Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko ensi kesän -17 lomamatka päätetty/varattu?

Vierailija
21.08.2016 |

Yllätyin, miten paljon on varattu jo majoituksia ensi heinäkuulle esimerkiksi. Useat joinakin ajankohtina jo loppuunmyyty esim. booking sivustolla. Varaatko sinä näin ajoissa?
Ei sen puoleen, varasin kyllä jo itsekin majoituksen, kun halusin yhden tietyn, enkä uskaltanut enää odottaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla en matkusta kesäisin, vaan silloin kun Suomessa on viileämpää. Haluan katkaista jollakin tavalla pimeän ajan ja pääatä lämpimään. Jotimaan matkoja en ole vielä edes ajatellut, mutta aina on innistunut varata majoitus loppukeväästä.

Vierailija
2/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jossain vaiheessa saisi edes tämän kesän reissu varattua ja tehtyä :D

Eli tuskin varaan ensi kesän reissua kun ei vielä aavistustakaan milloin lomat on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes loma-aikoja töistä myönnetty eli en todellakaan varaa.

Vierailija
4/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu, eikä edes ajateltu. Ei harmainta aavistusta milloin ensi kesänä saadaan lomat, joten aivan mahdotonta olisi vielä varailla mitään.

Vierailija
5/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee noin aikaisia varauksia, en tiedä yhtään vielä loma-aikojani, enkä sitä minne tahdon matkustaa, jos minnekään. Mutta jos tietäisin nuo asiat, niin voisinpa varatakin. Ainoa missä minun kohdalla voisi toteutua niin olisi vaikka jos kävisin oopperajuhlilla tai jossain muussa vakioaikaan olevassa jutussa, jonka aikaan majoitukset menee äkkiä takuulla loppuun.

Vierailija
6/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuli tiettynä päivänä myyntiin juuri se matka jota havittelimme ja heti aamulla varasimme sen. Haluttiin tietty huone tietystä hotellista tietyltä paikkakunnalta tietystä maasta ja se matka ei kauan siellä listoilla komeile.

Vierailija
7/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä tän kesän reissu edessä, en vielä mieti mitä ens kesänä.

Vierailija
8/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaussivustoille ei tule kaikki ko. hotellin huoneet, niillä on jotkut kiintiöt. Olen varannut kaikki ensi kesäkuun matkamme hotellit, yhteen kohteeseen olen tehnyt varalle varauksentoiseen hotelliin mihin haluaisimme. Se mihin haluamme, myy nyt vasta huoneitaan marraskuuhun saakka. Täytyy kytätä millon kesäkuu aukeaa.

Vierailija
9/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en todellakaan. Me päätetään paria päivää ennen matkaa, minne mennään. Lentoyhtiötyöntekijänä tsekkaan ensin lentotilanteen, sitten kohteen sään ja lopuksi hotellitilanteen (haluan industrial discountin, mieluiten -50%).

Vierailija
10/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä edes harkittu. Yleensä varaan matkan noin kuukautta ennen kun saan inspiraation. 

Minnehän sitä menis ensi kesänä? :)

Vierailija
11/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mekään varailla matkoja vuotta etukäteen. Ääreisharvoin käydään pakettimatkalla (kahdesti on käyty). Ostetaan itse lennot ja majoitukset erikseen. Joskus bookingin kautta, joskus airb'n'b, joskus hotellin omien sivujen kautta Ei olla kovin vaativia kohteiden suhteen ja aina on päästy kivaan paikkaan itselle sopivimpana ajankohtana, vaikka yleensä ostetaan matka n. kuukautta ennen lähtöä.

Vierailija
12/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä ens kesänä kuin ehkä Baltian maihin eli ei varatt. Mutta jos olisin menossa esim. Italiaan niin olisin ehkä varannut. Yleensä varaan n. 8 kk ennen.

Vierailija
13/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla halki Euroopan. Ensin Kroatiaan pariksi viikoksi (muu perhe tulee lentämällä sinne), sieltä Piemonteen ja kotiin. 4 vkoa aikaa. Yleensä varailen talot ja lennot/laivan lokakuussa viimeistään).

Tänävuonna jäi myöhään ja saimme kyllä lennot Espanjaan edullisesti mutta talon kanssa olikin hankalampaa, kaikki parhaat oli helmikuussa jo varattuja.

Vierailija
14/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kesää suunnitellut. Marraskuussa lennän trooppisiin ilmanaloihin. Helmikuussa tullaan back. Kesä yleensä kyllä ollaan omala mökillä. Se on se paras paikka!

Vierailija
15/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasific highway kutsuu, ei vielä varattu lentoja

Vierailija
16/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa paikoissa olette töissä jotka nyt jo tiedätte ensi kesän loma-ajat varmaksi?

Mä olen pienessä yksityisessä yrityksessä mutta ei meillä jaeta lomia ennen helmikuuta. Ainoastaan jos on tiedossa jotkut häät tai sukujuhlat/muu tärkeä tapahtuma niin ne saa ilmoittaa etukäteen että varmasti on silloin vapaalla. Silloinkaan ei voi olla varma että koko loma olisi yhteen pötköön.

Vierailija
17/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattiin sukulaisten kanssa ensi kesäksi talo Espanjasta. Pitää olla ajoissa liikkeellä, jos haluaa hyvää ja kriteerit on tietynlaiset. Otettiin erikseen siis majoitus ja heti kun ensi kesän kennot tuli myyntiin, niin tehtiin varaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi