Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö 120e vuokrasta maksamatta..

Vierailija
21.08.2016 |

ja maksaisitte ensi kuussa myöhässä ja menisitte ihotautilääkärille, vai maksaisitko vuokran ajallaan ja menisit vasta reilu kuukauden päästä ihotautilääkärille?

Mulla on siis ollu aknea aiemmin, 17-vuotiaana menin ihotautilääkärille ja sain lääkityksen, parin kuukauden kuluttua akne katosi. Olen nyt 20, ja finnit ovat siis tyyppiä ihonalaiset paisefinnit, niitä tulee paljon ja ovat älyttömän kipeitä ja luonnollisestikin hitaasti paranevia. Ja ei tule pelkästään kuukautisten aikaan. Naama näyttää järkyttävältä, ja sattuu jopa harjata tukkaa kun niitä on otsassa ja hiusrajassa jne.. Eli ongelma ei ole pelkästään esteettinen, vaan myös epämukava ja kivulias. Olen asiakaspalvelutyössä ja on äärettömän epämukavaa. Btw, hyvä meikkivoide mutta ei peitä.

Olen kokeillut erilaisia ruokavalioita, mutta ehkä johtuu stressistä nämä finnit, ja en voi päättää sitä olenko stressaantunut vai en. Ihotautilääkärillä käynti maksaa sen 80e ja lääkkeillä on hintansa. Voiko vuokraa jättää maksamatta ton verran jos maksaa myöhemmin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele vuokranantajan kanssa, et voi noin vaan jättää maksamatta.

Vierailija
2/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole rahaa. Käytkö töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä vuokranantajaan ja kysy :) ehkä voi tuollaisessa tilanteessa joustaa.

Vierailija
4/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vuokranantajalta, älä täältä. 

Useimmat varmasti tuon verran joustavat. Mutta älä nyt ilmoittamatta jätä vain maksamatta. 

Vierailija
5/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
6/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja on rahaa, mutta ei ylimääräistä, kun ruokaakin pitää ostaa ja laskut maksaa. ap

Vierailija
7/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomana on steissillä enemmän vientiä kun olet siloposkinen.

Vierailija
8/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen. Yleislääkärikin voi auttaa ja jos ei osaa niin hän laittaa polille. Halvempi ja pidempi aikainen hoitosuhde.

Vierailija
9/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että raha-asiansa kusseet alkavat ensimmäisenä säästää asumisesta. Kyllä niitä karhukirjeitä on kuitenkin kivempi vastaanottaa, kun on katto pään päällä. Luottotiedottomana on vaikea uuttakaan kämppää saada.

Mutta siis itse asiaan: En vitussa menisi yksityiselle, jos rahatilanne olisi tuo. Menisin julkiselle, ja sitä kautta erikoissairaanhoitoon. Jos tuo ei missään nimessä ole vaihtoehto (miksei olisi?) niin menisin sitten ensi kuussa yksityiselle.

Vierailija
10/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin vuokran. Piste.

Vierailija
11/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi maksamatta vuokraa ja vuokranantajana en pitäisi vuokralaista joka ei maksa vuokraa sovittuna päivänä kokonaisuudessaan. Jos vuokranantaja on sun äitis niin sit varmaan voit maksella ripotellen, mutta normaalit aikuiset ei niin tee.

Vierailija
12/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen meiltä kysy (jos siis tosissas olet), vaan vuokranantajalta.

Vierailija
13/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vuokranantajalta.

Jos on yksityinen niin "ilmoita" maksavasi ensi kuussa kymppi extraa koska tiedät että laskutus ja kirjanpito näinkin pienessä jutussa pitää tehdä oikein ja on ärsyttävää! :)

Vierailija
14/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan lauseen tuosta aloitusviestistä :

"Olen asiakaspalvelutyössä ja on äärettömän epämukavaa. Btw, hyvä meikkivoide mutta ei peitä."

Osaatko lukea?

Vierailija
15/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja ei ole iskä tai äiti tai sossu, jolta lainataan rahaa.

Vuokra maksetaan ensin, jonka jälkeen tulee muut kulut.

Vierailija
16/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vuokranantajalleja sovi asiasta, yleensä joustavat jos ajoissa ottaa yhteyttä ja kysyy :) näin siis ainakin vvo:lla, yksityisistä ei ole kokemusta. Mutta siis kannattaa soittaa ja kysyä vuokranantajalta :)

Vierailija
17/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat vuokran ja menet ihotautilääkärille sitten kun sulla on rahaa. Tai pyydät vsnhemmiltasi apua! Vuokraa ei kannata jättää maksamatta!

Vierailija
18/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri?

Jos saisit jotain apua ja myöhemmin sitten kunnon ihotautilääkärille?

Tuohan haittaa jo työtäsikin..

Vierailija
19/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrarästejä ei kannata jättää, ne nimittäin voivat kostautua jälkeenpäin. Lääkärilaskuun sen sijaan voi saada maksuaikaa. Jos menet yksityiselle niin monilla lääkäriasemalla voi maksaa osissa. Sinuna kysyisin ensisijaisesti sieltä ja hoitaisin vuokran ajallaan.

Vierailija
20/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko? Lopeta tupakointi ainakin kuukaudeksi. Tulehdukset alkaa sammumaan. Tiedän, että tämä on ihotautilääkärinkin ensimmäinen ohje ;)