Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nitrofur-c, pahoinvointi ja päänsärky

Vierailija
20.08.2016 |

Onko kenelläkään tuttu lääke? Sain lääkkeen virtsatietulehdukseen. Kärsin heti lääkekuurin ensimmäisenä päivänä pahoista haittavaikutuksista eli vatsa sekaisin ja oksennutti, myös päätä särkenyt paljon. Selexid ei tehonnut, joten sain tämän kuurin. Uskallanko lopettaa kuurin kesken, kun olo on aivan hirveä? Kokemuksia kaipailen tai asiantuntijatietoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi on Nitrfurin yleienen haittavaikutus, pääsärky harvinaisempi. Jos pissatulehdusoireet on menneet ohi, et tarvitse uutta kuuria ja voit lopettaa tämän nykyisen,.

Vierailija
2/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitrofur on kyllä viheliäinen lääke. Oikeastaan itselläni ei minkään lääkkeen kanssa ole ollut ongelmia, mutta nitrofur oli sellainen että kuuri täytyi lopettaa kesken.

Makasin vain sohvalla kipuralla hirvittävä kylmähiki pinnassa ja yritin pidätellä oksennusta. Olo oli aivan kammottava. Pahempi kuin vatsataudissa, vaikka siis pelkään kuollakseni vatsatauteja.

Joten tuota lääkettä en enää sen jälkeen ole syönyt.

Tuo pahoinvointi ja oksentelu taitavat olla aika yleisiä haittavaikutuksia tässä lääkkeessä.

Soita tk.hon niin vaihtavat antibiootin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lääke ja tutut sivuoireet. Pidättelin oksennusta kuurin ensimmäisestä päivästä alkaen. Lopulta oli pakko ottaa yhteyttä lääkäriin ja pyytää lääkkeen vaihtoa.

Kärsin hyvin usein virtsatientulehduksista (muutama erä myös estolääkitystä koettuna) ja nykyisin pyydän aina, ettei lääkäri määräisi Nitrofuria. Muitakin vaihtoehtoja on!

Vierailija
4/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä toinen kuuri. Ei saa lopettaa kesken, taisit keretä vain yhden päivän syödä?

Mä en saanut siitä pahoinvointia enkä päänsärkyä, mutta kuurin lopussa ilmeisesti sivuvaikutuksena pukkasi päälle paha keuhkokuume, jonka takia piti käydä keuhkokuvassakin...

Vierailija
5/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä toinen kuuri. Ei saa lopettaa kesken, taisit keretä vain yhden päivän syödä?

Mä en saanut siitä pahoinvointia enkä päänsärkyä, mutta kuurin lopussa ilmeisesti sivuvaikutuksena pukkasi päälle paha keuhkokuume, jonka takia piti käydä keuhkokuvassakin...

Siis tarkoitin että pyydä että antavat eri lääkettä kuurin :D Olipas taas selkeästi kirjoitettu.

Vierailija
6/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny sitä lapsena estolääkkeenä. Paras tapa estää huonoa oloa voimakkaan pillerin vatsakalvoja ärsyttävästä vaikutuksesta on syödä se jogurtin kera tai ylipäänsä ruoan kanssa. Silloin vatsanärsytys on vähäisin. Päänsärky ei ole ollut minulle tuttu oire, mutta tuo paha olo on sen pillerin ominaisuus ja usein lääkärikin varoittaa ottamasta tyhjään mahaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä