Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolinen kaveri yrittää omia poikaystäväni

Vierailija
21.08.2016 |

Tilanne on siis se, että kaverini kaveeraa poikaystäväni kanssa mielestäni sopimattomalla tavalla. Ehdottelee tapaamisia kolmestaan (ei kanssani kahden kesken) ja tapaamisten aikana sivuuttaa minut lähes täysin, juttelee miehen kanssa, ei noteeraa minua, puhuu päälleni, koskee miestä käsivarteen, olalle jne, tunki jopa apukuskin paikalle autoon (mies ratissa). Hermo menee enkä haluaisi tätä neitiä enää nähdä mieheni kanssa. Tulee mielestäni reviirilleni ja pelkään, että ihastuu tai on ihastunut mieheeni. Tämä kaveri ei ole kovin läheinen mulle, ja tämä kuvio onkin mielestäni outo. Miehen mielestä kaverini on hauskaa seuraa ja on vasta nyt alkanut huomaamaan tämän käytöksessä jotain outoa, kun olen rautalangasta vääntänyt . Jos joku ulkopuolinen näkisi meidät kolmestaan, minua ei luultaisi miehen kumppaniksi vaan tätä kaveriani. Mies ei itse käyttäydy sopimattomasti, mutta ei ole tähän mennessä "pitänyt puoliani" eli esim. siirtynyt minun viereeni istumaan plydän äärellä. Kuulostaa mustasukkaiselta vuodatukselta näim kirjoitettuna, mutta tapaamiset tosiaan ovat menneet niin, että kumpikaan ei ole esim katsonut minuun päinkään 10 minuuttiin tai en ole saanut kaverilta suunvuoroa. Kaveri kertoo miehen läsnäollessa myös sellaisia asioita, mistä kahden kesken on mulle sanonur, ettei niistä halua puhua. Mielipiteitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi lopettaa tapaamiset? Tsiissus, mikä siinä on, että jotkut ne vaan itseään kohdeltavan kuin räsymattoa, kun normaali ihminen jo lopettaisi tuollaiset yhden tai kahden kerran jälkeen

Vierailija
2/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaverisi panna miestä kerran. Sitte se on tehty ja kaveri voi keskittyä saamaan muilta miehiltä jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa näitä on ollut ja nyt en enää haluaisi nähdä. Ap

Vierailija
4/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tommosen ystävän oikein löysitkään tähän hätään. Jos ei kerran ole edes läheinen niin jätä tapaamiset kokonaan hetkeksi. Kai sun ukkos nyt jotain edes tajuaa. Tai sitten se on in love..

Vierailija
5/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut poikkiskin kiinnostua

Vierailija
7/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmö poikaystävä sulla, kun ei edes huomaa muidun "yrittävän uida liiveihin."

Vierailija
8/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ditch the bitch". Kuka tuollaisia frendejä haluaa?

Vierailija
9/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri teki samaa omalle poikaystävälleni erottuaan pitkästä suhteesta. Muillekin miehille kyllä, oikeastaan tuntui että kaikki naiset ovat ilmaa ja miehet on yhtäkkiä niiiin hauskoja ja mahtavia tyyppejä. Kai siinä jostain huomionkerjäämisestä sitten oli kyse. Itseäni häiritsi tosi paljon myös, enkä halunnutkaan tätä kaveria sen takia kovin usein tavata. Homma rauhoittui sitten kun kaveri alkoi löytää porukan ulkopuolistakin seuraa itselleen. Ollaan edelleen kavereita, mutta jäi kyllä paha maku tuosta käytöksestä, koin sen myös itse tosi törkeänä.

Vierailija
10/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä tuttuja niin siitä hän on kai innostunut ja yhteisten tuttujen kautta tulemme näkemään jatkossakin, sitä tuskin voi välttää.. ap

Vierailija
11/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa laiskasti kaverin yhteydenottoihin ja keksi aina joku tekosyy jos yrittää sopia tapaamisia. Eiköhän tyhmempikin siitä tajua ettet arvosta tuollaista kaveruutta.

Vierailija
12/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sellainen olo itselläkin että huomionhakuisuutta. Naiset on ilmaa jos miehiä paikalla. Itseäni loukkaa juuri se että tulee mun reviirille. Mies on nyt asian tajunnut viime tapaamisen jälkeen kun selvitin yksityiskohtaisesti missä kaikessa oli kaveri ylittänyt rajan. ap

Vierailija
13/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen "kaveri". Nykyään olen tosi vähän enää tekemisissä hänen kanssaan. Paras ratkaisu on ottaa kunnolla etäisyyttä tällaisista ihmisistä.

Vierailija
14/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan vastaava kokemus, mutta tämä kaveri oli miehen uusi koulukaveri. Voin sanoa, että en tykännyt, kun lopulta mies alkoi viettämään enemmän jopa kahdenkeskistä aikaa tämän naisen kanssa esim. jotain ruuveja seinään jne, kun minä hoidin pientä lastamme kotona. Monesti otin asian puheeksi miehen kanssa, mutta ei nähnyt siinä mitään väärää.

Kolmistaan, kun oltiin niin nainen käyttäytyi juuri noin, että mua ei olisi ollutkaan vieressä. Jossain välissä mies oli myös huomannut asian. Miehen ja mun kaverit pari kertaa otti puheeksi, että mikä tää nainen on, kun käyttäytyy niin oudosti mun miehen kanssa. Onneksi tää nainen muutti muualle ja yhteydenpito lopulta jäi heidän väliltään pois.

Koskaan ei mies ole myöntänyt edes ihastuneensa tämän naiseen ja pettämisestä eivät ainakaan jääneet kiinni. Vuosia on mennyt ja edelleen asia vaivaa minua välillä :( Olenkin miehelle tuumannut, että en enää ikinä vastaavassa tilanteessa ala olemaan. Se hyvästit heti, jos tuollaista epämääräistä vielä tulee jonkun naisen kanssa.

Vierailija
15/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää että tunnet mustasukkaisuutta. Suosittelen vaan, että ette enää näe kaveria, mikä tuskin on hankalaa jos tämä kaveri ei ole kovin läheinen.

Itselläni oli vastaavanlainen tapaus kun olin yhdessä exäni kanssa. Tämä tytsy ei ollut mun kaveri, vaan exäni tuttu/kaveri. Aika lailla samat jutut mitä ap:n kertomuksessa. Pitkään kerroin tälle tytölle, että mua loukkaa tämän käytös. Vastasi että okei hän lopettaa, muutosta ei tapahtunut vaan lirkuttelu jatkui. Lopulta mä sitten vedin pultit ja melkeinpä huusin naama punaisena tälle tytölle. Sen jälkeen ei hänestä enää kuulunut.

Vierailija
16/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta ja ymmärryksestä. Pelkäsin että olen automaattisesti mustis ja omistuksenhaluinen. Ap

Vierailija
17/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes nussii sitä. Kyllä mies huomasi heti että torttua irtoaa.

Vierailija
18/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran niin, että olin tapaillut erästä miestä jo jonkin aikaa, mutta emme virallisesti seurustelleet. Sitten tämän miehen kaveri oli kysynyt, onko minulla  naistuttuja, joista jonkun tuo kaveri voisi treffata. Kerroin tästä yhdelle naistutulleni. Reaktio oli yllättävä. Hän totesi olevansa kiinnostunut minun mieskaveristani. Sanoi, että voihan hän yrittää iskeä hänet, koska emme vielä seurustele. Sen verran suututti, että jätin treffit järjestämättä. 

Naisissa on aikamoisia susia.

Vierailija
19/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toisenlainen tarina: "Ystäväni" ei voinut 'sietää' miestäni, haukkui tätä aina minulle ja kehotti jättämään. Ero tuli lopulta muista syistä kahden vuoden jälkeen ja kuinka ollakaan, tämä ystävä alkoi laittamaan miehelle viestiä ja jopa lähetti minulle otteita heidän keskusteluista. Halusi kuulemma nähdä, että oliko mies kiinnostunut hänestä.

En halunnut tietää, että miten heidän lopulta kävi, joten nykyään tämä nainen ihmettelee, miksi minusta ei enää kuulu...

Vierailija
20/30 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle ei tulisi mieleenkään lirkutella kavereiden miehille tai ylipäätään ignoorata tyttöystäviä, vaikken edes tuntisi heitä mutta olisivat samassa tilassa. Nojoo, nänä tapaamiset on helpohko jatkossa välttää, mutta ärsyttää jo etukäteen kun tiedän että yhteisten tuttujen kautta tulemme yhteisissä tapaamisissa kohtaamaan paljonkin. Näissäkin tämä kaveri on "piirittänyt" miestä.. toki myös muita miehiä. Pääasia taitaa hänelle olla, että saa olla huomion keskipisteenä. Kertoo aika paljon kun yksi hyvänpäivän tuttu oli lievästi yllättynyt kuullessaan minun seurustelevan miehen kanssa kun illanvietossa oli ilmeisesti saanut erilaisen kuvan.

Ongelma ei siis ole pelkät kolmenkeskiset tapaamiset joista voi luistaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme