Mitä teet juuri nyt?
Minä siemailen hieman väkijuomaa, kastelen kukkia ja nautin olostani 🍷
Olen onnellinen kissani kanssa, vaikka en ole rikas.
Mukavaa lauantaita kaikille!
Kommentit (29)
Istun mökillä pirttipöyän ääressä. Yksin oon eläinteni kanssa täällä.
Harkitsen josko kohta menisin lenkille koirien kanssa. Illalla oisi lähitienoolla myös avatanssit - tekisi hirveesti mieli mennä kattoo millasta siellä olisi. Kun en oo koskaan ollut. Mutten tiiä kehtaako yksin mennä :/
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen josko kohta menisin lenkille koirien kanssa. Illalla oisi lähitienoolla myös avatanssit - tekisi hirveesti mieli mennä kattoo millasta siellä olisi. Kun en oo koskaan ollut. Mutten tiiä kehtaako yksin mennä :/
Mene ihmeessä! Ainahan sieltä pääsee pois jos et viihdy. :)
Aamupuuroa suunnittelen. Justiinsa herännyt, kahvia siemailtu.
Tulin AVlle vilkaisemaan äkkinäisesti.
Selasin sitä ennen MuuanVaihtoehtoista mediaa, ja ihan vapaaehtoisesti. (MV-lehti)
Suosittelen ^.
Ajattelin vilkaista tuota vok:n joukkotappelua Ruotsissa. 40 hlöä partalapsia on taas osoittanut kiitollisuuttaan elättäjiään kohtaan ilmeisesti... :(
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä vaan! Lähtisin mukaasi, jos olisin siellä :)
Kissani kanssa minäkin olen täällä.
Tultiin juuri kotiin kyläyhdistyksen järjestämistä picnic partyista ja kohta alan tehdä päivällistä.
Makoilen hotellin sviitissä sohvalla, syön karkkia ja sekaan mammapalstaa masu pystyssä. Kohta miehen kanssa ulos kävelylle ja sen jälkeen saunomaan. Huomenna kylpylään!
Tulin salilta kotiin ja jumitin tähän pöydän ääreen palautusjuoman ja puhelimen kanssa. Pitäis lähteä suihkuun ihan kohta.
Odotan synnytyksen alkamista. Saunaan pian ja seksiä päälle jos sillä lähtis tulemaan, kun nivuset, polvet ja nilkat ei kestä enää kävelyä ja supistelu alkaa olla pirullista, mutta kun se ei vain tuu!