Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Hirvein hajuvesi?

Vierailija
20.08.2016 |

Varmaan on tehty aiemminkin tämmönen gallup, mutta listataanpa tähän mielestänne hirveimpiä tuoksuja. Tietysti kaikki markettituoksut on aika karseita, mutta mitkä ovat inhokkinne ns.oikeista tuoksuista?
Miesten tuoksuista kamalin on se vihertävä miehen vartalon mallinen pullo. Tiedätte varmaan, en nyt muista nimeä. Aiemmin sitä käytti kaikki, nykyään vain romanit.
Naisten tuoksuista Lancomen Poeme. Tosi voimakas ja ällö.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tresor. Kamalin ja hirviömäisin ihminen jonka tunnen käytti päivittäin tuota myrkkyä. Tunnistan tuon tuoksun jo kaukaa ja voin fyysisesti pahoin. En ole koskaan pitänyt tresorista, mutta tämän mielipuolen ansiosta olen alkanut vihaamaan tuoksua ja kaikkia jotka sitä käyttää.

Olispa kauheaa jos mua vihattais käyttämäni hajuveden perusteella.

En tosin käytä mitään, ja pomo kieltää töissä käyttämästä.

Tuoksumuistot on niin vahvoja, että väkisinkin voi tulla tuollainen mielleyhtymä. Niinku joku tuossa kirjoitti: joku kamala ihminen käytti sitä ja hän haistaa tuoksun, niin tottakai mieleen tulee se kamala ihminen.

Vierailija
62/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä laatua, jos sitä on kaadettu pullollinen päälle niin ympäristö tukehtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pesemättömän witun ja perceen haju, jota wanhat haaskat ( alkaen +30 v. ) käyttävät, eikä mitään tolkkua niissä määrissä. Jumalauta kun maalit käpristyy seiniltä ja ohikulkijoilta salpautuu henki sekä tirahtaa vedet silmiin, kun tuollainen hajupommi menee lähimaastossa.

Vierailija
64/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on mitä todella monet nuoret naiset nyt käyttää?

Sitä ilmeisesti kuuluu laittaa tosi paljon ja se haisee samalta kun teininä kaveri oli juonut liikaa halpaa likööriä ja vessassa pitelit sen hiuksia samalla kun se oksentaa. Osaako kukaan sano?

Vierailija
65/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 90-luvulla iltatuoksuna CK Obsession jonka monet maininneet inhokkina täällä. emEn ole köyttänyt enää mutt tein vain silloin sellaisen huomion tästä tuoksusta että monet miehet rakastavat tätä, sain baarissa poikkeuksellisen usein kysymyksiä, kommentteja ja kehuja ihanasta tuoksusta miehiltä 😀

Vierailija
66/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherilla oli, toivottavasti ei enää, 90-luvulla sellainen vihertävä hajuvesi (soikea pullo?) joka oli aivan järkky! Veljen tyttöystävä käytti tätä litrakaupalla ja meidän koko talo lemusi vielä pitkään sen jälkeen kun hän lähti kotiin.

Sitten on jo tuo mainittu miesten Jean Paul Gaultier haju, se mies pullo. Mun eka poikaystävä käytti tätä ja silloin jotenkin tykkäsin mutta sittemmin tajunnut miten kaamea se on. Tätä käytetään myös litrakaupalla. Esim meidän lähikaupassa on töissä mies(hyllyttäjä?) joka tätä käyttää ja aina tietää koska hän on töissä kun käytävät lemuaa vaikkei miestä näy.

Vierailija
67/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tuoksuja ja en oikein keksi sellaista, joka olisi oikeasti ihan hirveä. Jotkut hajuvedet eivät sovi juuri itselle, ja sitten on monia klassikkoja jotka ovat oikeasti hienoja luomuksia mutta tuntuvat nykypäivänä auttamattomasti vanhanaikaisilta eli juuri näitä "mummotuoksuja".

Esimerkkinä vaikka Guerlainin Mitsouko, klassikko (nykyään muutettu koostumus) joka tuoksuu minun ihollani ihan kissanpissalle. Ei vaan sovi minulle. Chanelin Cristalle on vähän samanlainen. YSL:n Opium oli todella "uutta" 70-luvulla, mutta en voisi kuvitella käyttäväni sitä nyt, aivan liian raskas ja mausteinen. Samoin Chanelin 5. Joillekin ihmisille nuo voivat kyllä sopia tosi hyvin. 

Karmea kokemus oli myös Byredon Blanche. Kokeilin sitä ranteisiin ja ihmettelin vähän myöhemmin oliko naisten vessassa kenties ollut jotain hyvin teräväntuoksuista teollista käsisaippuaa, sillä nenääni tunki koko ajan epämiellyttävä tuoksu. Se olikin Blanche... 

Vierailija
68/68 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 90-luvulla iltatuoksuna CK Obsession jonka monet maininneet inhokkina täällä. emEn ole köyttänyt enää mutt tein vain silloin sellaisen huomion tästä tuoksusta että monet miehet rakastavat tätä, sain baarissa poikkeuksellisen usein kysymyksiä, kommentteja ja kehuja ihanasta tuoksusta miehiltä 😀

Minusta Obsession oli ihana ja sensuelli tuoksu, säästeliäästi käytettynä. On vieläkin, vaikken voisi enää käyttää sitä. Se on kai myös nykyään eri tuoksu kuin silloin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi