Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi odottaa elämältä nelikymppisenä?

Vierailija
20.08.2016 |

Kaikki vanhat haaveet on toteutettu ja niihin pääasiassa petytty. Opinnot on tehty, ehkä tuli mentyä väärälle alalle. Työura on ja hienolta kuulostava titteli, stressiä aivan perkeleesti. On talo ja kaunis puutarha, pelkkää siivoamista. Aviomies on, ei enää puhuta eikä kosketa. Lapset on tehty, niitäkään ei enää voi tulevaisuudelta odottaa. Mitä siis voi odottaa? Että pääsee joskus eläkkeelle? Sitä ennen vielä lähes 30 vuotta raahautumista päivästä toiseen...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SUN MIES JA ISKE NUORI KOMEA KOLLI! niin ne miehetkin tekee, lapset joko sun ja uuden komistuksen luo asumaan tai jätät miehelle.

OLE ITSEKÄS!

LUE HERMAN HESSEN KIRJA AROSUSI, SE KERTOO KESKI-IÄN KRIISISTÄ.

Vierailija
22/25 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa se tylsä elämäkin maistua taas mannalle, kun aikas kärvistelet solumyrkkyhoidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän parasta aikaa! Ei enää pientä lasta, työt sujuu jo rutiinilla vasurilla. Talo on maksettu ja kaikki rahat voi törsätä omaan hyvinvointiin ja huvitteluun. Mieskin (sama ollut jo yli 20 vuotta) rentoutui silmissä kun lainat saatiin maksettua. Lapsi harrastaa paljon kodin ulkopuolella, joten aikuisten aikaa on paljon ;). Nyt ehtii hyvin treenata, kokkailla, juosta leffassa, teatterissa tai konsertissa ja viettää ihania iltoja rakkaan kanssa, johon olen jotenkin kummasti uudelleen ihan lovena ❤️. Ollaan vähän kuin lapsettomia jälleen, paremmilla talousresursseilla varustettuna.

Vierailija
24/25 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se niin on, että todennäköisimmin edessä on avioero ja muutos kaikkeen. Parisuhdeloma kuulostaa suoraan sanottuna helvetiĺliseltä piinalta. Halutaan ihan eri asioita. Minä en edes halua enää miestäni mukaan minua kiinnostaviin juttuihin, koska en jaksa katsella sen jatkuvaa kännykän selaamista. Illalla olisi sitten edessä vaivaannuttavan seksin osuus. Tökerö räpläys, muutama tökkäys ja eri aikaan suihkuun. Lapset on sentään puskurina välissä, aina voi mennä lasten ehdoilla kun tietää, ettei yhteisiä ehtoja enää löydy.

ap

Vierailija
25/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän parasta aikaa! Ei enää pientä lasta, työt sujuu jo rutiinilla vasurilla. Talo on maksettu ja kaikki rahat voi törsätä omaan hyvinvointiin ja huvitteluun. Mieskin (sama ollut jo yli 20 vuotta) rentoutui silmissä kun lainat saatiin maksettua. Lapsi harrastaa paljon kodin ulkopuolella, joten aikuisten aikaa on paljon ;). Nyt ehtii hyvin treenata, kokkailla, juosta leffassa, teatterissa tai konsertissa ja viettää ihania iltoja rakkaan kanssa, johon olen jotenkin kummasti uudelleen ihan lovena ❤️. Ollaan vähän kuin lapsettomia jälleen, paremmilla talousresursseilla varustettuna.

Jep, se on kivaa. Ainakin minulla vapaaehtoisen lapsettomuuden suurin etu on juuri siinä, että tällaista kivaa elämää ei tarvitse laittaa tauolle vuosikymmeneksi tai kahdeksi. Ja talousresurssit ovat tietenkin paremmat kuin lapsiperheellä, jonka vanhemmat ansaitsevat saman verran.