Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Hirvein hajuvesi?

Vierailija
20.08.2016 |

Varmaan on tehty aiemminkin tämmönen gallup, mutta listataanpa tähän mielestänne hirveimpiä tuoksuja. Tietysti kaikki markettituoksut on aika karseita, mutta mitkä ovat inhokkinne ns.oikeista tuoksuista?
Miesten tuoksuista kamalin on se vihertävä miehen vartalon mallinen pullo. Tiedätte varmaan, en nyt muista nimeä. Aiemmin sitä käytti kaikki, nykyään vain romanit.
Naisten tuoksuista Lancomen Poeme. Tosi voimakas ja ällö.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ne vanhempien naisten käyttämät, yleensä todella voimakkaat hajuvedet on kamalia. Yleensä kulkevat vielä sellaisessa pilvessä. En tiedä, mitä ne kaikki ovat, mutta arvaus on Chanel vitonen ja YSL:n Opium. Google tiesi kertoa, että Opium on vuodelta 1977, joten se todennäköisesti on näitä.

Ja ap tuo mainitsemasi Poeme kyllä tuntuu tällaisten rinnalla todella raikkaalta ja kivalta tuoksulta.:) Mutta ymmärrän, mitä tarkoitat, se ei ole niin kevyt tuoksu ja nykyään tuollaisetkin jo saavat itselleni sitä päänsärkytunnetta.:)

Kertokaa nyt vielä, mitä alapeukuttamista tässä viestissä on:D :O

En alapeukuttanut viestiäsi, mutta yleensä alapeukun antamalla ilmaisee vain olevansa eri mieltä. Ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti.

No toi viesti on aika pitkä, joten alapeukku ei oikein paljasta mistä on kysymys:D

Vierailija
22/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ne vanhempien naisten käyttämät, yleensä todella voimakkaat hajuvedet on kamalia. Yleensä kulkevat vielä sellaisessa pilvessä. En tiedä, mitä ne kaikki ovat, mutta arvaus on Chanel vitonen ja YSL:n Opium. Google tiesi kertoa, että Opium on vuodelta 1977, joten se todennäköisesti on näitä.

Ja ap tuo mainitsemasi Poeme kyllä tuntuu tällaisten rinnalla todella raikkaalta ja kivalta tuoksulta.:) Mutta ymmärrän, mitä tarkoitat, se ei ole niin kevyt tuoksu ja nykyään tuollaisetkin jo saavat itselleni sitä päänsärkytunnetta.:)

Kertokaa nyt vielä, mitä alapeukuttamista tässä viestissä on:D :O

En alapeukuttanut viestiäsi, mutta yleensä alapeukun antamalla ilmaisee vain olevansa eri mieltä. Ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti.

Hyvä esimerkki siitä, miten alapeukku ei oikein viesti siitä, mistä ollaan eri mieltä.

Vaihtoehdot:

-vanhempien naisten käyttämät voimakkaat hajuvedet eivät ole kamalia

-vanhemmat naiset eivät peukuttajan mielestä käytä voimakkaita hajuvesiä

-Chanel vitonen on hyvä tuoksu

-Opium on hyvä tuoksu

-molemmat ovat hyviä tuoksuja

-alapeukuttaja ei ymmärrä huumoria, jos kertoo pilke silmäkulmassa, että Poeme on voimakkaan vanhan tuoksun rinnalla suorastaan "keveä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se naisten tuoksu joka haisee aina kaikkien yökerhojen vessassa? Sellanen oikeen överimakea joka jää leijailemaan. Jollain teinitytöllä oli sitä bussissa kerran ja meinasin oksentaa, varmaan baarin vessa assosiaation takia. Luulisin että joku Escada tai sitten joillain on vielä jäljellä Morganin sitä pinkissä pullossa olevaa jossa oli perhosen kuva (hittituoksu n. 10v sitten). Oksennus.

Vierailija
24/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dolce Gabbanan Light Blue, joka on ihmeen suosittu nykyäänkin vielä. Ja itsekin käytin sitä joskus 90-luvulla, mutta maku on muuttunut ja nyt en voi sitää sitä kuten en useimpia muitakaan sitruksisia sportti- ja vesituoksuja. Olen vanhemmiten alkanut yhä enemmän kallistua voimakkaampiin ja jopa ns. mummotuoksuihin, mutta Chanel no 5 on kyllä edelleen ällötys, tuoksuu tosi tunkkaselta mun nenään. Ja tietysti nämä äklömakeat vanilja- ja kookostuoksut on myös epämiellyttäviä.

Mulle Dolce & Gabbanan Light Blue on niitä harvoja tuoksuja, joilla on oikeasti "kestävyyttä" vuodesta toiseen. Toimii ympärivuotisesti ja monentyylisesti.

Laura Biagiottin nimikkohajuvesi on IHAN HIRVEÄ. Hyi hitto mikä mummotuoksu ja kuitenkin samaan aikaan se tuo mieleen oman teini-iän ja hikoillun keinokuitupaidan kainalon. Kenzon Flower on yksi jonka kestosuosiota en voi ymmärtää. Hyh.

Vierailija
25/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Vie est belle. Haisee ihan hikikainalonsa mustaviinimarjoilla hieroneelta metsurilta.

Vierailija
26/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti chanel 5 ... Viittiikö sitä sitten käyttää jos ympärillä muut nyrpistelee nenää..

Itse ...hiljalleen olen alkanut tykätä. Kun sain sen yllätyksenä lahjaksi eikä hän mitään ole kelekkään naiselle mitään ostanut. Varsinkaan tiedä hajuvesistä. Siksi arvostan lahjaa.. Vaikka ei se nyt ihan mun suosikki ole.

Vierailija
27/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on se naisten tuoksu joka haisee aina kaikkien yökerhojen vessassa? Sellanen oikeen överimakea joka jää leijailemaan. Jollain teinitytöllä oli sitä bussissa kerran ja meinasin oksentaa, varmaan baarin vessa assosiaation takia. Luulisin että joku Escada tai sitten joillain on vielä jäljellä Morganin sitä pinkissä pullossa olevaa jossa oli perhosen kuva (hittituoksu n. 10v sitten). Oksennus.

Ainakin Juicy Couturen Viva La Juicy on tosi suosittu ja sen eri versiot. Varsinkin se kultasessa pullossa mustalla rusetilla on överi makea.

Mä en tykkä yhtään YSL'n  black opiumista. Varsinainen hyttysten karkottaja.

Vierailija
28/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90-luvun vaihteessa, menossa kesätöihin helleaamuna bussissa, jokainen bussiin nouseva suihkutellut reilusti tuoksua. Opium, Shalimar, Obsession, Poison, Kouros, Giorgio Beverly Hills, Paris...Joka aamu vellova pahoinvointi ja hirveä päänsärky. Olisivat olleet edes keveitä, raikkaita kesä- ja päivätuoksuja, mutta suurin osa tarkoitettu talveksi ja illaksi. Ja kevyemmällä kädellä laitettuja.

Vierailija
29/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi yhtään miettiä, dieselin loverdose yäk

Vierailija
30/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior addict. Todella vastenmielinen tuoksu.

Vierailija
31/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shalimar.

Vierailija
32/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Laura Biagiotin tuoksut ovat liian vahvoja ja mausteisia, aiheuttavat päänsärkyä.  Harmi, kun pullot ovat monesti hienoja.  Samoin Versace on uh!  Taitaa italialaisilla on voimakkaampi tuoksumaku.

Vierailija
33/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "mummotuoksu"? Chanel vitosia mulla on hyllyssä kolme lähes täyttä pulloa - varmaan menneet jo etikaksi. Itse käytän Thierry Muglerin Alienia ja iki-ihanaa  Marc Jacobsin Daisya 👵

Vierailija
34/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thierey Muglerin Angel ja Chloen Narcisse. Satavarma hedari!

Vierailija
35/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella teinitytöllä on ainakin se sama hajuvesi. Monella parikymppisellä on vähän sellainen vaniljapohjainen voimakas tuoksu. Yleensäkin naiset laittavat aivan liikaa hajuvettä - sen ei ole tarkoitus haista monen metrin päähän päänsärkyä aiheuttaen. Yksi suihkaus kaulaan riittää.

Vierailija
36/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thierry Muglerin Angel on myös mun inhokki

Vierailija
37/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Monella teinitytöllä on ainakin se sama hajuvesi. Monella parikymppisellä on vähän sellainen vaniljapohjainen voimakas tuoksu. Yleensäkin naiset laittavat aivan liikaa hajuvettä - sen ei ole tarkoitus haista monen metrin päähän päänsärkyä aiheuttaen. Yksi suihkaus kaulaan riittää.

Tämä on totta! Sitä tuoksua ei välttämättä itse haista, kun siihen tottuu ja sittenpä sitä läträtään aina vaan lisää 😬

Vierailija
38/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen 80- ja 90-luvuilla elänyt muistaa varmasti Lancomen supersuositun Tresor-tuoksun. Huh mikä hajupommi se olikaan, todella imelä ja voimakas. Toinen kasari & ysärikauhistus on TBS:n White Musk, silloin tykkäsin mutta enää en käyttäisi mistään hinnasta.

Vierailija
39/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, kausiescada, rööki, vanha sidukka ja fiorellan farkut!

Vierailija
40/68 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään Victoria's Secret -hajuvesistä. Oon kyllä tuoksutellut niistä jokaista, mutta kaikki herättää jostain syystä puistatuksia. Chanelit on kans aika kamalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän