Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi ajella karvat pois häpykummulta?

Vierailija
21.08.2016 |

Niin mikä juttu se on? Hygieniasyistä jotkut ajelevat alempaa mutta mitä hittoa karvoitus ylempänä haittaa? Ja kyllähän aikuisen alapäässä karvat on OK, ei ne mitään rumia ole. Median luoma luulo koko rumuus. Miehet ainskin monesti ovat sitä mieltä, häpykarvoitus on seksikästä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppps

Vierailija
22/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitorata on useimmilla paras visuaalisesti ja sen jälkeen posliini.  Jos nyt mieltymyksiä kysyttiin.

Eksälle tuli ekan raskauden jälkeen pahat raskausarvet häpykumpuun eikä hän enää tämän jälkeen suostunut ajamaan posliinia vaan jätti häpykummulle siistityn karvoituksen ja sheivasi huulet sileiksi. Ihan ymmärrettävää.

Vierailija
24/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma karvoitus on maskuliinista muualla kuin päässä. Pois vaan.

Tytölle tulee häpykarvoitus kun muuttuu naiseksi joten pillukarvat ovat naisellisia. Monella naiselle on pillukarvoja jopa enemmän kuin miehellä munakarvoja.

Vierailija
25/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

FatAdmirerBoy kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Koska mä voin. Mun häpykumpu näyttää kolmannelta vatsamakkaralta sivuprofiilista katottuna. Se on läskinen.

Eikö se jää roikkuvan alemman vatsamakkaran alle piiloon?

Joo jää. Et pystyy sheivaa, pitää nostaa maha poist tieltä ja siihe tarvii kaks kättä, jote en pysty sheivaa ite. Onneks poikkis tekee sen samalla ku pitelen mun mahaa ylhäällä.

Kaikenlaisia naisia löytyy, tuo lihavuus käy terveyden päälle, ellei vielä,niin kymmenen vuoden sisään.Kuulet tuosta varmaan joka ainoalla vastaanottokäynnillä, tervettä lihavaa ei ole.

Vierailija
26/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

FatAdmirerBoy kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Koska mä voin. Mun häpykumpu näyttää kolmannelta vatsamakkaralta sivuprofiilista katottuna. Se on läskinen.

Joo jää. Et pystyy sheivaa, pitää nostaa maha poist tieltä ja siihe tarvii kaks kättä, jote en pysty sheivaa ite. Onneks poikkis tekee sen samalla ku pitelen mun mahaa ylhäällä.

Kaikenlaisia naisia löytyy, tuo lihavuus käy terveyden päälle, ellei vielä,niin kymmenen vuoden sisään.Kuulet tuosta varmaan joka ainoalla vastaanottokäynnillä, tervettä lihavaa ei ole.

Oon vielä tyttö. Nii välil kuulen mut ignooraan sen. Lihavuus naisella on just tervettä.

Vierailija
27/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä esimerkki että karvoitus on hyvin naisellista ja eroottista.

http://66.media.tumblr.com/b84fc897ee0c2298e0cce18337286774/tumblr_nj5g…

Vierailija
29/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi :)

Vierailija
30/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä rämemajava. En panisi.

Vierailija
31/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettu huvikumpu ja tuore kynnös miellyttää silmää.

Vierailija
32/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytölle tulee häpykarvoitus kun muuttuu naiseksi joten pillukarvat ovat naisellisia. Monella naiselle on pillukarvoja jopa enemmän kuin miehellä munakarvoja.

Aika typerä argumentti.Säärikarvat ovat siis myös naisellisia. Meikit, kulmakarvojen nyppiminen, korkokengät, kaikki tämmöinen on epänaisellista.

Vierailija
33/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltu häpykumpu on paras hygieniasyistä, ja sen takia että posliini on kiihottava.

Vierailija
34/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "pitäisi"? Tee niin kuin lystäät. Minä en halua karvoja häpykummulle, koska karvani ovat karkeita ja puskevat monista vaatteista läpi.

Vierailija
35/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FatAdmirerBoy kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Ei kokonaa.. Häppärien alaosa jää näkyvii

Vierailija
36/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kyse on mieltymyksistä. Ihan sama mitä media sanoo, minusta karvainen mies on giganttinen turn off ja odotan mieheni ajavan vähintäänkin rinta-, parta- ja kainalokarvansa pois. Selkäkarvoissa voin auttaa itse.

Vierailija
37/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te poistatte persevaosta karvat, kertokaa vinkkejä!

Vierailija
38/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pillun siistitty pitää olla. Luomureuhka on kamala.

Vierailija
39/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Ilmoitan koko suvakkien karva-ketjun epäasialliseksi! Toivottavasti koko karva-ketju poistetaan ja heti!

Vierailija
40/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en muuttunut naiseksi 11-vuotiaana kun häpykarvat alkoi kasvaa. Aikuinen nainen taas on ihan yhtä aikuinen ja ihan yhtä nainen oli karvoja tai ei. Karvoja on molemmilla sukupuolilla joten ne ei ole sen enempää miehekkäitä kuin naisellisiakaan. 

Aloittajan kysymykseen, itse poistan ainakin bikinikautena kummultakin siksi, että häpykarvat tunkee kankaasta läpi. Talvella en välttämättä poista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme