Dealbreakerit - eli mitä seuraavista et voisi sietää miehessä:
Jos mies olisi muuten kaikenpuolin ihana ja hyvä mies, mitkä seuraavista olisivat sinulle kynnyskysymyksiä, jotka aiheuttaisivat eron tai saisivat ainakin pohtimaan miehen vaihtoa. Voit valita max 3 pahinta.
1. perjantaipullo
2. huonot välit omiin lapsiin miehen aiemmasta suhteesta eli mies ei välitä omista lapsistaan sen jälkeen kun löysi sinut
3. liian hyvät välit ex-vaimoon, exän bikinikuvia koneella, auttaa remonttihommissa kun ex soittaa ym.
4. piereskelee paljon eikä pyytele sitä anteeksi vaan pitää luonnollisena ja oikeutenaan töräytellä kun siltä tuntuu
5. kohtelee tylysti vieraita ihmisiä, esim. ravintolassa voi tylyttää tai huutaa tarjoilijalle
6. piheys, säästelee omia rahojaan, ei ole valmis tarjoaamaan koskaan, haluaa "päästä voitolle" joka tilanteessa taloudellisesti
7. liian suosittu naisten parissa (vaikka ei itse mitenkään reagoisi naisten huomioon), esim. julkkis, älyttömän komea, menestynyt, symppis, saisi naisilta huomiota joka paikassa
8.ei osaa tehdä miesten töitä esim. pienet remonttihommat, ei huolehdi autosta, kodinkoneista, laitteista ym.
9. katselisi muita naisia ja kehuisi heitä
10. muu
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi muuten kaikenpuolin ihana ja hyvä mies, mitkä seuraavista olisivat sinulle kynnyskysymyksiä, jotka aiheuttaisivat eron tai saisivat ainakin pohtimaan miehen vaihtoa. Voit valita max 3 pahinta.
.
1. perjantaipullo
2. huonot välit omiin lapsiin miehen aiemmasta suhteesta eli mies ei välitä omista lapsistaan sen jälkeen kun löysi sinut
3. liian hyvät välit ex-vaimoon, exän bikinikuvia koneella, auttaa remonttihommissa kun ex soittaa ym.
4. piereskelee paljon eikä pyytele sitä anteeksi vaan pitää luonnollisena ja oikeutenaan töräytellä kun siltä tuntuu
5. kohtelee tylysti vieraita ihmisiä, esim. ravintolassa voi tylyttää tai huutaa tarjoilijalle
6. piheys, säästelee omia rahojaan, ei ole valmis tarjoaamaan koskaan, haluaa "päästä voitolle" joka tilanteessa taloudellisesti
7. liian suosittu naisten parissa (vaikka ei itse mitenkään reagoisi naisten huomioon), esim. julkkis, älyttömän komea, menestynyt, symppis, saisi naisilta huomiota joka paikassa
8.ei osaa tehdä miesten töitä esim. pienet remonttihommat, ei huolehdi autosta, kodinkoneista, laitteista ym.
10. muu
En kyllä sietäis noista mitään miehessä, paitsi 8 menis vielä, remppahommat voi tehdä itse tai teettää muilla. Onneksi omalla miehellä ei oo mitään noista asioista.
Dealbreakereitä olisi vielä uskovaisuus, ahdasmielisyys ja kylmyys.
Kaikkea sitä tekeekin siivoamisen aloittamista vältellessään. Kuten vastailee tämmöisiin.
1. perjantaipullo
Tämä on ihan oikea dealbreaker itselle. Dokaan ehkä kaksi kertaa vuodessa ja känniläisen katselu selvinpäin on suurin piirtein yhtä kivaa kuin juurihoito.
Epäilystä herättävää kyl, jos se on oikeasti paska faija niin kyllä siinä miesystävänäkin jotain perustavanlaatuista vikaa luultavasti on. (Se että sillä ylipäätään olisi lapsia olisi itselle tosin vähän nihkeää koska en halua lapsia enkä kyllä ala mitään äitipuoltakaan leikkimään.)
Ihan sama, en ole mustasukkainen.
Hyvä homma, voidaan pierrä kilpaa.
Jos tekee tuota ilman hyvää syytä (esim. v*tun nihkeä tarjoilija) niin on dealbreaker. (Satunnaisena pahanolon purkamisena voin ymmärtää jos häpeää jälkikäteen.)
Ihan sama kunhan ei mun rahoillani yritä elää. (Olisikin aika hankalaa, niillä elän hädin tuskin minä ite.)
Ihan sama, en edelleenkään ole mustasukkainen.
Tässä on se ongelma että sitten ne olisivat mun vastuullani. Toisaalta sitten voisi ite sälyttää perinteiset ämmäintyöt äijälle. Eniten kyllä tykkään että tehdään yhdessä.
Sen kun. Voidaan vaikka katsella yhdessä. :P (Vielä parempi jos voidaan katsella miehiäkin yhdessä.) Ihme mustasukkaisuuskriisipainotteinen lista muutenkin.
10. muu
Enimmät dealbreakerit menee tämän alle. Esim. nipottaminen, himosiivous, mustasukkaisuus, epäyhtenevä huumorintaju, ei-yhteensopivat seksimieltymykset, kestämättömät poliittiset mielipiteet (niin kuin ultrakonservatiivisuus tai kauhea social justice warrior), lisääntymishalu, pihtaaminen ja varsinkin tyhmyys ja/tai pakkomielle siitä mitä muut ihmiset ajattelevat.
En lukenut kolmosta edemmälle, mutta exän bikinikuva koneella olis kyllä paha :D
Kaikki yllä mainitut. En voi sietää ryyppäämistä. En ikimaailmassa voisi sitoutua mieheen, joka on kykenevä hylkäämään omat lapsensa ja rakkaansa uuden naisen takia, minulla olisi koko ajan valtava epäilys päällä että milloin minutkin hylätään tuosta vain ja sydäntä raastaisi ajatella hylättyjä lapsia. Kokonaisvaltainen piheyskin on aivan kamalaa: vaikka minulla olisi rahat kuinka vähissä, niin kyllä sieltä aina ystävälle ja rakkaalle liikenee, eikä edes lainaksi vaan lahjaksi. Raha on vain rahaa. Rajottuneisuus kotitöissä ja kaikessa muussakin on rasittavaa: tottakai mä haluan että mies osaa JA haluaa niin huoltaa autoa kuin kokata. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi osata oma elämä hoitaa. Mäkin osaan. Pelkkien "miesten töiden" taitaminen on ihan yhtä vittua ja paskaa kuin pelkkien "naisten töiden" osaaminen. Jokaisen pitää osata tehdä itselleen ruokaa ja siivota ja huoltaa oma koti.