaan saman. Toki jos kumppanit sen hyväksyy, niin mitäpäs minä olen tuomitsemaan.
Äijä on just sellainen karju, josta jokainen av-mamma haaveilee lompsa kosteena.
Voisivat nuokin pysähtyä miettimään, miltä olisi tuntunut jos omaan lapsuudenkotiin olisi ilmaantunut kolmas aikuinen isän ja äidin suhteeseen. Sikäli kun tuollaisella ihmisellä on edes täyspäistä kotia ollut..
Periaatteessa en pidä polyamoriaa pahana asiana, kunhan kaikki suhteen osapuolet on aikuisia. Silti tuosta kyseisestä suhteesta tuli jotenkin epäilyttävä olo. Mies tuntui todella dominoivalta ja mustasukkaiselta ja naisten pitää vaan niellä kaikki? Tietenkin nuo naiset on itse tuon valinneet, mutta silti...
Mutta siis periaattessa polyamoria ei mun mielestä ole paha asia. Varsinkin suhteessa, jossa kaikki suhteen osapuolet on suhteessa keskenään eli yksi tyyppi ei ole keräilemässä itselleen haaremia. Itsekin voisin kuvitella, että olisin suhteessa yhtä aikaa kahden miehen kanssa ja nämäkin olisivat suhteessa keskenään. Ajatuksen tasolla siis. Käytännössä en usko löytäväni tuollaisia miehiä ja kyllä mulle yksikin mies riittää oikein hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Näkee että äijä on dominoiva päällepäsmäri ja muijat nauttivat alistumisesta ja toistuvan mustasukkaisuuden kokemuksen tuottamasta nöyryytyksestä. Lapsia hinataan perässä kuin lammaslaumaa ja elämä pyörii aikuisten elämänmenon ympärillä.
Tuntuu ihan kammottavalta että nuo lapset ovat mukana. Olen itse tuollainen mustasukkaisuudesta nauttiva nainen mutta ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään tuollaiseen elämään mukaan. Sen saman asian voi ajaa joillakin pikku leikeillä makuuhuoneessa ja lasten ei todellakaan tarvitse tietää mitään äidin fantasioista.
Vierailija kirjoitti:
ame kirjoitti:
Eipä uskota.
Toivottavasti et ole pilannut tai tule koskaan pilaamaan yhdenkään lapsen elämää touhuillasi.
Mikä siinä, että ihmiset välittää toisistaan, noin kovasti ahdistaa? Ja hei, ei hätää, lapsia en tule ikinä hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa en pidä polyamoriaa pahana asiana, kunhan kaikki suhteen osapuolet on aikuisia. Silti tuosta kyseisestä suhteesta tuli jotenkin epäilyttävä olo. Mies tuntui todella dominoivalta ja mustasukkaiselta ja naisten pitää vaan niellä kaikki? Tietenkin nuo naiset on itse tuon valinneet, mutta silti...
Mutta siis periaattessa polyamoria ei mun mielestä ole paha asia. Varsinkin suhteessa, jossa kaikki suhteen osapuolet on suhteessa keskenään eli yksi tyyppi ei ole keräilemässä itselleen haaremia. Itsekin voisin kuvitella, että olisin suhteessa yhtä aikaa kahden miehen kanssa ja nämäkin olisivat suhteessa keskenään. Ajatuksen tasolla siis. Käytännössä en usko löytäväni tuollaisia miehiä ja kyllä mulle yksikin mies riittää oikein hyvin :D
Aikuiset saavat tolskata keskenään mitä lystää, mutta sitten kun kuviossa on lapsia, pitää asiaa punnita heidänkn kannaltaan. Ei lapsen tarvitse kokea tuollaista häiriintynyttä kuviota
Vaimolle kommentoin, että voisihan tuohon yhden jalkavaimon ottaa. Mistähän se suuttui?
Ohjelmassa tuli ilmi, että naisilla on lesbosuhde (ei tosin keskenään). Kyllä näin äiti-ihmisenä käy lapsia sääliksi. Aikuiset naikoon ristiin rastiin, mutta kun on kersoja........................
*kerrallaan