Taas puukotus euroopassa
Kommentit (16)
Harvemmin Euroopassa (esim. Suomessa) tapahtuneista puukotuksista, joissa alkoholisti tappaa kaverinsa, edes uutisoidaan. Jotka siis ovat yleisiä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1471661467661
Tuossa puhutaan tuosta terrorismista. Onneksi kommentoijat oikova kirjoittajan vääriä käsityksiä.
Kannattaa aina kommentoida, jos informaatio ei ole toimittajalle mennyt perille.
Minäkin olen saanut puukosta enkä päässyt edes lehteen. Myöhemmin puukottajaa puukotettiin, eikä sekään päätynyt lehteen.
Tänäänkin Venäjällä kuolee 40 naista perheväkivaltaan, missä nuo uutiset?
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin Euroopassa (esim. Suomessa) tapahtuneista puukotuksista, joissa alkoholisti tappaa kaverinsa, edes uutisoidaan. Jotka siis ovat yleisiä.
Näistä muslimien hurmospuukotuksista pitäisi mielestäsi olla sitten hiljaa koska suomalainen alkoholistikin puukottaa?
Vierailija kirjoitti:
Noilta Suomen juoppopuukotuksilta on helppo välttyä katsomalla kenen parissa liikut, terroristeilta et ole turvassa edes kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo naiset ovat itse valinneet miehensä, minä en ole valinnut sitä että joudun puukotetuksi kauppareissulla.
Hyvät naurut tuli tästä. Ihanko "taas"? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naiset ovat itse valinneet miehensä, minä en ole valinnut sitä että joudun puukotetuksi kauppareissulla.
Hyvin syyllistetty rajakilta. Odinin sotureiden naistenhakkausta olisi varmaan mukava nähdä livenäkin, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä muslimien hurmospuukotuksista pitäisi mielestäsi olla sitten hiljaa koska suomalainen alkoholistikin puukottaa?
Rajakin päivä pelastettu, puukotus riitti. Kiitos Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vielä väittää, että Euroopan turvallisuustilanne ei ole muuttunut, niin saa ihan yksin uskoa väittämään.
Tämän päivän Helsinginsanomissa oli väite, että Eurooppa on ihan yhtä turvallinen kuin ennenkin.
Tilastot ja turvallisuuteen käytetyt rahavirrat puhuvat kyllä muuta.
Kenties ovat verranneet Euroopan turvallisuustilannetta 1930 ja 1940- lukuihin, joten kyseessä ei ole suoranainen valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin syyllistetty rajakilta. Odinin sotureiden naistenhakkausta olisi varmaan mukava nähdä livenäkin, eikö?
Onko siis ap:takin puukotettu kauppareissulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis ap:takin puukotettu kauppareissulla?
Ihan vain selvennykseksi (olen tuo kauppareissukommentoija), minua ei ole puukotettu kauppareissulla, toin esille että voisin joutua puukotetuksi ihan kauppareissulla, terroristit ovat arvaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen saanut puukosta enkä päässyt edes lehteen. Myöhemmin puukottajaa puukotettiin, eikä sekään päätynyt lehteen.
Ok, no ei islamistista terrorismia varmaan sitten ole olemassakaan.
Entäs Turkin pommi-isku? Miksi nostat yhden kuoleman muiden yli?
Jos joku vielä väittää, että Euroopan turvallisuustilanne ei ole muuttunut, niin saa ihan yksin uskoa väittämään.
Tämän päivän Helsinginsanomissa oli väite, että Eurooppa on ihan yhtä turvallinen kuin ennenkin.
Tilastot ja turvallisuuteen käytetyt rahavirrat puhuvat kyllä muuta.