Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi ajella karvat pois häpykummulta?

Vierailija
21.08.2016 |

Niin mikä juttu se on? Hygieniasyistä jotkut ajelevat alempaa mutta mitä hittoa karvoitus ylempänä haittaa? Ja kyllähän aikuisen alapäässä karvat on OK, ei ne mitään rumia ole. Median luoma luulo koko rumuus. Miehet ainskin monesti ovat sitä mieltä, häpykarvoitus on seksikästä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kannatan karvallisuutta. Kusitupsun saatan joskus nipsaista pois:)

Vierailija
2/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla karvaton, ja kun olen kysynyt mieheltä, toivoisiko hän että mielummin kasvattaisin jonkun kiitoradan tms, niin vastaus on ollut että näin on paras.

Miksi ihmeessä minä jättäisin ajelematta ulkopuolisten mielipiteiden vuoksi?

Ja syy miksi tykkään olla näin: kun häpykumpu on sileä, siinä on uskomattoman herkkä tunto, ja kevytkin kosketus tuottaa mukavia väristyksiä, kiihottavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutele sellaisia huulia, joiden vieressä on karvoja. Tiedoksi teille partasuut.

Vierailija
4/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen niin että häpykummulla karvat on aivan ok. Nätitkin jopa. Mutta häpyhuulilta ja persvaosta tykkään poistaa. 

Usein ihmettelen naisia, jotka ajaa häpykummulta karvat pois, mutta jättää häpyhuuliin ja peräaukolle karvoituksen ihan koskemattomaksi. Mitä tarkoitusta se palvelee? Ja tosiaan tiiraan toisten jalkovälejä työkseni, joten asiaa on vaikea olla havainnoimatta. Uimahallikyttäystä en harrasta. :)

Vierailija
5/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mediota sinä olet lukenut ;-) mä en ainakaan ole huomannut

Vierailija
6/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomupillu = paras pillu. T. Mies

Vierailija
7/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että saisi siihen kivan sängen ja jotain tekemistä muuten tylsään elämään kun on joku (häpykumpu) josta pitää huolta.

Vierailija
8/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä mediota sinä olet lukenut ;-) mä en ainakaan ole huomannut

Naisten lehdet, av-palsta, sheivausvälineteollisuus...

Vierailija
9/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin. Mun häpykumpu näyttää kolmannelta vatsamakkaralta sivuprofiilista katottuna. Se on läskinen.

Vierailija
10/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä ajella. Viihdyn luomuna, minusta karvattomuus on rumaa. Kuin kynitty kalkkuna.

Vierailija
11/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Koska mä voin. Mun häpykumpu näyttää kolmannelta vatsamakkaralta sivuprofiilista katottuna. Se on läskinen.

Eikö se jää roikkuvan alemman vatsamakkaran alle piiloon?

Vierailija
12/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Olet koko nainen sairaalloisen lihava. Koska sä voit, niin VOIT MYÖS LAIHDUTTAA normaalipainoon, tuollaista läskikasaa kukaan katsele,sama onko karvoja vai ei. SAIRAALLOINEN LIHAVUUS!

Vierailija
13/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Olet koko nainen sairaalloisen lihava. Koska sä voit, niin VOIT MYÖS LAIHDUTTAA normaalipainoon, tuollaista läskikasaa kukaan katsele,sama onko karvoja vai ei. SAIRAALLOINEN LIHAVUUS!

En oo nainen vaa tyttö. EN LAIHDUTA KOSKA OON GAINER JA TARKOTUKSEL LIHOTTANU ITTENI!!!

Tosi moni rakastaa läskikasoi, vitu suomijunttu googlaa FAT ADMIRATION, FEEDERISM, BBW, GAINING. Mun poikaystävä on FAT ADMIRER! Lihavuus on naisilla normaalipaino, kauneusihanne, terveellistä ja Jumalan tahto!!!

Vierailija
14/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FatAdmirerBoy kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Joo jää. Et pystyy sheivaa, pitää nostaa maha poist tieltä ja siihe tarvii kaks kättä, jote en pysty sheivaa ite. Onneks poikkis tekee sen samalla ku pitelen mun mahaa ylhäällä.

Vierailija
15/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokonaan. Tai siis siistin vain vähän ettei rehota :D en anna kasvaa monen sentin mittaiseksi :P

Vierailija
16/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä pidäkkään ajella, mutta kukin tyylillään. Itse en aja, koska minun silmää ei miellytä paljas häpykympu. Tuntisin itseni epänaiselliseksi. Samoin kun jos ajelisin pääni kaljuksi. Vaikka toiset naiset viihtyvät myös kaljuna ja mikäpä siinä.

Vierailija
17/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

FatAdmirerBoy kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Joo jää. Et pystyy sheivaa, pitää nostaa maha poist tieltä ja siihe tarvii kaks kättä, jote en pysty sheivaa ite. Onneks poikkis tekee sen samalla ku pitelen mun mahaa ylhäällä.

Olen kateellinen sun poikaystävälle. Haluisin nähdä mitä mahan alta paljastuu kun sen nostaa, mitä alavatsan makkaran alla on silloin kun se yleensä roikkuu ja miltä sen sisäpuoli näyttää...

Vierailija
18/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppppó

Vierailija
19/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma karvoitus on maskuliinista muualla kuin päässä. Pois vaan.

Vierailija
20/47 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelen niin että häpykummulla karvat on aivan ok. Nätitkin jopa. Mutta häpyhuulilta ja persvaosta tykkään poistaa. 

Usein ihmettelen naisia, jotka ajaa häpykummulta karvat pois, mutta jättää häpyhuuliin ja peräaukolle karvoituksen ihan koskemattomaksi. Mitä tarkoitusta se palvelee? Ja tosiaan tiiraan toisten jalkovälejä työkseni, joten asiaa on vaikea olla havainnoimatta. Uimahallikyttäystä en harrasta. :)

Uuh, siinä on nainen makuuni <3 Juuri näin, häpykummulla saa ja jopa pitää olla kunnon pehko, mutta itse huulten alue ja anaalin alue pitää olla siistit :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi