Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun miehen logiikalla mua voi henkisesti pahoinpidellä, koska

Vierailija
20.08.2016 |

Mun auto on hajoamassa , eikä mulla ole käteistä tarpeeksi toisen auton ostoon. Olen korjauttanut sitä muutamalla sadalla eurolla. Ostin auton mieheltäni ihan rahalla. Nyt se huutaa mulle lapsilisisistä, jotka sovittiin tulevan mun tilille. Laskee niitä ja karjuu. Toissapäivänä kehui mua, kuinka säästäväinen vaimo olen verrattuna muihin ja kuinka vaatimattomasti kulutan. Tuntuu että tukehdun justiinsa. Jos alan itkemään se huutaa enemmän ja haukkuu ihan täysin.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas ap. Eroa nyt. Kerro lapsille, että he kyllä saavat nähdä isäänsä sen verran kuin haluavat. Kerro, että sinun on paha olla ja että isä kohtelee ja on kohdellut sinua huonosti. Kerro että isä ei rakasta sinua. Älä hauku häntä, kerro vain rauhallisesti, miksi olet tekemässä näin.

Tottakai tilanne on lapsille raskas. Nyt sinulta vaaditaan vahvuutta pysyä päätöksessä, vahvuutta selittää asiallisesti ja avoimesti lapsille, miksi et voi jatkaa miehen kanssa. Kerro vain tosiasiat, älä haukkuen vaan todeten.

Kerro, että et voi nyt jättää lapsia isälle koska häipyy juomaan kertomatta lähdöstään.

Voimia, paljon voimia. Onko nyt tosiaan tullut se viimeinen pisara. Jos sinulla on ystäviä tai sukulaisia, pyydä heiltä nyt tukea.

Kiitos paljon tästä, likutuin kyyneliin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla