Mille synnyttäminen tuoksuu?
Tuoksuu koko vauveli hunajalle ja sellaiselle ihanalle? Vai mille?
Kommentit (23)
Hielle ja verelle. Ehkä desinfiointiaineelle. Puhdas vauva tuoksuu ihanalta, mutta vasta myöhemmin, ei synnytyssalissa.
Toiselle tuoksuu, toiselle haisee.
Siskoni oli kuulemma ulostanut synnytyksessään (tai no, keisarileikkaus), että siellä hais sit varmaan siltä...
HAH HAH paskoo synnytyksessä! Aika noloo! :D Toivottavasti itte joutuu siivomaan paskansa.
Haisee ehkä vähän aluksi sairaalalta, sellaiselta puhdistusaineelta. Sitten ilokaasu ei kauheasti haissut miltään, sitten haisi hiki ja veri. Kätilön kahvi tuoksui jossain vaiheessa. Vauva ei tuoksunut mitenkään ihmeen hyvältä heti aluksi, ehkä vähän oudolta.
Vierailija kirjoitti:
HAH HAH paskoo synnytyksessä! Aika noloo! :D Toivottavasti itte joutuu siivomaan paskansa.
Kyllä se suoli kuule tyhjenee siellä ihan jokaisella.
Paska, veri ja kusi siellä löyhkää. Sitä ei nyt vaan yksinkertaisesti pysty kaunistelemaan. Ja mikä juttu toi on et vauvat haisee hyvältä? Ne haisee puklulta ja paskalta. Niin ja olen itsekin äiti, mut onneks lapseni on jo teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus joudun synnärille niin en TOD aio siellä paskantaa alleni! Joku respecti sentään mammat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus joudun synnärille niin en TOD aio siellä paskantaa alleni! Joku respecti sentään mammat!
Ja miten ajattelit estää tämän? Jos teet kotona suolentyhjennyksen niin sitten vasta haiseekin se löysä ruikku mitä ponnistaessasi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet mies. Jos et ole, niin alahan totutella ajatukseen allesi paskomisesta synnytyksen yhteydessä. Oikeastaan toivon, ettet lisääntyisi, saattaahan sekin olla aika noloa. Ja entä jos vauva onkin vaikka ruma, saaks sen antaa pois? OMG! Hei jotain respectii!
Kalanperkeiltä lasteni isän mukaan. :D Uskon olevan ihan hyvä vertaus.
No kun suoraan kysytään, niin suora vastaus...
Mun esikoiseni syntyi kaksi viikkoa lasketun ajan jälkeen, lapsivesi oli jo loppu ja istukka parhaat päivänsä nähnyt. Jälkeiset ja vuoto haisivat hirvittäviltä.
Vauvaa ei nykytyyliin pesty ollenkaan, vähän kuivailtiin ja kammattiin. Silti hän tuoksui ihan kissanpennulta alusta asti. Taisin sitä tuoksueroa äidin ja lapsen välillä kätilöllekin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ajattelit estää tämän? Jos teet kotona suolentyhjennyksen niin sitten vasta haiseekin se löysä ruikku mitä ponnistaessasi tulee.
No hei! Vauva tulee pimpistä ei pyllystä! Kai mä hallitsen omat toiminnot!
Mulla ei tuoksunut/haissut oikein miltään. Ammeen jälkeen olin itse puhdas eikä mitään tullut alle. Luonnollinen, kaunis ja kaikinpuolin siedettävissä oleva luonnollinen tapahtuma jonka lopputulos oli täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet mies. Jos et ole, niin alahan totutella ajatukseen allesi paskomisesta synnytyksen yhteydessä. Oikeastaan toivon, ettet lisääntyisi, saattaahan sekin olla aika noloa. Ja entä jos vauva onkin vaikka ruma, saaks sen antaa pois? OMG! Hei jotain respectii!
Tottakai sen saa pois antaa tai sitten jos on vammanen tai muu retardii. Mä oon 16v ja oot sä joku natsi kun estät mun lisääntymisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. 90-luvulla saatiin peräruiske ennen synnytystä. Ei tarvinnut paskoa ainakaan minun. Onko muuttunut jostain syystä?
No ei kyllä tyhkene.. Ei mulla ainakaan kyllä kumpaakaan, pissasin ämpäriin juuri ennen kuin alkoi poika tulemaan. Paskonut en.
Verelle, paskalle, kuselle