Olen joskus käsikirjoittanut Diiliä ja voin kertoa
että pudotuksissa kilpailijoiden taidot ratkaisevat vasta aivan lopussa. Siihen asti mennään puhtaasti viihteen ehdoilla. Eli joku ammattitaitoinen, mutta draaman kannalta huono tyyppi putoaa. Ja vastaavasti tehtävään sopimaton, mutta draamaa tuottava pääsee aina vaan jatkoon. Ja putoaa vasta lopussa.
Kommentit (13)
Mikä? Mitä oot käsikirjoittanut? En oo kuullukkaan tommosesta
Onhan se huomattu niissä Jetronkin autokaupoissa jo.
kyllähän jokaisen pitäisi tietää että tositv jutut on käsikirjoitettuja.
Eiköhän kaikki tiedä, että tosi-tv jutut on käsikirjoitettuja.
Tätä se on kun viihdemedia taisi vallata hesarinkin ja nuo rupesi käsikirjoittamaan suomen politiikkaa. Niinpä pääministeriksi puskettiin väkisin se kohuja ja ristiriitoja eniten aiheuttava tyhjäpää jotta medialla riittää jutunjuurta, viis siitä mitä tuo kansalle maksaa.
Tuo nyt on ihan selvää. Sama voicessakin, esim . viimeksi yksi jatkoonpäässeistä oli oikeasti kuin jostain kasaridiscosta hilepikkutakkeineen ja esiintymiseen. Pääsi jatkoon valmentajan valintaja ihan varmaan vaan siksi, että oli epätodennäköinen vaihtoehto, ei pudota pääkilpailijaa ja aiheutti keskustelua.
Mutta se ei siis ole täysin käsikirjoitettua kuten jotkut väittävät, vaan kilpaililijoiden suoriutumisella on merkitystä kuitenkin.
Minä olen käsikirjoittanut Ylen TV-uutisia. Kysykää mitä vain tahdotte.
Taisi kuitenkin tulla yllätyksenä joillekin.
Tätä olen epäillytkin.