Mitä teillä syödään tänään?
Meillä spydäri. Sen kanssa joko puoli litraa maitoa tai yksi olut. Nam.
Kommentit (48)
Minulla on kokkauspäivä. Teen täytettyjä paprikoita ja munakoisolaatikkoa. Taidan syödä jompaa kumpaa.
Aamiaiseksi Dijon-munakasta (whole-grain mustard), kokojyväpaahtoleipiä ja kahvia, lounaalla linssikeittoa, illalla jotain kevyttä (avoinna).
Jauhelihakeittoo ja pala ruisleipää, nam!
Ukko just paistoi jämäperunat, lenkin puolikkaan, herneitä, paprikaa, sipulia ja sieniä. Eli pyttis tämäkin. Päivällisellä Lidlin tikka masalaa, kun laiskottaa. Aamu meni hedelmillä ja kahvilla. Mustikoita ja mehukeittoa illalla, ja leipää sitä tarvitseville.
Valmiita kana ruispitaleipää kesäkurpitsa-'peruna kasvispyttipannua, siivoan takapihaa ja pesen pyykkiä ja siivoilen kämppää, ei ole aikaa kokkaukseen
Lasagne, kotitekoinen, pakkasesta. Ja kevytcokis juomaksi.
Itsetehtyä pizzaa. Ohut pohja johon jauhoja, suolaa, leivinjauhetta, vettä, sekä tonnikalaöljyä makua tuomaan. ja täytteeksi kinkkusuikaleita, herkkusieniä, sipulia, aurajuustoa, tonnikalaa ja tomaattia ja ehkä hieman valkosipuliakin. Ehkä paprikaa myös. Bravuuri, ja on hyvää!
Kinkkukiusausta sitten joskus kymmenen aikaan illalla, ku pääsen töistä kauppaan ja sitten kotiin laittamaan sen uuniin. Miehellä jalka poikki, niin en viitti laittaa häntä ostoksille.
Kaalikeitto, sitten sienipaprikahöystöä, perunaa, raastettua punajuurta sellerin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kaalikeitto, sitten sienipaprikahöystöä, perunaa, raastettua punajuurta sellerin kanssa
Kuulostaa herkulliselta
En ole päättänyt. Kaapissa on kasvismakaronilaatikkoa ja just otin uunista perunapaistoksen. Mies söi jo makaronia ja lihapulla-aurajuustosoosia, mä oon syöny vasta leivän ja eilisiä irtokarkkeja(omnom :D). Tekis mieli leipoa sämpylöitä. Tai ehkä teen vaan hedelmäsalaatin.
En tiedä, kysy illalla uudestaan 😃
Pulled pork ja riisiä, sekä salaatti. Chipotle kastikkeeksi.
Gazpachoa, kanavoileipiä ja myöhemmin eilen itse tehtyä pizzaa ja pastasalaattia, ehkä vähän tinto de veranoa :)
Mennaan appiukon ja miehen veljen kanssa Red Robiniin hampurilaisille:)
Teini tilasi lihapullia ja perunamuusia, mutta en löytänyt vielä muusiperunoita kaupasta. Niinpä ostin uusia perunoita ja pihvit grilliin + salaattiainekset ja näitä söimmekin jo.
Kanapataa runsaalla aurajuustolla. Mies kotiutuu reissusta vasta n.klo 23. Ihan itselleni teen ja nautin aurajuustosta :D.
Salaatti, aineksista mitä vihanneslokerosta löytyy, sekä savulohen jämät.
Olen flunssassa. Onneksi jääkaapissa on savulohta, syön sitä ja pilkon kaveriksi tomaatteja ja mozzarellaa.