Te jotka ette osaa nimetä lapsianne!
Kaikki te jotka nimette lapsenne Ida, Kia, Sara yms. KUTSUTAA NIITÄ LAPSIANNE SITTEN NIILLÄ NIMILLÄ PERKELE! Jos haluatte että lapsi onkin Iida, niin sitten pitää antaa sellainen nimi. Itse kärsin JOKA PÄIVÄ kun te perkeleet venytätte nimeäni. Aina saa olla sanomassa että se nimi on Erika ei EEEEEEEERIKA.. Ihan oikeasti. Sitten joku älykääpiö sanoo että kun minä niin pidän siitä EEERIKA NIMESTÄ. No vaihda itelles! Minä olen yhdellä Eellä. Minä kutsun kaikkia niinkuin kirjoitetaan ellei erikseen sano että jostain syystä haluaa kutsuttavan epävirallisessa esim. Iida eikä Ida. Ps. jos joku tunnistaa niin ehkä hyvä oppivatpahan ehkä vihdoin kirjoittamaan sen sähköpostin sillä yhdellä eellä.
Kommentit (6)
E-ri-ka? Et voi olla tosissas... Yleensä tollaset lausutaan aina pidemmin, sillä Ida, Pia ym. nimet on ruotsalaisia ja lausutaan ruotsalaisittain. Ihan typerää special f*cking snowflake-touhua lausua suomalaisittain noi nimet.
Vierailija kirjoitti:
E-ri-ka? Et voi olla tosissas... Yleensä tollaset lausutaan aina pidemmin, sillä Ida, Pia ym. nimet on ruotsalaisia ja lausutaan ruotsalaisittain. Ihan typerää special f*cking snowflake-touhua lausua suomalaisittain noi nimet.
Nyt on kyllä mennyt puurot ja vellit sekasin. Ida on saksankielinin nimi ja lausutaan alunperin yhellä iillä. Täällä suomessa maajussit on alkanut venyttää kaikki nimet. Ps. kun muutin pk-seudulle, nimien venyttely väheni, mutta nytkun muutin takaisin tänne keskisuomeen niin taas alkoi Eerikaa kuulla ihan toisella tavalla.
Niimpä. En kyllä yhtään tiedä miten lasten kavereiden nimet aina pitäisi kirjoittaa, kun suurimman osan mielestä on niin hienoa kirjottaa lyhyessä muodossa ja sanoa pitkänä.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. En kyllä yhtään tiedä miten lasten kavereiden nimet aina pitäisi kirjoittaa, kun suurimman osan mielestä on niin hienoa kirjottaa lyhyessä muodossa ja sanoa pitkänä.
Juurikin tämä! Antaisivat vaa sellaiset nimet suoraan miten haluat sanottavan!
Tuttavani lapsi on Mira. Yllätyin, kun kuulin, että nimi lausutaankin Miira.
Enkä anna. Olen ruotsinkielinen, ja lapseni nimi lausutaan suomenruotsalaisittain.