Te joilla on nuorempi mies
Mitä ongelmia ikäero on aiheuttanut suhteessanne? Pieniä tai suuria.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmia. Mies 5 vuotta nuorempi.
Eikö tuo nyt ole suunnilleen samanikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ole suunnilleen samanikäinen?
Joo, ei munkaan mielestä viisi vuotta vielä ole varsinainen ikäero.
Samaa ikäluokkaa kuitenkin molemmat.
Aihe kiinnostaa. Olen tällä hetkellä erittäin kiinnostunut itseäni 11 vuotta nuoremmasta miehestä ja viihdymme yhdessä hyvin. Aineksia vakavampaan? N39
Vierailija kirjoitti:
Aihe kiinnostaa. Olen tällä hetkellä erittäin kiinnostunut itseäni 11 vuotta nuoremmasta miehestä ja viihdymme yhdessä hyvin. Aineksia vakavampaan? N39
MUUUHHAAAAA HUUTONAURUA mummu luulee et nulikka on tosissaan MUUUHHAAAA
Minulle ei oikeastaan mitään mitä ei olisi samanikäisen kanssa. Miehelle ikäero aiheutti tietysti vähän erilaisen tilanteen kun hänen piti hankkia lapset hieman nopeammin eikä voinut samalla tavalla suunnitella pidemmän kaavan mukaan kuin muut ikäisensä. Mutta ei sekään häntä kyllä ole haitannut.
Ongelmia ei tule jos niitä ei itse keksi. Mutta muista silti että nuoruus ei ole ikuista nuorenkaan miehen kanssa. Jossain vaiheessa se nuori kumppanikin lopulta alkaa ikääntyä ja se on silloin vain hyväksyttävä.
Mies on kolme vuotta nuorempi eikä ole ollut vielä mitään ongelmia asian suhteen.
Ainoa ongelma oli suhteen alkuaikoina, kun joutui kuuntelemaan hyvää tarkoittavia varoituksia ystäviltä ja sukulaisilta.
Ikäeroa melkein 12 vuotta, liittoa takana 18 vuotta.
Valittaa kun olen "aina töissä," hän opiskelee. Ei kummempia. Eroa vain muutama vuosi.