Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla minä

Vierailija
27.09.2024 |

Mua on aina vihattu. Ensin koko peruskoulu, nyt amiksessa. Yritän aina olla kiltti kaikille, mutta en mahda sille mitään että olen silti ihmisenä jotenkin huono. Oon jollakin tavalla sisäistänyt sen aina ja ymmärtänyt että olen outo. Kyllä sille on oltava syy että aina kaikki vihaa. Miksi edes elää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten itsesi

Vierailija
2/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy itke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän outojen elämä on monesti parempaa, kun ikää tulee lisää. Kannattaa katsoa.

Vierailija
4/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta meidän outojen elämä on monesti parempaa, kun ikää tulee lisää. Kannattaa katsoa.

Mitä jos en vaan jaksa? En olisi kenenkään tiellä kun makaan mullan alla enkä itsekään enää kärsisi

Vierailija
5/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin nuorena olla kiltti kaikille. No . Siitähän vain seurasi itsevihaa. Ehkä sinäkin uskot että muut vihaavat sinua . Vaikka et pidä itsestäsi?

Vierailija
6/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se vihaaminen ilmenee? Väkivaltana?

Useimmiten muita ihmisiä ei vaan kiinnosta, se on välinpitämättömyyttä ja normaalia. Ei kannata olla mitään muuta kuin oma itsensä, jos nöyristelee ja yrittää liikaa niin muut pitää sinua heittopussina. Elämässä pitää olla tarpeeksi röyhkeä että saa mitä haluaa, opit sen sitten viimeistään kun olet jossain 40-50 vuoden korvilla.

Vierailija
7/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olet nyt sen äärellä, että kun sinua ei ole osattu rakastaa, olivatko he oikeassa? Kohdistat itseesi sitä vihaa, mitä olet joutunut ottaa vastaan. Ne ihmiset tekivät väärin, eivätkä puhuneet totta. Jos sinä kuolisit, sinun elämäsi jäisi elämättä. Kohtalosi jäi toteutumatta.

Vierailija
8/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se vihaaminen ilmenee? Väkivaltana?

Useimmiten muita ihmisiä ei vaan kiinnosta, se on välinpitämättömyyttä ja normaalia. Ei kannata olla mitään muuta kuin oma itsensä, jos nöyristelee ja yrittää liikaa niin muut pitää sinua heittopussina. Elämässä pitää olla tarpeeksi röyhkeä että saa mitä haluaa, opit sen sitten viimeistään kun olet jossain 40-50 vuoden korvilla.

Peruskoulussa ilmeni ihan suoranaisena kiusaamisena. Tavaroiden piilottelua, tönimistä, pilkkaamista, ulkopuolelle jättämistä. Nyt amiksessa ei enää samalla tavalla, mutta syrjintää on. Kukaan ei oikeasti halua olla mun kanssa. Sen näkee ilmeistä ja eleistä jne. Kun olen porukassa, mulle piilovittuillaan ihan selkeästi. Samanlaista ei ole muita kohtaan. 

-ap

Vierailija
9/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä nyt kuitenkin oot sinä.

Vierailija
10/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
11/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos en vaan jaksa? En olisi kenenkään tiellä kun makaan mullan alla enkä itsekään enää kärsisi

Luuletko että kaikki loppuu siihen? Me ollaan ikuisuusolentoja.

Vierailija
12/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä ja arvokas juuri omana itsenäsi. Vielä jonain päivänä löydät ihmisiä, jotka ovat Sinun ihmisiä. Maailmassa on paljon pahaa ja ihmiset projisoovat omaa pahaa oloaan ja heikkouksia muihin, sinuun, etenkin erilaisiin ihmisiin kuin he itse. Ja useimmat hakevat ryhmästä voimaa, vallantunnetta, jos löytävät yhdessä yhdenkin "heikomman", jota vastaan kääntyä yhdessä. Totuus on se, että heikkoja ovat siinä ne muut. Älä anna heidän viedä itseltäsi sinun omaa elämää. Älä luovuta. <3

Vierailija
13/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes

Tämä oli sille joka sanoi ettei ketään kiinnosta.

Vierailija
14/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy itke

Ja tälle

Vierailija
15/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole Jorma!

Vierailija
16/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihdetaan. Oo sä mä, niin mä oon sä.

Vierailija
17/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan vihaa. En edes tunne sinua ja en vihaa ketään muutakaan

Vierailija
18/18 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä. On hyvä että maailmassa on kilttejä ihmisiä. Kaikille sitä ei voi näyttää, ettei käy päälle kuin sudet. Ehkä osa kaipaa kilttiä ihmistä. Sinussa on paljon hyviä puolia. Ehkä joku yrittää kysyä kaukaa, onko se näennäistä kiltteyttä vai onko se muita ymmärtävää. Vaikka pahis taas yrittää hajottaa muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä