Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako hesen kerroshampparia (tai vastaavan kokoista) jaksat syödä?

Vierailija
21.08.2016 |

Eihän yhdestä miksikään tule.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoaisi ihan hyvin varmaan 5 kpl. 

N22

Vierailija
2/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 2. 

f 160/65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ateriaa menee helposti

Vierailija
4/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tekee tiukkaa mutta jaksan kyllä!

Vierailija
5/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppoaisi ihan hyvin varmaan 5 kpl. 

N22

En usko jos et ole testannut :)

Vierailija
6/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. M 180/80

Vierailija
7/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä mutta käyn aina snägärillä. Ketjut on perseestä.

Vierailija
8/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtä enempää syönyt, mutta varmaan kaksi. Periaatteessa jaksaisin varmaan kolmekin, mutta tulee ällö olo liiasta jauhelihasta. En ole lihava enkä laiha.

Vierailija
9/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko falafel-hampurilainen samankokoinen, mutta jaksan syödä siitä ehkä 3/4.

Vierailija
10/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin juuri ja juuri syödä 2 kerrosateriaa (tai 2 kerroshampurilaista) mutta silloin oloni olisi kyllä jo hieman huono. Joskus kännissä kuvittelen olevani niin nälkäinen, että ostan McDonald'sista joko sellaisen Big Mac -aterian, jossa on 2 hampurilaista tai jopa 2 ateriaa. En koskaan jaksa syödä niitä loppuun - tai ainakin olo on törkeä sen jälkeen.

Vierailija
11/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaksi vetäisin helposti, kolmas tekis jo tiukkaa.

Olen kerran lapsena syönyt kuusi juustohampurilaista :) Oikeasti. Oltiin oltu jossain urheilukisassa ja mentiin sen jälkeen Carrolsiin. Söin ensin yhden ja pyysin toisen, sitten kolmannen. Vanhemmat ei meinanneet uskoa ja isä sanoi että ostaa niin monta hampurilaista kuin pystyn syömään, ihan vitsillä, mutta pakkohan se oli ostaa sitten kanssa. Olin jotain 10-vuotias ja ilmeisen nälissäni, koska olin normaalisti kuulu huonosta ruokahalustani. En varmaan pystyis enää samaan, vaikka huono ruokahalu ei ole aikuisiällä vaivannut.

Vierailija
12/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kerraria syön aina. Nainen, 48 v., 168 cm, 64 kg.

Vierailija
13/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden

Vierailija
14/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen samana vuorokautena syönyt 3 Hesburgerin megahampurilaista ja 1 kanahampurilaisen. Olin koko päivän kännissä ja välillä tuli nälkä.

Vierailija
15/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisin juuri ja juuri syödä 2 kerrosateriaa (tai 2 kerroshampurilaista) mutta silloin oloni olisi kyllä jo hieman huono. Joskus kännissä kuvittelen olevani niin nälkäinen, että ostan McDonald'sista joko sellaisen Big Mac -aterian, jossa on 2 hampurilaista tai jopa 2 ateriaa. En koskaan jaksa syödä niitä loppuun - tai ainakin olo on törkeä sen jälkeen.

Mikähän tässä muuten on, että kännissä pitää ostaa aivan överi määrä ruokaa... Mun mies on ihan legenda tässä. Eipä onneksi enää juurikaan baareissa käy, mutta nuorempana saattoi tulla baarista kotiin snägärin kautta ostoksina tyyliin 3 erilaista isoa hampurilaista ja kahdet makkaraperunat - oli niin huomaavainen että osti rouvalle kanssa. Ja minä kiittämättömänä hermostuin kun herätteli mua syömään kanssaan aamuneljältä. Sitten aamulla pöydällä oli setti, jossa yhdestä hampurilaisesta oli syöty puolet ja yksistä makkaraperunoista puolet ja sitten oli tullut väsy. Tämä siis toistui lähes aina baarireissun jälkeen.

Vierailija
16/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikaiset syömäni hampurilaiset laskien suunniileen yhden kolmessa vuodessa.

Vierailija
17/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, söin juuri äsken pakastepitsan ja litran kermajäätelöpikarin samalla istumalla.

Vierailija
18/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Hesen ja mäkkärin sonta on syömäkelvotonta.

Vierailija
19/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan juuri ja juuri yhden kerrosaterian, joten varmaan 1,5 hampurilaista menisi. Olen tosin aika pienikokoinen nainen (160cm/43kg). Voisi tosin tänä iltana kokeilla menisikö kaksi :D

Vierailija
20/28 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippa nappa jaksan yhden syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi