Kehu IHANIN kesälomakohteesi E-Euroopassa!
Haluaisin aloittaa jo haaveilun seuraavasta kesälomamatkasta (ja säästämisen) joten nyt tarvitsen kohteen: lapsiperheille sopiva, rauhallinen paikka jossa mielellään kirkkaansiniset uimavedet! Mikä tämä paikka voisi olla?
Kommentit (9)
Voi olin tulossa kehumaan Barcelonaa, mutta se ei ihan istu kuvaukseen :D meille parikymppisille täydellinen kohde, mahtavat shoppailumahdollisuudet, yöelämä ja rannat. Etelä-Italiasta olen kuullut pelkkää hyvää, kuulemma kaunista ja rauhallista. Ehkä se voisi sopia teille? :)
Juu, Barcelonassa olen minäkin käynyt sinkkuaikoina, mutta näin perheellisenä nykyisin kaipaan lepoa, rauhaa, hiekkarantaa ehdottoman kirkkailla vesillä:) Lapset ovat 8 ja 11v ja tykkäävät hekin uida.
ap
Kreikan Ammoudia! Prevezan lähellä. Täydellinen lapsiperhepaikka.
Cala D'or ei lähde mielestäni koskaan! Rauhallista, kaunista, ihanat poukamat, turkoosi vesi...
http://www.mallorcatour.net/fi/Mallorca_Lomakohteet/Etela_Mallorca/Cala…
Mallorcalla kivoja paikkoja useitakin.
Itse pidän tosi paljon myös Ranskan lomakohteista etelä-Ranska sekä Normandian ja Bretagnen rannikko.
Cadizin seutu Espanjassa. Tarifa, Conil ja muut kohteet. Uskomattomia rantoja, päiväreissut Sevillaan onnistuvat, lähellä iso luonnonsuojelualue jonne tehdään retkiä ja Portugalin puolellekin pääsee helposti. Mutta tuolla espanjan kielen taito olisi hyvä olla jonkunlainen,on lähinnä espanjalaisten itsensä suosimaa lomaseutua.
Itse olen kiertänyt Kreikat, Turkit, Ranskat ja Italiat, mutta ei ole tuon seudun voittanutta.
Sisilian Taormina.
Sykähdyttävän kaunis paikka, kallis kylläkin.
Taormina on pieni kaupunki vuoren rinteellä upeine maiseminen (esim.Etna)
Merenrantaan pääsee köysiradalla/bussilla tai majoittua voi alhaalla Taormina Maressa niin ranta vieressä.
Minä tykkäsin Gardajärve seudusta.