Oma mielikuvitusmaailma, joka auttaa nukahtamaan
Tästä en ole kuullut puhuttavan, mutta en usko olevani ainoa aikuinen ihminen, joka iltaisin (tai toisinaan muulloinkin) elää ajatuksissaan rakentamassaan mielikuvitusmaailmassa. Onhan teitä muitakin?
Kommentit (25)
Täällä myös sekoitettuna oman elämän ihmisiä ja fantasiaa. Taikuutta,draamaa ja myös todella siirappista rakkautta. Huomaan ajatusmaailmani olevan välillä pakokeino, jos oma elämä ahdistaa.. Terv. Se ketä on miettinyt ajatusleikkiään jo yli 10 vuotta
Mä kirjoitan/elän päässäni iltaisin fanfictionia yhden sarjan henkilölle. Täytän mielessäni sarjan aukkokohtia ja kertomatta jääneitä kohtia, kuten lapsuutta. Mulla on ollut vuosien aikana muutaman henkilön tarina täydentämättä.
Minä ajattelen kuninkaallisia, niiden tilaisuuksia, kruunuja ja jalokiviä, sukulaisuussuhteita. Uni tulee pian.
Mul on kans toi julkkissiirappihomma:D
Kuuma julkkismies ja minä eletään yhdessä. Ollaan molemmat tän kuuman julkkismiehen bändissä(enpäs paljasta mikä bändi) ja koetaan kaikkia vastoinkäymisiä, mennään naimisiin ja joskus jopa yksi vakkarivihollisemme yrittää tappaa meidät :DD Seksiä tietenkin harrastetaan niin paljon(ja kovaa) kun sielu sietää.
Mulla on ollu tää sama nyt melkeen kymmenen vuotta, ja joskus alussa kuvittelin että se ihan oikeesti on tossa vieressä, mutta nykyään se on ihan pään sisällä tapahtuvaa leikkiä.
Itse en uskalla haaveilla mistään liian läheltä tosielämää liippaavista asioista, kuten unelmatalosta tai -puutarhasta, koska pelkään, että kiinnyn liikaa siihen unelmaan, ja jos en sitä koskaan saavutakaan esimerkiksi rahanpuutteen vuoksi... Niin että ilta menisi äkkiä maailmaa ja elämää murehtiessa. :D Huoh. Siksi aivan mahdottomat ja mitä mielikuvituksekkaimmat tapahtumat rauhoittavat paljon paremmin.
Ap