Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMAT (2) PERJANTAI***

03.03.2006 |

Ja perjantaipinkka auki, viikonloppua pukkaa =)!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa,

käytiin tänään neuvolassa. Pojan mitat on nyt 6,98kg ja 66cm. Painon nousu oli selvästi hidastunut. Kuukaudessa oli tullut vain 360g lisää. Sain siis siunauksen kiinteiden antamiselle. Viime viikkoon asti kun mentiin täysimetyksellä. Kyllä äiti tietää! Pitäs varmaan hommata sellainen t-paita et muistais luottaa äidin vaistoon. :)

Tiedättekö pitääkö kukaan yllä sitä lokakuisten kasvupinoa? Viimeksi vaan kun sen näin sivuja alkoi olla jo viisi tmv. Pitäisköhän ryhdistäytyä ja kantaa kortensa kekoon laittamalla tiedot ajan tasalle.

Mälsiä nuo av-palstan jutut. Kylläpä siellä jaksetaan jauhaa vanhoista ja panetella kaikkia syyttä. Parasta pysytellä pois sieltä niin ei tarvitse pahoittaa turhaan mieltään. Jotenkin tuollaisesta havahtuu miettimään tarkemmin mitä tänne voi kirjoittaa.

Öitä, Lokavaavi

Vierailija
22/22 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. :)

Ja autokin kulki moitteettomasti. ;) Just tuollanen mä oon kun sä " truutta" kuvailit! :) Pitäis todellakin vaan patistaa itteensä enmmän ajamaan, mutta kun on niin vähän noita menoja minnekkään kauemmaksi ja tykkään harrastaa hyötyliikuntaa kun oon jonnekkin kävelymatkaetäisyydelle menossa. Ja vauvan kanssa en kyllä uskalla vielä ainakaan yksin lähteä minnekkään autolla!

Huh huh, nyt on kyllä raukee olo, kävin tossa just saunassa ja kohta oon kumonnu kokonaisen yhden siiderin kitalakeeni! :) Käsivarret on ihan turtana ratsin jälkeen (ei siis siiderin kumoamisesta!) ja pakko päästä kohta röhnöttää. Onneks iskä oli saanut beibin hyvin nukkumaan mun ratsiessa ja tuollahan se nytkin nukkuu kuin pieni enkeli. :)

Jotain mun piti kommentoida jollekin kun vaan muistais et kelle ja mitä...

Juu muuten, olipas mukavia juttuja siellä aihevapaalla. No, huvinsa kullakin, ja ehkä SE lokakuisten pino vähän provosoi tuohon.

Mut nyt lepuuttaa, ainakin hetkeks. ;)

-Mari-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla