Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raitis nainen jota ei kukaan rakasta.

Vierailija
20.08.2016 |

Eikä minulla ole tatuointejakaan, enkä polta. Ylipainoa ei ole kuin ehkä 10kg, muodokas olen. Muuten olen tavallinen nainen, keski ikäinen. Yksinäinen kyllä.
Olenkin miettinyt että laitan tatuoinnin ja värjään hiukset hopenharmaa/punainen kuosiin. Käytän ainoastaan hameita, hieman lyhyempiä, ja tietenkin kunto-ohjelmalla tiputan painoa ja muokkaan vartalaoni. Tupakkaan en taivu mutta viiniä ehkä voisin kokeilla.
Jospa sitten joku minuakin rakastaisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastaisin sua! Mikään ei ole parempaa kuin se kun vanhempi nainen istuu muhkean peppunsa kanssa jykevälle leualleni! <3

M24 puumalover

Vierailija
2/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suunnitelmalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ikää mittarissa ap?

Vierailija
4/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastaisin sua! Mikään ei ole parempaa kuin se kun vanhempi nainen istuu muhkean peppunsa kanssa jykevälle leualleni! <3

M24 puumalover

Miksi miehet aina sekoittaa rakkauden ja seksin? Kyllä minä seksiä saan ja annan, nyt puhuin Rakkaudesta.

Vierailija
5/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lopettaisit ton marttyyrinä vinkumisen ihan ekaksi, vois auttaa.

Vierailija
6/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24 puumalover

Miksi miehet aina sekoittaa rakkauden ja seksin? Kyllä minä seksiä saan ja annan, nyt puhuin Rakkaudesta.

Etkö vielä tiedä vanhaa totuutta, että mies ei rakastu naiseen, jota kohtaan ei tunne ensin seksuaalista vetoa. 

Vierailija
7/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali oli jo melkein postissa mutta sitten pilasit kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä