G:Hirvein hajuvesi?
Varmaan on tehty aiemminkin tämmönen gallup, mutta listataanpa tähän mielestänne hirveimpiä tuoksuja. Tietysti kaikki markettituoksut on aika karseita, mutta mitkä ovat inhokkinne ns.oikeista tuoksuista?
Miesten tuoksuista kamalin on se vihertävä miehen vartalon mallinen pullo. Tiedätte varmaan, en nyt muista nimeä. Aiemmin sitä käytti kaikki, nykyään vain romanit.
Naisten tuoksuista Lancomen Poeme. Tosi voimakas ja ällö.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti chanel 5 ... Viittiikö sitä sitten käyttää jos ympärillä muut nyrpistelee nenää..
Itse ...hiljalleen olen alkanut tykätä. Kun sain sen yllätyksenä lahjaksi eikä hän mitään ole kelekkään naiselle mitään ostanut. Varsinkaan tiedä hajuvesistä. Siksi arvostan lahjaa.. Vaikka ei se nyt ihan mun suosikki ole.Chane 5 on minun suosikkini, vaikka en hajuvesiä käytäkään. Tulee lapsuus mieleen, koska eräs sukulaiseni käytti sitä ja minusta se tuoksui ihanalta. Sain tyhjän pullon häneltä ja säilytin ja nuuskin sitä pitkään.
Ja kyllä, minulla on kyseistä hajuvettä, vaikka en yleensä hajuvesiä käytä. Joskus saatan ihan hitusen hieraisun sitä ottaa sormeen ja levittää iholleni. Siitä tuoksusta tulee lämmin olo, koska siitä tulee mieleen onnelliset hetket lapsena.
Ja kyllä olen mummo, joten voin käyttää mummotuoksua :)
Saako kysyä, minkä ikäinen mummo? No kysyin jo :D Itse täytin kesällä 60 vuotta.
Lapsena voitin juhannustansseista Toyotan hajuveden. Voi järkytys :D
Mikä tahansa hajuvesi liikaa annosteltuna. Yksi suihkaus riittää, ja jos ei tunnu riittävän, niin silloin on aika vaihtaa.
Tresor. Kamalin ja hirviömäisin ihminen jonka tunnen käytti päivittäin tuota myrkkyä. Tunnistan tuon tuoksun jo kaukaa ja voin fyysisesti pahoin. En ole koskaan pitänyt tresorista, mutta tämän mielipuolen ansiosta olen alkanut vihaamaan tuoksua ja kaikkia jotka sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo aloituksessa mainittu partavesi tämä?
Tämä on ihan hirveä hyi hyi hyi :(
Vierailija kirjoitti:
80-90-luvun vaihteessa, menossa kesätöihin helleaamuna bussissa, jokainen bussiin nouseva suihkutellut reilusti tuoksua. Opium, Shalimar, Obsession, Poison, Kouros, Giorgio Beverly Hills, Paris...Joka aamu vellova pahoinvointi ja hirveä päänsärky. Olisivat olleet edes keveitä, raikkaita kesä- ja päivätuoksuja, mutta suurin osa tarkoitettu talveksi ja illaksi. Ja kevyemmällä kädellä laitettuja.
Mä olin 80-luvulla lapsi ja rakastin näitä kyseisiä aikuisten naisten tuoksuja. Suihkuttelin salaa itseeni kaverin äidin pulloista. Vieläkin tulee hyvät muistot mieleen näistä. Etenkin Poisonista :)
Mä tapailin noin vuosikymmen sitten miestä, joka käytti Thierry Muglerin Angelia. Mies oli ihan kiva ja komeakin, mutta en vaan halunnut olla fyysisesti hänen lähellä. Tajusin jo silloin etten tykkää hajuvedestä, mutta oltaisiinko me ehkä yhdessä jos hän olisi käyttänyt jotain muuta tuoksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estee Lauderin Youth Dew, Cliniquen Aromatics Elixir, YSL:n Opium ja Cacharelin Anais Anais ovat omaan nenään niitä pahimpia. Nina Riccin L'air du temps myöskin. Tuoksumakuni kallistuu raikkaiden vesi- ja kukkaishajuvesien puolelle, joten en oikein välitä mausteisista ja raskaista hajusteista.
Onkohn Estee Lauderin tuoksuista yksikään onnistunut? Pahin virheostokseni tuoksuissa on ollut Lauderin Intuition. Olisi ollut edes rehellisesti pahan hajuinen iholla, mutta oli vain sairas, omituinen.
Lauderin Private Collection on hyvä!
Miesten tuoksuista Mennen ja eau de cologne toilette: https://www.google.fi/search?q=Miesten+partavesi+cologne&client=firefox…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estee Lauderin Youth Dew, Cliniquen Aromatics Elixir, YSL:n Opium ja Cacharelin Anais Anais ovat omaan nenään niitä pahimpia. Nina Riccin L'air du temps myöskin. Tuoksumakuni kallistuu raikkaiden vesi- ja kukkaishajuvesien puolelle, joten en oikein välitä mausteisista ja raskaista hajusteista.
Onkohn Estee Lauderin tuoksuista yksikään onnistunut? Pahin virheostokseni tuoksuissa on ollut Lauderin Intuition. Olisi ollut edes rehellisesti pahan hajuinen iholla, mutta oli vain sairas, omituinen.
Lauderin Private Collection on hyvä!
Mistä private collectiota saa olen yrittänyt etsiä?
L´Eau d´Isseystä en tykkää yhtään, mutta L´Eau d´Issey Pure on oikein mainio.
Vierailija kirjoitti:
Dior addict. Todella vastenmielinen tuoksu.
En koe Addictia vastenmielisenä, mutta minusta se haisee wunderbaumille. Autoja tuunaavat miehet ehkä tykkäävät :D
Hirveää hajuvettä ei varmaan olekaan vaan vika löytyy useimmiten annostelusta. 80-luvun powerhouse-tyyppisiä tuoksuja kannattaa laittaa kevyemmällä kädellä, vaikka monet niistä on reformuloitu kauas alkuperäisestä.
Esim. Diorin Poison voi olla aivan ihana, kun siitä aistii vain häivähdyksen. Yksi suihkaus ilmaan ja kävely läpi tuoksupilevn toimii tämän tuoksun kanssa. Liikaa laitettuna tuoksu alkaa maistua läsnäolijoiden suussa, joten ei ihme jos oksettaa.
Cittarissa testasin jotain Bond 007 hajuvettä. Hyi helv! Dunkkiksesta pääsin eroon 3 päivän kuluttua vaikka pesin käsiä saippualla toistumiseen
Hyi järkytys kirjoitti:
Miesten tuoksuista Mennen ja eau de cologne toilette: https://www.google.fi/search?q=Miesten+partavesi+cologne&client=firefox…
Mennen on niin nostalginen
Vierailija kirjoitti:
Tresor. Kamalin ja hirviömäisin ihminen jonka tunnen käytti päivittäin tuota myrkkyä. Tunnistan tuon tuoksun jo kaukaa ja voin fyysisesti pahoin. En ole koskaan pitänyt tresorista, mutta tämän mielipuolen ansiosta olen alkanut vihaamaan tuoksua ja kaikkia jotka sitä käyttää.
Olispa kauheaa jos mua vihattais käyttämäni hajuveden perusteella.
En tosin käytä mitään, ja pomo kieltää töissä käyttämästä.
Diorin J'adore, kuten varmaan monella muullakin. En mitenkään tajua miten se on ollut joskus suosittu. Vaimollani oli se joskus ja ei vaan pystynyt hengittämään lähellä
Chane 5 on minun suosikkini, vaikka en hajuvesiä käytäkään. Tulee lapsuus mieleen, koska eräs sukulaiseni käytti sitä ja minusta se tuoksui ihanalta. Sain tyhjän pullon häneltä ja säilytin ja nuuskin sitä pitkään.
Ja kyllä, minulla on kyseistä hajuvettä, vaikka en yleensä hajuvesiä käytä. Joskus saatan ihan hitusen hieraisun sitä ottaa sormeen ja levittää iholleni. Siitä tuoksusta tulee lämmin olo, koska siitä tulee mieleen onnelliset hetket lapsena.
Ja kyllä olen mummo, joten voin käyttää mummotuoksua :)