Millaisen yrityksen perustaisit, jos voittaisit lotossa?
Minä perustaisin palvelukahvilan, siis sellaisen oikean kahvilan joita Keski-Euroopassa on. Jossa istutaan pöytään ja odotetaan tarjoilijaa. Ei tarvitse kulkea linjastolla ja painaa itse kahvia automaatista kuppiinsa.
Lisäksi minun kahvilassani kävisi vain käteinen raha. Kortilla olisi turha yrittää maksaa :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mä perustaisin jnkl asumisyksikön, jossa olis erilaisessa elämäntilanteessa olevia, avun tarpeessa olevia ihmisiä. Vanhuksia, jotka ei pärjää yksin, lievästi kehitysvammaisia, ongelmanuoria, uusavuttomia vanhempia lapsieen. Tarjoaisin yhteisöllistä asumista ympäristössä, jossa on virikkeitä ja järkevää tekemistä kuntouttavalla työotteella.
Itse en osallistuisi ko. työhön, koska mulla ei ole siihen sopivaa koulutusta tai luonnetta. Mutta ajattelen että tää olis hyvä tapa parantaa maailmaa.
Tämä kertoo ihmisestä paljon, sinulla on hyvä sydän. Olet varmasti hieno ihminen! Tämä työ oli aivan loistava! Tätä tämä maa tarvitsisi!
Jonkun itfirman miehelle, ite voisin tehdä jotain asioita kulisseissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bordellin. En tosin suomaassa. Muuttaisin ulkomaille.
Entä jos kohtaisit rekryongelman, ja olisit firmassasi ainoa työntekijä?
En usko että mahdollista. Täältä av:lta olis tulijaa jos maksan lennot. Sen verran on munan puutetta itkeviä ämmiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mitään yritystä.
Jos on hyvä yritysidea niin pitäisi voida perustaa ilman lottovoittoakin ja pystyykin. Hyvä idea ei ole "musta tuntuu" juttu vaan faktoja pöydässä.
Tuota ei kysytty. Ketjuihin ei ole pakko kirjoittaa, jos ei ole sanottavaa siitä, mistä avaus on tehty.
Minäpä kirjoitan silti, etkä sinä persrunkkari sitä estä. Että imase vaan persettä.
Eli yrittäminen kiinnostaa teitä mahdollisia voittajia. Itse olisin niin itsekäs että pari vuotta kiertelisin (luontoystävällisesti) maailmaa etsien sitä paikkaa mihin haluaisi matkoiltaan aina palata.ja koska eläimet ja luonto tarvitsevat pikaisesti apua niin kai taloudellisesti riippumattomana yrittäisin jotenkin jeesata näitä aiheita. Loskapaskaa ja marraskuun pimeyttä tuskin katteleisin ihan vähään aikaan..
Ostaisin vanhan maatilan, palkkaisin sinne sosiaalisin perustein esim. kehitysvammaisia, pitkäaikaistyöttömiä jne. Siellä olisi hedelmätarha, kasvimaa, lampaita, kissoja, koira, ehkä eläkkeellä oleva poni. Vanhassa navetassa olisi herkkusieniviljelmä. Ehkä B&B -majoitusta.
Ei tarviis tuottaa voittoa.
Yrittäisin varmaan saada starbucksin tänne omaan kaupunkiin ja pyörittää sitä.
Koko ikäni veneillyt joten unelma olisi tuoda tänne jotain uniikki veneitä.. Jos voitto olisi tyyliin eurolottovoitto niin ei haittaisi jos ei tulosta syntyisi.. Tai ainakaan ei tarvitsisi hermoilla. Mutt veneiden parissa..