Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää uskova mies?

Nainen 32 v
21.08.2016 |

Joku täällä päivitteli, että on tavannut vain uskovia ja on itse ateisti. Minulla on ollut taas toisin.

Olen uskossa ja haluaisin kumppanikseni uskossa olevan miehen. Olen jostakin syystä tavannut aina ei-uskovia miehiä. He ovat kyllä kuuluneet kirkkoon vaikka eivät uskossa ole (tunnusta Jumalaa ja Jeesusta). Tietyt arvot ei vain kohtaa tällaisten ihmisten kanssa. Erityisesti minua häiritsee nykyajan pinnallisuus ja minusta olisi hienoa tavata ihminen jolla olisi luterilainen elämänkatsomus arvoineen. Tai ortodoksinen tai helluntailainen.

En ole niin uskonnollinen, että kulkisin joissakin uskovaisten tapahtumissa. En edes tiedä niistä. Kumppanin kanssa niissä voisi kulkea.

Elämänarvoni perustuu luterilaisuuteen ja rukoilen usein. Kaipaan rinnalleni uskovaista miestä.

Mistä siis voisi löytää uskovaisen miehen?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa asuu kaikki ateistit homot ja lespot ja luterilaiset mummot ja naispapit ja muut höpöttelijät

Vierailija
62/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uskova nainen ei puhu kielillä ja ei ole kaunis sporttinen eikä nuori eikä evankeloi eikä lähetystyömielinen, en ota

tv Mies 52 v

Jeesus on sotilas ei potilas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos uskova nainen ei puhu kielillä ja ei ole kaunis sporttinen eikä nuori eikä evankeloi eikä lähetystyömielinen, en ota

tv Mies 52 v

Jeesus on sotilas ei potilas!

Mulle kelpaa vain rikas mies joka tahtoo äkkiä naimisiin ilman avioehtoa.

Vierailija
64/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valo-deitissä on kyllä sellaisia pirttihirmuja ja rumia "uskovaisia " naisia etten ottas sieltä vaimoa

ja uskovaisena miehenä haluaisin uskovan vaimon joka tekee ehkä lapsiakin ennen Tempausta mutten halua luterilaista vaan superkarismaattisen espanjankielisen nuoren naisen

tv Mies 52 v, 

Tempaus 😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁

Näinä lopun aikoina täytyy huolehtia että on tempausvalmiudessa: sopiva vaatetus, jota täydentää asianmukainen foliohattu.

Vierailija
65/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ap:lle mies, joka on agnostikko ( eli kieltäytyy ottamasta kantaa, eli eri asia kuin ateisti), ja joka ryyppää käytännössä ollenkaan, ja muutenkin pyrkii elämään siivosti ja muita ihmisiä arvostaen, eli melkolailla sama kuin Jessen ohjeiden mukaan?

M43

Vierailija
66/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnissa on suurin osa naisia. Normaalit miehet viedään yleensä jo parikymppisinä (jäljelle jäävät peräkammarinpojat ym hivenen erikoiset tapaukset). Uskovia naisia on todella paljon sinkkuina, eli siellä on ihan täysin miesten markkinat, sori.

T. Ex-hellari

Kävin joskus pari kertaa jossain seurakunnan "sinkkutoiminnassa", vaikka agnostikko olenkin ( Koska ihmiset eivät tyypillisesti tunne näitä käsitteitä, niin laitetaan lainaus wikipediasta: Agnostisismi ei tarkoita välttämättä uskonnottomuutta. Vaikka agnostikko kieltää esimerkiksi kristillisen jumalan olemassaoloa koskevan tiedon olemassaolon, agnostikko ei välttämättä ole ateisti eli hän saattaa silti uskoa Jumalaan.)

Niin, siitä seurakunnan sinkkutoiminnasta. Siellä oli enemmistö kolme-neli-viiskymppisiä peräkammarinpoikia, siis oikeasti sellaisia tapauksia, joista ihan heteromiehenäkin enkä erityisen naisten keskuudessa suosittuna, näin että nämä tyypit eivät kyllä saa naista seuraksi vaikka mikä olisi. Tämän lisäksi siellä oli viis-kuuskymppisiä naisia, en tiedä olivatko ikisinkkuja vai miehen jättämäksi tulleita, mutta sen voin sanoa että mitään yhteistä minulla ei ollut heidän kanssaan.

Yhtäkään pariutumishaluisen oloista kolmi-nelikymppistä naista siellä ei ollut. Joku kolmekymppinen diakonissa siellä oli vetäjänä, joka puhui vetävänsä Tinderissä lääkäreitä oikealle. Riitti mulle informaatioksi. 

M43

Vierailija
67/67 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaistaustaisissa on Suomessakin paljon kristittyjä uskovaisia miehiä. Itse rukoilin, että saisin uskovaisen miehen. Tapasimme deittipalvelussa ja mies on ulkomaalaistaustainen Suomen kansalainen.

Mitenkään ei vaikuttanut tunteisiisi se, että ystävättäresikin kehuvat hyvästä valinnasta ja katsovat kieli pitkällä, kun valitsit ulkomaalaismiehen?

Surullista, että uskovaiset naiset ovat täysin samanlaisia kuin ateistinaisetkin. Ihan yhtä hyvillä tai ehkäpä siis huonoilla, perusteilla valitaan miehet.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi