Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sinua on lähestynyt täysin tuntematon ja miten?

Vierailija
21.08.2016 |

Olin eilen Hämeenlinnan linja-autoasemalla ja jouduin istahtamaan portaille kun kaikki penkit olivat varattuja. Yhtäkkiä eteen tulee kaveri, odottaa tarkoituksella että vieressäni istunut pariskunta saa lähdettyä ja alkaa kyselemään mistä lähtee Forssan bussi, toki siis kaikissa laitureissahan lukee minne mikäkin bussi menee ja aikatalussakin, mutta neuvoin tietenkin. Mies jäi siihen vähän palloilemaan muttei keksinyt mitään sanottavaa ja lähti sitten penkilleen istumaan kauemmas kamojensa viereen. Yritti sieltä vielä ottaa katsekontaktia jos satuin vilasemaan edes sinne päin. Tuli mun jälkeen bussiin mutta ei onneksi viereen tai muuten lähelle, mutta siellä Forssassa pois jäädessään loi vielä kauhan kaihoisia katseita minuun :) Olipas tapaus!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika tossa eilen tuli kysymään että "anteeksi, tiiätkö missä täällä on niitä brain blasterzkarkkeja". En tiennyt, vieras kauppa oli mulle näin mökkipaikkakunnalla kun olin. Karkkihyllyllä siis oltiin jo kysyttäessä kumpikin valmiiksi joten sinnekin turha neuvoa.

Minulta tullaan kyllä aika usein kysymään neuvoja, vaikka mielestäni en ole erityisen sellainen lähetyttävän oloinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi