Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä olet tehnyt naisten seksuaalisenhäirinnän lopettamiseksi?

Vierailija
21.08.2016 |

A) Et mitään

B) Mennyt mielenosoituksiin ja mennyt väliin mikäli näet sitä. Myöskin nostat asian puheenaiheeksi vähintään kerran kuussa.

C) Olisivat kiitollisia kehuista mitä annat, hyvä perse jos kerta on!

D) Kritisoit ja kauhistelet mamujen tekemiä raiskauksia, mutta vain puheen tasolla

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vain rehellisiä vastauksia, ei mitään muumipapan muistelmia!

Vierailija
2/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E) En ole häirinnyt itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E) En ole häirinnyt itse

Eli vastaus on A. Et ole tehnyt mitään puolesta muttet vastaan.

Vierailija
4/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus naisena on B. Olen puuttunut siihen ja osallistunut erilaisiin mielenosoituksiin. Olen kyllä tukenut miestenkin ongelmia. T. Feministi

Vierailija
5/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono rinnastus avevelvollisuuteen. Minä en miehenä hyödy mitenkään naisten seksuaalisesta häirinnästä, mutta jokainen Suomen kansalainen hyötyy maanpuolustuksesta. Myös naiset, jotka vapaamatkustajina nauttivat ilmaisesta suojeluksesta, jonka miehet heille tarjoavat.

Vierailija
6/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös seksuaalisen häirinnän lopettaminen ole poliisin heiniä?

Vierailija
7/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono rinnastus avevelvollisuuteen. Minä en miehenä hyödy mitenkään naisten seksuaalisesta häirinnästä, mutta jokainen Suomen kansalainen hyötyy maanpuolustuksesta. Myös naiset, jotka vapaamatkustajina nauttivat ilmaisesta suojeluksesta, jonka miehet heille tarjoavat.

Voin olettaa että vastaus on A. Et ole tehnyt asian suhteen mitään, koska ''ei ole minun ongelma''...

Vierailija
8/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eks miehet oo just tollasia? Suljetaan silmät muiden ongelmilta.

Vierailija
9/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eli siis kun aikuinen mies alkaa potkia lastasi, soittelen vaan poliisille ja toteat ei ole minun heiniä!

Vierailija
10/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olettaa että vastaus on A. Et ole tehnyt asian suhteen mitään, koska ''ei ole minun ongelma''...

Olen keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuten esim. lapsensurmista puhumiseen ja niiden ehkäisemiseen. Liian monta lasta on kuollut väsyneen/masentuneen jne. äitinsä toimesta.

Vierailija
11/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Aina haukutaan feministejä jotka haluaa ratkaista KAIKKIEN ongelmat. Mutta itse suljetaan silmät kaikelta. Just joo. 

Vierailija
12/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt vauva-palstalle tunnollisesti kyselyitä naisten alushousuista. Aina kun vaimo 45-v ei huomaa.

Vierailija
13/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuten esim. lapsensurmista puhumiseen ja niiden ehkäisemiseen. Liian monta lasta on kuollut väsyneen/masentuneen jne. äitinsä toimesta.

Ja miksi ehkä äiti masentunut? Ehkä joku sen raiskasi ja nyt ei kykene edes huolehtimaan lapsestaan. Ja kyllä sinä voit keskittyä kahteen vakavaan ongelmaan. Me kaikki muutkin voidaan. Eli vastaus on A.

Vierailija
14/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eli siis kun aikuinen mies alkaa potkia lastasi, soittelen vaan poliisille ja toteat ei ole minun heiniä!

Miksi kerroit hyökkääjän sukupuolen, vaikka se on irrelevantti esimerkkisi kannalta? Tarkoitatko, että naisen potkiessa tapahtuma ei olisi niin vakava?

Vierailija
15/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä edes yhtä miestä joka olisi tehnyt edes jotain tämän ongelman ratkaisuun?

Vierailija
16/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole vain miehet tuollaisia vaan ihmiset yleensä. Hetki kauhistellaan sikojen huonoa kohtaloa teurastamoilla tai vanhusten huonoja oloja laitoksessa, mutta suurin osahan lopulta unohtaa tämän ja jatkaa elämäänsä. Vain pieni osa jaksaa tehdä asioille mitään.

Vierailija
17/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ehkä äiti masentunut? Ehkä joku sen raiskasi ja nyt ei kykene edes huolehtimaan lapsestaan. Ja kyllä sinä voit keskittyä kahteen vakavaan ongelmaan. Me kaikki muutkin voidaan. Eli vastaus on A.

Laitapa jokin lähde väitteille lapsensurmien ja raiskauksien välisestä yhteydestä. Naurettavaa argumentointia jopa palstamammalta.

Vierailija
18/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tasa-arvoisen asevelvollisuuden mahdollistaminen ole koko kansan heiniä, eikä vain suhteellisen pienen ihmisryhmän jotka useimmiten koostuu naisista, ja joita hyvin harva tiedon puutteessa muutenkin väheksyy eikä ota tosissaan?

Vierailija
19/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä edes yhtä miestä joka olisi tehnyt edes jotain tämän ongelman ratkaisuun?

Maksan veroja, joiden avulla ylläpidetään poliisivoimia.

Vierailija
20/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa jokin lähde väitteille lapsensurmien ja raiskauksien välisestä yhteydestä. Naurettavaa argumentointia jopa palstamammalta.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3227029/

Tässä esimerkki siitä että seksuaaline ahdistelu nostaa riskiä masennukseen. Masennus taas voi johtaa lapsisurmiin. Se ei ollut se pointti vaan se että ihminen pystyy keskittymään kahteen asiaan. Sinäkin voisit tämän ajan kuluttaa asian ratkaisuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi