Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ma en osta kavereiden lapsille yhtaan kalliimpaa lahjaa, kuin mita he antavat minun lapsilleni! Mita minakaan sinne rahaa syytamaan.

Vierailija
02.03.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni saamat lahjat maksaa. Muille lapsille ostan lahjoja ihan oman tilanteen mukaan.

Vierailija
2/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa ärsyttääkö minua, kun vuosikaudet ostettiin itse lapsettomina miehen siskon lapsille kalliita synttäri- ja joululahjoja. eikä edes olla miehen kanssa yhdenkään lapsen kummeja mutta haluttiin kuitenkin panostaa ja ostaa kunnolliset lahjat sukulaislapsille.

nyt kun siskojen lapset ovat jo isoja yläasteikäisiä ja meillä on taas vuorostaan pieniä lapsia niin kälyt päättivät etteivät he enää harrasta joululahjojen ostoa kuin omille lapsilleen. synttärilahjatkin ovat tosi surkeita tyyliin lidlistä ostettu lelu joka hajoaa jo juhlapäivän iltana. kumpikin sisko on kummitätinä toiselle meidän lapsista eivätkä edes kummilapsilleensakaan osta kunnollista lahjaa.

että suoraan sanoen v*tuttaa moiset tyypit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

arvaa ärsyttääkö minua, kun vuosikaudet ostettiin itse lapsettomina miehen siskon lapsille kalliita synttäri- ja joululahjoja. eikä edes olla miehen kanssa yhdenkään lapsen kummeja mutta haluttiin kuitenkin panostaa ja ostaa kunnolliset lahjat sukulaislapsille.

nyt kun siskojen lapset ovat jo isoja yläasteikäisiä ja meillä on taas vuorostaan pieniä lapsia niin kälyt päättivät etteivät he enää harrasta joululahjojen ostoa kuin omille lapsilleen. synttärilahjatkin ovat tosi surkeita tyyliin lidlistä ostettu lelu joka hajoaa jo juhlapäivän iltana. kumpikin sisko on kummitätinä toiselle meidän lapsista eivätkä edes kummilapsilleensakaan osta kunnollista lahjaa.

että suoraan sanoen v*tuttaa moiset tyypit!