Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehtivatko miehenne tosiaan omista pyykeistään jne.?

Vierailija
21.08.2016 |

Viitaten solmiokyselyyn, vaikutti siltä, ettei kukaan vaimosta huolehtinut miehensä solmioista. Miten on pyykkienne laita, pesettekö kumpikin omat vaatteenne ja kuka pesee lastenne vaatteet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
2/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (vaimo) pesen koko perheen pyykit. Pidän siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään molemmat kaikkien vaatteita, tosin mies usein havahtuu peseen vasta kun omat alkaa kaikki olla likaisia tai tarvii tietyn paidan. Mies myös itse silittää paitansa.

Vierailija
4/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan koneeseen hänenkin pyykkejään, jos ne ovat pesukorissa. Mies saa itse kuitenkin huolehtia, että hänellä on töihin haluamansa vaatteet puhtaana. Pyykinpesu on niin simppeli juttu, ettei siitäkään viitsi stressiä ottaa.

Vierailija
5/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee paljon ahkerammin pyykkiä kuin minä ja on tarkka väreistä ja lämpötiloista.

Kaikkien vaatteet pestään tietenkin yhdessä, mutta erotellaan väreittäin ja sitten kypypyyhkeet ja lakanat kuumemmassa.

Hän on myös ahkera siistimään keittiötä, jos meinasit kysyä tätä seuraavaksi. Kun olimme opiskelijoita, eikä ollut astianpesukonetta, mies hoiti 90 % tiskauskerroista.

Vierailija
6/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyykit pesee kumpi ehtii. Tietysti.

Vierailija
7/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen (vaimo) lähes kaikki pyykit. Mies pesee lenkkivaatteensa.

Mies käy kaupassa ja tekee ruuat, joten en ole kotiorja, vaikka pyykkään.

Vierailija
8/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa perheestä laittaa pyykkikoneen päälle, samaten kuka tahansa ripustaa pyykit kuivumaan tai laittaa rumpuun, lopuksi jokainen vie omat pyykkinsä omiin kaappeihinsa.

Vierailija
9/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolehtii itse omista vaatteistaan (ostaa, pesee, silittää). Lasten pyykit pesen minä, tosin 13-v osallistuu jo tähän. Mies myös käy usein ruokakaupassa ja laittaa suurimman osan ruuista.

Vierailija
10/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin pesee, mieheni silittää. Lapset jo omillaan.

Kovasti hämmästelen mistä mammat löytää näitä miehiä, jotka ei osaa hoitaa lapsia, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota tms. Eikös suomalainen mies ole se paras ja suomalainen nainen kovinkin tasa-arvoinen ja mitävielä?

Vai olikohan kuitenkaan? Kuinkas monen pojat on opetettu hoitamaan omat hommansa himassa? Sieltä se lähtee, siskot, äidistä.

Vierailija
11/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies pesee omat pyykkinsä, tekee ruuan ja imuroi.

Vierailija
12/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pesee omansa. Ei lapsia.

Vierailija
13/13 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pesee aikalailla omat. Kaikki ei siis mahdu yhteen koneeseen. Tietenkin jos tilaa jää niin täytetään myös toisen pyykeillä konetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän