Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Profhilo hoito

Väsynyt naama
04.05.2021 |

Onko kukaan käynyt profhilo pistoshoidossa? Onko siitä ollut rahanarvoinen hyöty? Onko pistoksen jälkeen tarvinnut toipumisaikaa, onko tullut siis mustelmaa ym. näkyvää.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/52 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa ensi viikolla, kerron sitte kokemuksista.

Vierailija
4/52 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti toipuu, jää muutama paukama pariksi tunniksi jotka sulavat itsestään. Kosteuttaa ihon. Sarjahoidolla enemmän vaikutusta, myös kiinteyttää tällöin ihoa. Voi tulla mustelma muttei yleensä.

Vierailija
5/52 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laitattamassa eilen ensimmäistä kertaa Profhiloa kasvoihin ja kaulaan. Kasvoihin ei tullut jälkiä, mutta kaulaani sain pari mahtavaa mustelmaa.

Olen 49v, normaalipainoinen ja ongelmani on kasvoilla pienet hiusrypyt ja hienoinen kasvojen valahtaminen (hamsteripussit yms). Kaulalla kurttua enemmänkin.

Hoidosta on nyt puolitoista vuorokautta ja näytän tosi freesille kaulan mustelmia lukuunottamatta.

Kuukauden päästä tulos on kuulemma parhaimmillaan.

Vierailija
6/52 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ottamassa ekan satsin Profhiloa, ja sitä suositellaan ottamaan aluksi kahden kerran sarja, eli kuukauden kuluttua uudelleen. Sen jälkeen ylläpitona noin 6kk välein.

Pistokset tuntuivat epämiellyttäviltä, mutta eivät nyt kuitenkaan mitenkään ylitsepääsemättömiltä. Mulla vielä tänään toisella puolella kasvoja yhdessä kohdassa pientä pattia, mutta ei sellaista jonka joku muu huomaisi, vaan itse tiedän pistokset, niin osaan katsoa. Samoin siinä kohdassa pieni mustelma, mutta ei sitäkään meikin alta oikeastaan näy. Hävinnee parissa päivässä.

Kasvot näyttävät jo nyt freeseiltä, levänneiltä ja kosteutetuilta. Sellaiselta kuin olisi nukkunut 10h yöunet ja joogaillut ja meditoinut meren rannalla. 😃 Itselläni tummat silmänaluset ovat kirkastuneet. Meikki saa ihon näyttämään upealta. Ja nämä siis nyt ekan päivän jälkeen, toisen pistoskerran jälkeen kuulemma parhaimmillaan.

Sain siis juuri sitä mitä halusinkin, freesiä ja kirkasta ilmettä, väsymyksen merkit ovat toistaiseksi häivytetty 😃👌 Tällä naamalla kelpaa juhlia kesän kekkerit 😃

Itse olen siis 39-vuotias, eikä minulle ole ennen tehty pistoshoitoja.

Vierailija
7/52 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin laitattamassa eilen ensimmäistä kertaa Profhiloa kasvoihin ja kaulaan. Kasvoihin ei tullut jälkiä, mutta kaulaani sain pari mahtavaa mustelmaa.

Olen 49v, normaalipainoinen ja ongelmani on kasvoilla pienet hiusrypyt ja hienoinen kasvojen valahtaminen (hamsteripussit yms). Kaulalla kurttua enemmänkin.

Hoidosta on nyt puolitoista vuorokautta ja näytän tosi freesille kaulan mustelmia lukuunottamatta.

Kuukauden päästä tulos on kuulemma parhaimmillaan.

Väliaikatietoja, nyt hoidosta kulunut siis 1,5kk, ihoni näyttää erittäin hyvälle edelleen. On myös kiinteämpi selvästi. Suosittelen lämpimästi kaikille joilla ongelmana naaman valuminen ja ihon roikkuminen.

Vierailija
8/52 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari päivää sitten, ikää 39 v. Haasteena oli voimakkaat kuopat poskiluiden alla ja ohimoilla, juonteet silmien ympärillä, tietynlainen kuivakka ja teräväpiirteinen olemus. Pientä roikkumista ihossa, juonteita jne. Ikäisekseni kuitenkin nuorekas. Tulos on ihan huippu hyvä! Iho on silminnähden kiinteä ja kosteutettu, rypyt vähentyneet olennaisesti ja pehmeämmät kasvonpiirteet.

Vierailija
9/52 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vkoa sitten. Poskipääni (toinen) näyttää siltä kuin ampiainen olisi pistänyt. Ihoni ei ole kiinteytynyt eikä näytä mitenkään erilaiselta. Hintakin suolainen. Tuleekohan tästä mitään muuta kuin rahanmenoa...

Vierailija
10/52 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä kusetusta. Kaks kertaa kävin tampereella profilossa bbestethicsillä. Ei mitään vaikutusta, muuta ku lompakko keveni. Ikää 40.

Vierailija
11/52 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama kokemus juuri samasta paikasta (BB Esthetics). Sovitut aikataulut eivät myöskään kyseisessä hoitolassa toimi ollenkaan. Kerran kävin huultentäytössä ja jouduin odottamaan tunnin ennen toimenpiteen alkamista. 

Vierailija
12/52 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto tälle, jos kuulisi lisää kokemuksia

Vierailija
13/52 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
14/52 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
15/52 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla menossa testaamaan, laittelen kokemuksia.

Vierailija
16/52 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija, et laittanut.

Vierailija
17/52 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama kokemus juuri samasta paikasta (BB Esthetics). Sovitut aikataulut eivät myöskään kyseisessä hoitolassa toimi ollenkaan. Kerran kävin huultentäytössä ja jouduin odottamaan tunnin ennen toimenpiteen alkamista. 

Mulla yksi huono kokemus tuolta myös, mutta myös 10 hyvää.

Huonosta kokemuksesta sain vielä rahat takaisin, siksi olen jatkanut käyntejä heillä, tosin toisella tekijällä.

Vierailija
18/52 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä kusetusta. Kaks kertaa kävin tampereella profilossa bbestethicsillä. Ei mitään vaikutusta, muuta ku lompakko keveni. Ikää 40.

Olen sinua 10v vanhempi ja minua Profilo auttoi. Aion mennä uudelleenkin. En ottanut kahden kerran sarjaa, kävin vain yhden kerran.

Vierailija
19/52 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kummempaa. Iho tuntui kosteammalta mutta saman saa kosteusvoiteella.

Vierailija
20/52 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla menossa testaamaan, laittelen kokemuksia.

Miten kävi? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi