Miksi pitäisi ajella karvat pois häpykummulta?
Niin mikä juttu se on? Hygieniasyistä jotkut ajelevat alempaa mutta mitä hittoa karvoitus ylempänä haittaa? Ja kyllähän aikuisen alapäässä karvat on OK, ei ne mitään rumia ole. Median luoma luulo koko rumuus. Miehet ainskin monesti ovat sitä mieltä, häpykarvoitus on seksikästä.
Kommentit (47)
Kiitorata on useimmilla paras visuaalisesti ja sen jälkeen posliini. Jos nyt mieltymyksiä kysyttiin.
Eksälle tuli ekan raskauden jälkeen pahat raskausarvet häpykumpuun eikä hän enää tämän jälkeen suostunut ajamaan posliinia vaan jätti häpykummulle siistityn karvoituksen ja sheivasi huulet sileiksi. Ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Tumma karvoitus on maskuliinista muualla kuin päässä. Pois vaan.
Tytölle tulee häpykarvoitus kun muuttuu naiseksi joten pillukarvat ovat naisellisia. Monella naiselle on pillukarvoja jopa enemmän kuin miehellä munakarvoja.
N17 135 kg kirjoitti:
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Koska mä voin. Mun häpykumpu näyttää kolmannelta vatsamakkaralta sivuprofiilista katottuna. Se on läskinen.
Eikö se jää roikkuvan alemman vatsamakkaran alle piiloon?
Joo jää. Et pystyy sheivaa, pitää nostaa maha poist tieltä ja siihe tarvii kaks kättä, jote en pysty sheivaa ite. Onneks poikkis tekee sen samalla ku pitelen mun mahaa ylhäällä.
Kaikenlaisia naisia löytyy, tuo lihavuus käy terveyden päälle, ellei vielä,niin kymmenen vuoden sisään.Kuulet tuosta varmaan joka ainoalla vastaanottokäynnillä, tervettä lihavaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Koska mä voin. Mun häpykumpu näyttää kolmannelta vatsamakkaralta sivuprofiilista katottuna. Se on läskinen.
Joo jää. Et pystyy sheivaa, pitää nostaa maha poist tieltä ja siihe tarvii kaks kättä, jote en pysty sheivaa ite. Onneks poikkis tekee sen samalla ku pitelen mun mahaa ylhäällä.
Kaikenlaisia naisia löytyy, tuo lihavuus käy terveyden päälle, ellei vielä,niin kymmenen vuoden sisään.Kuulet tuosta varmaan joka ainoalla vastaanottokäynnillä, tervettä lihavaa ei ole.
Oon vielä tyttö. Nii välil kuulen mut ignooraan sen. Lihavuus naisella on just tervettä.
Siinä esimerkki että karvoitus on hyvin naisellista ja eroottista.
http://66.media.tumblr.com/b84fc897ee0c2298e0cce18337286774/tumblr_nj5g…
Hoidettu huvikumpu ja tuore kynnös miellyttää silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytölle tulee häpykarvoitus kun muuttuu naiseksi joten pillukarvat ovat naisellisia. Monella naiselle on pillukarvoja jopa enemmän kuin miehellä munakarvoja.
Aika typerä argumentti.Säärikarvat ovat siis myös naisellisia. Meikit, kulmakarvojen nyppiminen, korkokengät, kaikki tämmöinen on epänaisellista.
Ajeltu häpykumpu on paras hygieniasyistä, ja sen takia että posliini on kiihottava.
Miten niin "pitäisi"? Tee niin kuin lystäät. Minä en halua karvoja häpykummulle, koska karvani ovat karkeita ja puskevat monista vaatteista läpi.
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Ei kokonaa.. Häppärien alaosa jää näkyvii
Tai sitten kyse on mieltymyksistä. Ihan sama mitä media sanoo, minusta karvainen mies on giganttinen turn off ja odotan mieheni ajavan vähintäänkin rinta-, parta- ja kainalokarvansa pois. Selkäkarvoissa voin auttaa itse.
Miten te poistatte persevaosta karvat, kertokaa vinkkejä!
Kyllä pillun siistitty pitää olla. Luomureuhka on kamala.
Mitä vittua? Ilmoitan koko suvakkien karva-ketjun epäasialliseksi! Toivottavasti koko karva-ketju poistetaan ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakaan en muuttunut naiseksi 11-vuotiaana kun häpykarvat alkoi kasvaa. Aikuinen nainen taas on ihan yhtä aikuinen ja ihan yhtä nainen oli karvoja tai ei. Karvoja on molemmilla sukupuolilla joten ne ei ole sen enempää miehekkäitä kuin naisellisiakaan.
Aloittajan kysymykseen, itse poistan ainakin bikinikautena kummultakin siksi, että häpykarvat tunkee kankaasta läpi. Talvella en välttämättä poista.
Uppppps