Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystäväni bi?

Anc
21.08.2016 |

Ei sillä, että sillä mitään väliä olis vaikka oiskin bi, mutta oon alkanut epäillä että paras ystäväni on ihastunut muhun.
Mitä mieltä ootte, voisko näin olla?
Itse kuitenkin olen 105% hetero joten siksi toivon, ettei hän olis ihastunut muhun, ettei hänen sydän särry...
Olen siis nainen ja paras ystäväni josta kerron on myös nainen.

Ollaan tunnettu noin puolitoista vuotta ja sanoo olevansa hetero. Ei ole kuitenkaan koskaan seurustellut.

Ja epäilyksiä herättäneitä juttuja on aivan älyttömästi, mutta listaan muutaman:

Hän kehuu ulkonäköäni ja luonteenpiirteitäni aivan tajuttoman paljon!
Hän kehuu aivan jatkuvasti minua kauniiksi, kuumaksi, hyvännäköiseksi, "unelmaksi" jne.. Myös sanoo sitä että kuinka mieheni on niin onnekas että hänellä on minut koska olen kuulemma niin kaunis, täydellinen, sydän täyttä kultaa, ihana... Jne.
Meillä oli muutama kuukausi ettei nähty ja kun pitkästä aikaa sitten nähtiin niin eka asia mitä hän sanoi minulle, oli: "hei kaunokainen"...

Yökyläillessämme yrittää aina tirkistellä kun vaihdan vaatteita ja itse hän pyrkii vaihtamaan vaatteet suoraan nenäni edessä vaikka selvästi näkee, että minulle tulee siitä vaivaannuttava olo ja alan näpräämään puhelinta.
Myöskin jos näytän vaikka uusia housuja, hän haluaa aina että käännyn, jotta näkisi perseeni, kehuu usein persettäni ja läpsii sitä tilanteen tullen...

Meillä on tapana puhua kaikesta maan ja taivaan väliltä ja kun kerroin, kuinka minua ärsyttää eräs meidän tuntema bi-nainen, kun hän pyrkii kokoajan iholleni niin kaverini "rökäisi" ääntään ja meni todella oudoksi, kun sanoin "bi" -sanan.

Yökyläillessä haluaa aina nukkua vieressäni ja yrittää olla mahdollisimman lähellä minua.

Jatkuvasti hän jää tuijottamaan minua "lumoutuneena" monen sekunnin ajaksi ja sitten kun nään sen, saattaa sanoa että "sä oot oikeesti niin kaunis".

Myöskin hän on alkanut matkimaan tyyliäni, ostaa tismalleen samanlaisia vaatteita ja "mukailee" joitakin juttujani, ikään kuin yrittäisi olla kuin minä.

Kun olimme minun luona yötä ja nukuttiin vierekkäin (koska mulla on iso parisänky), niin radiosta kun tuli rakkausbiisi, hän alkoi selailemaan puhelimestaan minun ja hänen edellisiltana otettuja yhteiskuvia ja huokaili välillä.
Myöskin meidän yhteiskuvamme on ollut hänen puhelimen taustakuvanaan...

On kertonut, että on nähnyt sekä miehistä että naisista seksiunia.

Ystäväni tietää kyllä ERITTÄIN hyvin sen, että minä olen niin hetero kun olla ja voi ja hän itse on tällä hetkellä todella ihastunut mieheen, mutta silti, kaikki tämä miten hän minua kohtelee, tuntuu että hän olisikin bi ja ehkä kiinnostunut minusta. Painotan vielä sitä, ettei hän ole koskaan seurustellut ja kaikki hänen ihastukset elämän varrelta hänen sanojensa mukaan on olleet vain miehiä.
Vaikka hyväksyn täysin homot, lesbot, bi:t yms. sateenkaari-ihmiset, niin silti, olo ystäväni seurassa on alkanut ahdistaa, koska itse olen täysin hetero.
Pelkään, että todella läheinen ystävyyssuhde hajoaa jossain vaiheessa siihen, että hän paljastaisi mahdolliset tunteensa.

Miltä tämä teistä kuullostaa? En oikeasti uskalla kysyä kaveriltani suoraan, joten älkää edes ehdottako sitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohan tuo.

Vierailija
2/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdistavaa. Laittaisin itse välit poikki sillä en kestäisi jos joku yrittäisi liimautua kiinni väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bissehän tuo, ellei peräti lessu.

Vierailija
4/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö demissä tullut tarpeeksi vastauksia?

Vierailija
5/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ;D häiritseekö?

Vierailija
6/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sinä ajattelet liikaa.

Vierailija
7/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekin hyvin mahdollista, mutta yhteinen ystävämme on ollut myös todistamassa näitä tapahtumia ettei nyt kuitenkaan ihan pelkästään korvien välissä ole tämä tilanne.

Ap

Vierailija
8/12 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä bi on.

Vierailija
9/12 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme koppakuoriainen ...

Vierailija
10/12 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ;D häiritseekö?

Eipä ... Ei.

Vierailija
11/12 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotit nyt ihan liian monta kertaa, miten itse olet TÄYSI HETERO. Oletkohan nyt kuitenkaan...

Vierailija
12/12 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painotit nyt ihan liian monta kertaa, miten itse olet TÄYSI HETERO. Oletkohan nyt kuitenkaan...

En ymmärrä teitä tämänkaltaisia natisijoita. Painotin kaksi kertaa. Ja kyllä itse ainakin (jälleen painotan ;D) näin heterona teen kaikkeni, ettei minua yritetä käännyttää lesboksi ja ahdistun naisten huomiosta.

Vain miehiä minulle, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi