Mitä teet juuri nyt?
Minä siemailen hieman väkijuomaa, kastelen kukkia ja nautin olostani 🍷
Olen onnellinen kissani kanssa, vaikka en ole rikas.
Mukavaa lauantaita kaikille!
Kommentit (29)
Olen välillä saunassa ja nyt tulin tähän vilvoittelemaan.
Luen ja kirjoitan av:lla vettä juoden.
Vierailija kirjoitti:
Selaan av:ta töissä...
Jos olet sairaanhoitaja niin mene tekemään töitäsi!
Istun koneella, minullakin päivällisen jäljiltä viiniä lasissa. Perhe tekee omiaan: mies lukee, vanhin lapsista lähti kaverin luo, saattaa jäädä sinne yökylään. Nuoremmat on kavereiden kanssa ulkona pelailemassa tms.
Alan kohta käsitellä sieniä pakastusta varten. Tiskikone käy.
Maakellarissa odottaa kolme saavillista naudanlihaa palasina. Pitäis laittaa ne pienemmiksi paloiksi ja pakastimeen. Yhden saavillisen sain jo pakkaseen, se kun oli jauhelihaa eikä kestä kyllä yhtään ylimääräistä sekuntia odotella. Juonpa nyt ensin kahvia.
Ruoka on uunissa, katselen telkkaria ja yritän olla huomioimatta sohvan toiseen päätyyn kannettuja, viikkausta odottavia pyykkejä...
Yritä selvitä hyväksikäytön aiheuttamasta traumatakaumasta, ei tässä voi elämästä ja teoista oikein puhua, äiti tiesi hyväksikäytöstä mutta ei puuttunut asiaan. Pesen ja desinfioin itseäni.
Pitäkää hauskaa kaikki jotka voitte mutta älkää kuitenkaan dissatko niitä joilla ei mene aivan yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yritä selvitä hyväksikäytön aiheuttamasta traumatakaumasta, ei tässä voi elämästä ja teoista oikein puhua, äiti tiesi hyväksikäytöstä mutta ei puuttunut asiaan. Pesen ja desinfioin itseäni.
Pitäkää hauskaa kaikki jotka voitte mutta älkää kuitenkaan dissatko niitä joilla ei mene aivan yhtä hyvin.
Voimia sinulle! Muista että jatkoelämän päätät itse millainen sen haluat olevan. Yhtään vähättelemättä kokemaasi. Eli annatko sen pilata kaiken aikaa ajatuksesi ja tekosi vai jätätkö kokemasi "taakse" niin että et vatvo sitä kaiken aikaa. Mennyttä et takaisin saa, mitään et pysty enää muuttamaan ja pystytkö hyväksymään tosiasian että sinua ei suojeltu silloin mutta nyt kun itse päätät asioistasi, KUKAAN ei tee sinulle samanlaista pahaa koska sinä päätät.
Silloin sinäkin voit nauttia nyt ihanasta auringosta, kuunnella radiosta YLE:n musaohjelmaa ja olla vaan kun asiat on nyt hyvin. 😊 Tsemppiä!
Vollotan vauvan kanssa mökillä. Toiset saunoo ja pitää hauskaa.
Mutustan itse tekemääni pizzaa, juon kossukolaa, kuuntelen musaa, selaan AV:ta.
Onko tuo kompakysymys? Juuri nyt kirjoitan av-palstalle, tietenkin!
Kuuntelen olympiatriathlonin selostusta
Katson triathlonia, odotan saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vollotan vauvan kanssa mökillä. Toiset saunoo ja pitää hauskaa.
Miksi vollotatte? Koliikki tms? Eikö joku voisi vahtia vauvaa, että pääsisit itsekkin saunaan rentoutumaan? Voimia.
Makaan lahnana olohuoneen sohvalla, tuijotan valkoista kattoa ja pohdin elämää. Kohta voisi mennä koneelle taiteilemaan ja suunnittelemaan parempaa huomista
Söin juuri kanasalaatin ja mietin, lähtisinkö nyt vai vasta vähän myöhemmin koiran kanssa iltalenkille. Mukavaa lauantaita myös Sinulle!
Imetän, teen kauppalappua ja istun koneella..
Mietin mitä tekisin seuraavaksi, harkitsen sitä että menisin keräämään mustikoita..