Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska viimeksi sinua on lähestynyt täysin tuntematon ja miten?

Vierailija
21.08.2016 |

Olin eilen Hämeenlinnan linja-autoasemalla ja jouduin istahtamaan portaille kun kaikki penkit olivat varattuja. Yhtäkkiä eteen tulee kaveri, odottaa tarkoituksella että vieressäni istunut pariskunta saa lähdettyä ja alkaa kyselemään mistä lähtee Forssan bussi, toki siis kaikissa laitureissahan lukee minne mikäkin bussi menee ja aikatalussakin, mutta neuvoin tietenkin. Mies jäi siihen vähän palloilemaan muttei keksinyt mitään sanottavaa ja lähti sitten penkilleen istumaan kauemmas kamojensa viereen. Yritti sieltä vielä ottaa katsekontaktia jos satuin vilasemaan edes sinne päin. Tuli mun jälkeen bussiin mutta ei onneksi viereen tai muuten lähelle, mutta siellä Forssassa pois jäädessään loi vielä kauhan kaihoisia katseita minuun :) Olipas tapaus!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tuntemattomat lähesty. En tiedä miksi, en edes ole nyrpeän näköinen.

Vierailija
2/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei tuntemattomat lähesty. En tiedä miksi, en edes ole nyrpeän näköinen.

Enpä minäkään tuota edes vilassut odotellessani bussia vaan itse asiassa selasin kännykällä AV:n keskusteluja :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanhempi pariskunta kysyi kaupan irtotiskillä neuvoa hintalapun ottamiseen. Yleensä vain vanhukset tulevat kysymään jotain neuvoa jne.

Vierailija
4/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useinkin, miehet ja naiset, nuoret ja vanhat, lähestyvät minua. Minunkin on helppo lähestyä vieraita ihmisiä ja viimeksi perjantaina kaupassa aloimme vain juttelemaan vieraan miehen kanssa molemmat. En osaa sanoa kumpi siinä sen ensimmäisen sanan sanoi, mutta hetkisen jutustelimme ja jatkoimme matkaa. Lähtiessäni huomasin hänet kassajonossa ja hymyilimme vielä.

Vierailija
5/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä mies heilutteli hedelmäpussiaan ja kysyi missä ihmeessä nämä punnitaan. Kassalla, vastasin. Asia selvä. Ei luonut kaihoisia katseita perääni.

Mutta voinhan spekuloida, että se säikähti, kun näki mun miehen, ja katsoi parhaimmaksi häipyä. Koska kuka nyt muka tuolla iällä kävisi eka kertaa Lidlissä ostoksilla? Varmaan tiesi punnitussysteemin, mikä oli hyvä tekosyy lähestyä! Rakastui kuitenkin ensivilkaisulla!! jep.

Vierailija
6/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruokaostoksilla eilen. Hyllyjen välissä vastaani tuli koko ajan eräs sama nuori mies. Pisti silmään koska oli aikalailla oman miesihanteeni mukainen. Ostettiin melkein samat tuotteet ja vähän siinä hymyiltiin ja katsottiin että hei vaan taas. Maksoin ostokseni ja olin kävelemässä autolle kun tänä mies tulee perään ja pyytää numeron. Annoin numeroni tietenkin ja huomenna menemme treffeille. Näitäkin siis tapahtuu! :D

Vierailija
7/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyvät nuoremmat ulkomaalaiset miehet tai sitten eläkepapparaiset.

"Missä sinä asua?"

"Kotona:)"

Vierailija
8/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin puhelinta yksin puistossa ja nuori pariskunta kysyi missä on lähin baari...

Vierailija
9/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuka nyt muka tuolla iällä kävisi eka kertaa Lidlissä ostoksilla?

Voi hyvänen aika näitä kysymyksiä. Miten olisi vaikka uudelle paikkakunnalle muuttanut henkilö, jolla ei ennen ole ollut Lidliä naapurissa? Minä olen nelikymppinen, joka on käynyt ehkä kaksi kertaa Lidlissä, kun olen ollut tutun luona kylässä. En tiedä mitään kyseisen kaupan punnitussysteemeistä tai mistään muustakaan.

En kylläkään kävisi Lidlissä, vaikka sellainen olisi kulman takana. Nyt ei edes tarvitse miettiä asiaa, kun ei ole.

Vierailija
10/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein Näytän olevan helposti lähestyttävä ulkona ja kaupoissa.

Vierailija
11/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuori mies (16-18v?) tuli kysymään tupakkaa kun odottelin kaveriani. En polta, mutta ilmeisesti näytän siltä että poltan, rähistyneeltä. Vastasin vain että ei ole, ja hän lähti. Katsoi kauempaa nopeasti vielä minuun.

Vierailija
12/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvapaikanhakijamies halusi tietää, mistä purkista löytyy tulisimmat chilit. Toissapäivänä.

Vierailija
13/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän raitilla lähestyi joku tuntematon nainen. Vaahteran kohdalla koin parhaaksi, että minä ja Mustimme vaihdetaan toiselle puolelle tietä ettei tarvitse tervehtiä. Ohitus oli sujuva, olin katselevinani kohdalla olevan talon kukkapenkkiä intensiivisesti.

Vierailija
14/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viikko sitten. Seisoin liikennevaloissa ja odotin valon vaihtumista.

Nuori mies juoksi luokseni ja hengästyneenä kysyi nenäliinaa. Minulla ei ollut mukana ja lähti juosten eteenpäin.

Vierailija
15/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lapsen kanssa liikkeellä ja siihen tuli teini, joka kysyi missä olisi tietty osoite. Kaivoin kännykän ja opastin osoitteeseen. 

Vierailija
16/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tyttö kysyi minulta kadulla tietä yhteen paikkaan. Näytin varmaan turvalliselta paikalliselta, kun olen keski-ikäinen täti.

Lisäksi puhelinmyyjät ja lippusten jakajat on lähestyneet.

Humalainen röhnäke vi*tuili vastaantullessaan viime viikolla. Siitä näki jo kaukaa, että on sitä tyyppiä, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni kun tulee nainen vastaan. En ehtinyt vaihtaa toiselle puolelle katua. "Mä tiesin, että sä et tervehdi!!!.", se mölisi. No en tervehtinyt, onneksi ei tarvitse tällaisia tuntea.

Vierailija
17/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä mies heilutteli hedelmäpussiaan ja kysyi missä ihmeessä nämä punnitaan. Kassalla, vastasin. Asia selvä. Ei luonut kaihoisia katseita perääni.

Mutta voinhan spekuloida, että se säikähti, kun näki mun miehen, ja katsoi parhaimmaksi häipyä. Koska kuka nyt muka tuolla iällä kävisi eka kertaa Lidlissä ostoksilla? Varmaan tiesi punnitussysteemin, mikä oli hyvä tekosyy lähestyä! Rakastui kuitenkin ensivilkaisulla!! jep.

Minulta on kysytty samaa. Kyllä se tämä YT-buumi ajaa ihmiset lidliin vaikka eivät ennen siellä olisi kehdanneet käydäkään.

Vierailija
18/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia viikkoja sitten random mummo pyöri portaiden alla ja siihen sitten jotenkin pysähdyin ihmettelemään. No hän kysyi asemalla voisinko kantaa hänen laukkunsa rappuset ylös. Minähän kannoin ja totesinkin loppuun tädille että kyselee rohkeasti vain jos apua tarttee niin sitä aina ihmisiltä saa. Siinä taitaa olla ulkopuolisten kontaktit

Vierailija
19/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun bussiasemalla mies yritti pummata kolikoita, jotta pääsisi sairaanhoitajan luo. Ei kuulostanut uskottavalta, joten valehtelin, ettei ole.

Vierailija
20/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä humalainen keski-ikäinen nie kysyi tupakkaansa tulta.